Dit zijn echt cadeautjes voor een redactie
Guido zit vanavond bij Renze op RTL4!
lol, hij heeft dus toch liefde overgehouden aan het programma. Goed verhaal https://www.rtl.nl/tv/fragmenten/video/578d56cf-3b3c-4f5e-96ca-c1667491fe7b/guido-open-over-liefdesleven-na-winter-vol
Saul doet op Insta stories een ode aan de makers van het programma en wat ze allemaal hebben gedaan, dat vind ik dan wel weer heel cute.
Boulevard meldt dat Amy Rose en Saul niet verloofd zijn en ook niet zwanger. Benjamin heeft inderdaad nog een keer met Joshua afgesproken om er een definitieve punt achter te zetten. Volgens Benjamin bleef Joshua hem maar bellen en berichtjes sturen. Hij noemde hem nu zelfs “toxic”.
Wie was er nou aan het daten met een vrouw? Joshua? Ik volgde het even niet
Nee hij heeft een date gehad met een getrouwde man. Die man is getrouwd met een vrouw.
Ah gelukkig! Waar kwam dat gerucht vandaan?
Dat werd op verschillende juicechannels gemeld. En Amy Rose had zelf een story gedeeld met “engaged”. In het stukje van Boulevard geeft Saul haar een huwelijkscontract en zij gilt het hele terras bij elkaar. Dus geen idee hoe dat in elkaar steekt. Misschien is het hun humor.
Zie hier de video van Boulevard:
kan niet, hebben ze niet
Raar verhaal over Amy en Saul. Zeker omdat ik Amy wel zie als iemand die graag in de spotlights staat. Beetje twijfelachtig dat Boulevard dan ineens niet meer kan langskomen. Iets te verbergen?🫣
Who knows!
Laatste afleveringen waren wel saai joh
En Marco ik weet niet ik vind het echt een vreemde man, waarom kan hij niet normaal praten? Ik vind dat hij vaak raar of niet reageert op wat een ander zegt
Ik heb het idee dat hij alleen maar jajaja zegt als antwoord op iemand anders (viel me vooral op bij Vanina)
Of ja mooi, of hehehe
Ik ben het nu aan het bingen, maar ik dacht al een hele tijd: aan wie doet die joyce van Marco me nu denken.
Mega random, maar ik vind haar een ouderen versie van Kelly Mexy ik kan het niet eens in woorden uitleggen en ik denk ook echt dat niemand dit verder ziet
Haha ik snap het wel
Ze heeft sowieso een goede huid viel me op
Dat viel mij ook op!
Zag net amyrose op een TikTok voorbij komen, die is 100% zwanger
Account van Devon, Rotterdamse winkel voor de mede nieuwsgierige mens
Mijn god
Wanneer is het seizoen opgenomen joh, vorige winter? Ze wilde toch nog een paar jaar wachten