B&B vol liefde (Deel 1)

Haha waar is hier? U?

Haha ja precies ja😂

4 likes

Pfff, Saul is echt het domme kleine broertje wat geluk heeft dat via zijn familie een leuk baantje heeft gekregen anders was daar niet veel van gekomen. Hij lijkt nadenken en emoties voelen helemaal niet aan te kunnen en te snappen.

Denk dat terwijl hij met zijn lady op luxe vakanties aan een wijntje zit en een mooi kindje in de baby wagen heeft, zal ‘denken’ okay dit is hoe het plaatje moet zijn (gezien vanuit zijn famile). Maar het eigenlijk niet voelt, diep van binnen een leegte voelen en misschien dat niet eens kan inzien, dus hy gewoon zo accepteert. Het is wel goed zo zolang hij niet te veel gaat nadenken/voelen (wat ie dus niet veel blijkt te doen).

En die Marielle bij Marco. Iets te veel ‘sta in je eigen kracht, sterke vrouw, laat niet over je heen lopen!!’ cursessen gedaan? Rare tv optreden en ook een iets genante tv optreden van Benjamin’s laatste man. Dronke geile appjes

4 likes

Gaat ie

27 likes

Had even een kelsey momentje

1 like

Dat klopt wel hoor dat zei die ook altijd tegen een vriendin van mij dat ie druk voelt voor dat plaatje vanuit zijn familie.

9 likes

Dat is sneu, hij is pas 29.

2 likes

Ik vond die Reality Check podcast na vorig seizoen sowieso al niks meer aan maar ik dacht ik ga er nog ff 1 afl luisteren want ik mis het programma. Maar het lijkt wel of zij een heel andere serie aan ‘t kijken zijn??

Ze zijn Joshua helemaal aan het ophemelen en oh hij is zo lief en geweldig. Ik vond Benjamin ook niks maar die afl waarin hij eindelijk recht in Joshua z’n gezicht zegt hoe hij over hem denkt (manipulatief enz) dacht ik echt :clap::clap::clap: en die mensen in de podcast helemaal :angry::angry::-1:

Sowieso vind ik die Stephanie maar irritant

14 likes

Ik zie onder joshuas insta ook reacties als jij bent zon lieve charmante man Benjamin was gewoon nog niet klaar voor jou.
Dan denk ik Gerda dat jij nou met een suffe man woont die niet eens een bosje bloemen voor je wilt halen betekend het niet dat een lovebomber romantisch is he.

11 likes

Ik keek uit naar deze aflevering want ik dacht, ze zullen vast team Benjamin zijn. Maar ik kwam van een koude kermis thuis.
Ik heb de aflevering echt vol verbazing geluisterd. Het leek wel een soort Punkd :joy:

1 like

Ik heb ook eecht vaak een andere mening dan Stephanie

4 likes

Mijn broertje heeft Guido met nieuwe vriendin net gespot voor zijn huis op Ameland haha.

Bedenk me nu dat dit miss even in spoiler moet.

1 like

Nieuwe vriendin als in die van B&B? Ben nu al haar naam kwijt :sweat_smile: die hij gekozen heeft.

En hoezo huis op Ameland? Woont hij niet meer in Zweden?

3 likes

Haha, nee mijn broertje woont op Ameland en nee, het was een nieuwe vriendin.

Mijn broertje is fotograaf en heeft dus als een paparazzi foto’s zitten maken. :joy:

5 likes

Welk accent is dit dan? Ik kan het niet plaatsen.

5 likes

Gaat ie het naar juicechannels sturen met watermerk erop

5 likes

Ohh toch jammer om te horen dat dat dus geen stand heeft gehouden! Kun je niet een paar foto’s hier posten :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Werd me aangeraden op facebook, zou het echt zijn? 🫣

Edit: ik zie nu dat andere bronnen het ook zeggen, holy shit :flushed: dit is wel rap

5 likes

Ik was wel even bang dat de grap niet verder ging dan ‘ik doe alsof mijn mes een telefoon is’

4 likes

hahahaha dit was zo cringe. Ook dat die vriendin van haar zogenaamd ZO VERBAASD was dat ze nog niet grappig had gedaan.

4 likes