B&B vol liefde (Deel 1)

Haha maakt dat uit voor m’n vraag… beetje ouderwets om groot leeftijdsverschil direct af te keuren

3 likes

ja ik las dit gisteren! echt ew, hij kan letterlijk haar vader zijn, ik vind ze ook nog op elkaar lijken :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik vind het ouderwets om dat ouderwets te vinden, hij wordt hiermee nog een viezere man dan die al was

9 likes

Gisteren waren in bed en breakfast zowel Joshua van die Benjamin in de sneeuw èn Joyce van Marco (ook in de sneeuw) te zien met hun b&b’s. Die hebben wel echt wat met b&b’s haha :joy:

3 likes

Ik herkende haar dus was helemaal enthousiast, tot mijn vriend die Joshua herkende. Oude aflevering :sweat_smile:

2 likes

De relatie van Debbie en Vincenzo lijkt wel voorbij te zijn, wat verdrietig

https://www.instagram.com/p/C715YJjogpF/

4 likes

Debbie is naar haar moeder gegaan met de baby en vincenzo gooit dit op instagram, ‘i lost debbie’. Vraag me af of ze daar blij mee is.

3 likes

Ik dacht: waarom heet Paul ineens Vincenzo? :smile:

11 likes

Nee Debbie en Paul still going strong❤️

8 likes

B&B zoekt lief op VTM is begonnen! Ik weet niet of dit vanaf Nederland ook te zien is?

4 likes

Nog niet, vorige keer kwam het pas op Videoland toen het seizoen klaar was volgens mij

Het NL seizoen begint 11 juli vgm

4 likes

Omg volgende week jongens!

24 likes

Yes! Hopelijk kan het tippen aan voorgaande seizoenen

1 like

Jaa hoop het ook, maar aan de deelnemers te zien kan het best vermakelijk worden!

2 likes

We hebben op de 11e ook nog de ‘hoe is het nu met’ aflevering!

7 likes

Staat het al op videoland? Dan is het tijd voor mn zomerabonnement. Zin in!

4 likes

Haha omg idd, Walter vindt dat een jongere vrouw wel goed bij hem past omdat hij zo speels is :nauseated_face:

7 likes

Hahaha oneee het wordt nog erger! Dat dansen. Heerlijk cringen dit. Nu alweer genieten.

6 likes

Ohhh en Leendert op de piano! :laughing: (Sorry, nu stop ik)

5 likes

Heerlijk hoe Marjan een 14 jaar jongere man heeft. En wat leuk dat alle mannen op bezoek komen.

11 likes