B&B vol liefde (Deel 1)

Dit zijn echt cadeautjes voor een redactie

5 likes

Guido zit vanavond bij Renze op RTL4!

lol, hij heeft dus toch liefde overgehouden aan het programma. Goed verhaal :joy:https://www.rtl.nl/tv/fragmenten/video/578d56cf-3b3c-4f5e-96ca-c1667491fe7b/guido-open-over-liefdesleven-na-winter-vol

7 likes

Saul doet op Insta stories een ode aan de makers van het programma en wat ze allemaal hebben gedaan, dat vind ik dan wel weer heel cute.

9 likes

Boulevard meldt dat Amy Rose en Saul niet verloofd zijn en ook niet zwanger. Benjamin heeft inderdaad nog een keer met Joshua afgesproken om er een definitieve punt achter te zetten. Volgens Benjamin bleef Joshua hem maar bellen en berichtjes sturen. Hij noemde hem nu zelfs “toxic”.

14 likes

Wie was er nou aan het daten met een vrouw? Joshua? Ik volgde het even niet

3 likes

Nee hij heeft een date gehad met een getrouwde man. Die man is getrouwd met een vrouw.

2 likes

Ah gelukkig! Waar kwam dat gerucht vandaan?

2 likes

Dat werd op verschillende juicechannels gemeld. En Amy Rose had zelf een story gedeeld met “engaged”. In het stukje van Boulevard geeft Saul haar een huwelijkscontract en zij gilt het hele terras bij elkaar. Dus geen idee hoe dat in elkaar steekt. Misschien is het hun humor.
Zie hier de video van Boulevard:

6 likes

kan niet, hebben ze niet

8 likes

Raar verhaal over Amy en Saul. Zeker omdat ik Amy wel zie als iemand die graag in de spotlights staat. Beetje twijfelachtig dat Boulevard dan ineens niet meer kan langskomen. Iets te verbergen?🫣

2 likes

Who knows! :thinking:

1 like

Laatste afleveringen waren wel saai joh

En Marco ik weet niet ik vind het echt een vreemde man, waarom kan hij niet normaal praten? Ik vind dat hij vaak raar of niet reageert op wat een ander zegt

15 likes

Ik heb het idee dat hij alleen maar jajaja zegt als antwoord op iemand anders (viel me vooral op bij Vanina)

4 likes

Of ja mooi, of hehehe

3 likes

Ik ben het nu aan het bingen, maar ik dacht al een hele tijd: aan wie doet die joyce van Marco me nu denken.

Mega random, maar ik vind haar een ouderen versie van Kelly Mexy :joy::joy::joy: ik kan het niet eens in woorden uitleggen en ik denk ook echt dat niemand dit verder ziet

4 likes

Haha ik snap het wel

Ze heeft sowieso een goede huid viel me op

3 likes

Dat viel mij ook op!

3 likes

Zag net amyrose op een TikTok voorbij komen, die is 100% zwanger
Account van Devon, Rotterdamse winkel voor de mede nieuwsgierige mens

10 likes

Mijn god :scream:

Wanneer is het seizoen opgenomen joh, vorige winter? Ze wilde toch nog een paar jaar wachten

4 likes