B&B vol liefde (Deel 1)

Ik dacht dat ik die Limburger erg vond, maar die Mike is echt nog veeel erger. Weet niet bij welke afl. jullie zijn, maar het wordt met de aflevering erger.
Dat gezeik ook omdat ze iets moeten helpen schoonmaken. Man man man.

Man nr. 3 leek in eerste instantie beter, maar past totaal niet bij haar. Die wil volgens mij helemaal niet dat zij zo zelfstandig is. Hoop dat er nog iets beters langskomt voor haar!

14 likes

Ja omg dat schoonmaken. Hoe kan je zo erg zeiken over een doekie ergens overheen halen. WAAROM DENK JE DAT HET BRANDSCHOON IS. Magie?

11 likes

Ja vreselijk en vind het ook zo’n afknapper dat hij bijv die rode skibroek niet aan wil. Men stel je niet zo aan.

7 likes

Wat andere lippen al niet kunnen doen. Vind dit overigens mooier dan dat pruilmondje. Krijgt ze een ontevreden bekkie van.

6 likes

Wie is dit?

4 likes

Ik gok Amy-Rose maar ik herken haar ook niet meteen :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

ja echt zo kinderachtig! ā€œik wil er wel een beetje fatsoenlijk bij lopen!ā€ ja vast, maar skikleding is functioneel en zo lang de broek qua maat goed zit, maakt het toch geen reet uit wat je draagt. wat edith ook al zei, hier maak je je niet druk om kleding.

4 likes

Hij stond meer voor lul dat ie absoluut niet kon skiƫn terwijl ie deed alsof ie het wel kon, dan met die rode broek

11 likes

@Bunnyslippers ja Amy :rose:

5 likes

Ja, vind ik ook!

Kwam ook dit tegen, volgens mij heeft ze haar lippen hier net laten doen. Ik trek deze look zo slecht. :joy:

Edit: Ik voorspel overigens dat zij een soort nieuwe Laura Ponticorvo gaat worden. Lekker aan allemaal reality shows meedoen, hier en daar een rolletje in een musical spelen, en daarna toch maar voor een carriere als influencer gaan. (Er staan namelijk ook allemaal zang filmpjes van haar op internet.)

14 likes

Ja! Daar lijkt ze idd op! Kwam er maar niet op

2 likes

Joshua:

83 likes

Heeeeeel snel naar het darkside crushes topic jij!

6 likes

Benjamin’s moeder doet zoveel meer haar best voor Olivier dan Benjamin zelf qua gespreksvoeringšŸ˜…

6 likes

Die Marco is echt zo’n ouwe zemelaar, echt een vervelende kerel

10 likes

Vervelend? Voor mijn gevoel is dat de enige fatsoenlijke man in dit hele programma.

18 likes

Voor mij ook, maar ik ben pas bij 6 dus misschien wordt hij later nog vervelend :joy:

3 likes

Afl 9 - die Olivier is net als Joshua ook zo’n jongetje wat zo uit een cartoon lijkt te komen :sweat_smile:

8 likes

Hoe is dit hem echt prƩcies?!

4 likes

Dit is echt on point Joshua! :laughing: Hij kwam me al zo bekend voor.

3 likes