Omg volgende week jongens!
Yes! Hopelijk kan het tippen aan voorgaande seizoenen
Jaa hoop het ook, maar aan de deelnemers te zien kan het best vermakelijk worden!
We hebben op de 11e ook nog de ‘hoe is het nu met’ aflevering!
Staat het al op videoland? Dan is het tijd voor mn zomerabonnement. Zin in!
Haha omg idd, Walter vindt dat een jongere vrouw wel goed bij hem past omdat hij zo speels is
Hahaha oneee het wordt nog erger! Dat dansen. Heerlijk cringen dit. Nu alweer genieten.
Ohhh en Leendert op de piano! (Sorry, nu stop ik)
Heerlijk hoe Marjan een 14 jaar jongere man heeft. En wat leuk dat alle mannen op bezoek komen.
Eerlijk, ze kan wel echt mooi zingen
Wat is die bram toch ook 1 grote cringe, met zn geitenlach
Ieeeuww zo cringe Walter haha maar die meid kan inderdaad goed zingen!
27 en 55 🫣 dat gekus ook de hele tijd
Ze hebben wel geprobeerd deze aflevering ook zo cringe mogelijk te maken zeg, alles is zo ongemakkelijk Al die mannen zijn ook zo kut
Leendert ook die mambo number 5 zingt jezus was vergeten hoe goor die man is
Ik vind het ook zo cringe en kneuterig allemaal maar tegelijkertijd kan ik niet wachten tot het nieuwe seizoen begint!
Ik ook!! Vond Debbie en Paul weer zo cute en zelfs Astrid en Harmjan
Ik vond hun verhaal op televisie echt geweldig, maar sinds een vriendin daar gesolliciteerd heeft en ze echt niet netjes behandeld is door Debbie, kijk ik behoorlijk anders naar haar
@Monito @Evenveel hahahahaha die scène op de piano was echt goud en dan daarna zichzelf ook de casanova van de lage landen noemen hahaha. Wat heb ik dit gemist
Olof 🫶🏻
Ik heb dit programma echt gemist
Ook echt dat je een Beethoven partituur in beeld zag en dan een aangepaste versie van Mambo No. 5
Astrid en Harmjan waren echt weer om op te vreten, hoe hij naar hij kijkt ook… werd er helemaal warm van van binnen.
Misschien ben ik ouderwets maar ik heb grote moeite met die leeftijdsverschillen zoals bij Walter, maar ook heeeel erg bij Marian en haar jonge vriend. Bij Marian vraag ik me dan echt of of geld niet gewoon een rol speelt…
Ik miste trouwens een update van die ene chargrijnige man uit Frankrijk, heet hij Bert? En ook van die 2 uit de bergen, dat meisje met die dikke laag make up op en die jongen die een beetje bekakt was… Saul?
Oh. Nu ik erover nadenk, die ene Debby uit Italie was er ook niet, en die jongen met dat meisje met die beugel (?) uit Italie ook niet? En de man uit dat koude land? (Wauw, goed verhaal dit haha, ze hebben waarschijnlijk gewoon een selectie gemaakt.)
Wel heel veel zin in een nieuw seizoen zeg!
Nu ik erover nadenk, zou het kunnen dat in het contract staat dat je sowieso 1 jaar later moet updaten en dat alle jaren daarna wel mag als promotie voor jezelf of je B&B (desnoods om 'em te verkopen)?
ik heb nog nooit iemand badminton zo raar horen uitspreken
Wat voor lilleke tattoo heeft Art