Als je op zoek bent naar sensatie nee
Als je van kneuterige slow tv houdt ja
Als je een afgang wilt zien van een bepaald persoon wel ja.
Volgens mij is Marja de enige waarbij geen leeftijd achter haar naam staat in de quotestukjes hoe oud zou ze zijn?
We jammer dat Guido voor haar heeft gekozen, lijkt me niet echt een match
Ik vind haar ook niet zo bij hem passen. Vond die andere ook veel leuker. Ook kwa uitstraling enzo.
Vind het ook matig. Maar komt denk ik omdat we afgelopen zomer die spiruwaliteit en zonnevlechtvrouw hadden en Petri met dr ik ben meteen helemaaaaal niet blij. Dat is ook lastig te overtreffen
Dit seizoen ging voor mijn gevoel bizar snel voorbij. Ik val weer terug in het zwarte BB Vol Liefde gat totdat het nieuwe seizoen begint.
Dat verklaart het!
Laatste aflevering
Oh ik vind het echt jammer voor Esmeralda. Marja kwam een stuk saaier over, maar mischien heeft Guido slechte ervaringen met een wat ‘wilder/losser’ iemand? Hij kwam net ook weer terug op zijn eerdere relatie en hoe vreselijk het was blabla. Misschien is hij Marja na twee weken toch zat en belt hij Esmeralda nog even op haha.
Amy Rose en Saul vind ik toch wel heel schattig samen, moet steeds lachen om Amy. Ben benieuwd of de geruchten op juicechannels kloppen dat ze verloofd en mogelijk een kindje verwachten. Zou wel heftig zijn zo snel!
Marco is vaag
Edith kan ik niets mee
Benjamin is ook raaaaaaar
Vind het mega jammer dat het nu afgelopen is, hou echt van dit programma.
Ik ben net begonnen in aflevering 2 dus loop mega achter. Joshua komt net aan bij Benjamin en deze vinger van hem viel me wel op:
Dit tovert echt weer een lach op mijn gezicht:joy: echt zoooo hard gelachen en mega genoten van het zomerseizoen. Krijg er helemaal warme gevoelens van:rofl:
Laatste aflevering
Neeeee, guido had met Esmeralda moeten eindigen. Dit klopt niet. En waarom is er geen reünie? En waarom komt Marja’s leeftijd niet in beeld?
Maar esmeralda staat ook ingeschreven bij een castingbureau dus dat vertrouw ik ook niet 100%
Marja is trouwens 40 zag ik op haar insta
Moest lachen om Mats die zei dat die ene gast te langzaam praatte en hij en zijn mamsie zo ‘explodief’ zijn. Echt ik vind hem zo’n trage slak
Ik denk dat hij moet nadenken over hoe je dingen in het Nederlands zegt. Vandaar ook de versprekingen af en toe.
Dat zou ook goed kunnen!
De verspreking vond ik trouwens vooral wel cute haha. Maar hij komt zo log en sloom over. Maar wellicht is dat de taalbarrière idd, goeie!
De moeder van Benjamin geeft echt ‘moeder van Jan Smit in de Smit/Cabau theedoeken saga’
Dit is wel heeeel slecht
Sorry ik val hier even binnen maar die Saul lijkt me echt zo’n type die dan allemaal foto’s van mooie meiden liket op insta en als je daar een keer iets van zegt dan zegt: oké dan verwijder ik wel m’n hele insta!!! (mijn ex dus)
Edit: of als je vraagt of hij wil stoppen met dat soort foto’s liken zich dan zorgen maakt over wat die meid zelf er dan van denkt want hij wil haar ook niet kwetsen
Saul wou volgens mij gewoon aan de vrouw, en voorkeur voor Raf, maar Raf wou denk ik niet snel settlen en hij wil wel snel kindjes, dus mag Amy broedkip spelen.