Ja jezus wat kunnen mannen toch simpel zijn. En dan de hele tijd ‘indruk proberen te maken’ door alleen maar over zichzelf te praten, nul vragen stellen, nul interesse tonen, alleen maar geinteresseerd in zichzelf profileren en dan ook nog de grootheidswaanzin van denken dat ze de beste zijn.
Middelmatige mannen komen er al eeuwen mee weg. Daarom zijn ze ook zo boos op ‘woke’, omdat iedereen die geen middelmatige witte man is ook wat te zeggen krijgt. Dat tast hij onschendbare status aan waar ze zelf nooit wat voor hebben hoeven doen, alleen blijven ademen.
Inderdaad. Hij zegt ook dat hij verliefd is en dat het wederzijds is. In de preview van aflevering 10 lijkt het erop dat ie weg wordt gestuurd of op zijn plaats wordt gezet.
Haha ja bij dit soort types denk ik dan altijd: lekker voor je.
Ik vind die nieuwe jongen bij Benjamin wel leuk overkomen. Die naam tho haha
Waarom denkt Mike dat hij goed kan skieeen?! Wat een overmoedig type.
afl 10
Jeetje, dit is wel de aflevering van mannen met een dikke plaat voor hun kop he.
Dit progamma maakt wel duidelijk dat op mannen vallen geen keuze is.
En hoezo mag Joshua nog terugkomen na twee dagen weg? Die man is een wandelende rode vlag en Benjamin ziet het maar vindt een pauze voldoende?
Aflevering 10
Ja die Joshua is echt creepy. Hij werd goed op zijn nummer gezet door Olivier toen die hem vroeg of hij altijd zo was in de elkaar leren kennen fase. Ik zie wel wat gelijkenissen met Amy Rose. Die claimt Saul na een paar dagen ook al.
Die Mike ging letterlijk én figuurlijk op zijn bek. Hij is zo vol van zichzelf
Spoileralert m.b.t. twee deelnemers
Ik zie net op RealityFBI dat Amy Rose in een Instastory heeft bevestigd dat ze verloofd is
Volgens mij ben jij de enige die realityfbi volgt en hierover deelt. Stop trying to make realityfbi happen
Wat is precies je probleem?
Ik zag het ook! Ben benieuwd hoe de verhaallijn van Saul dan verder gaat, want hij lijkt echt close met z’n ex.
‘JDB’
Nee hoor, ik volg het ook
Met Saul
morgen de deelnemers dat wel delen gezien het seizoen nog in volle gang is? Of heeft amy een ander contract getekend ofzo?
Aflevering 10
Hahahaha Mike met dat skiën, lijkt wel een comedy show. Extra grappig omdat hij zelf dacht dat hij het het wel even ging doen. Ik vind hem echt een sukkel, dat gemiep ook over kleding steeds. Volgens mij vindt hij Edith helemaal niet zo leuk.
En Joshua lijkt wel een act? Hoe kan iemand echt zo zijn joh
Ik denk echt dat Amy Rose zo’n rijk vriendje op de berg gewoon heel interessant vindt. Ik zie haar nou niet echt lachen om dingen die Saul zegt of doet bijvoorbeeld.