Maart/april las ik
Ik heb geen tiktok, maar zie het inderdaad ook op hun instagram
Ik vind het eigenlijk echt wel heel erg leuk nieuws! Ik vind amyđ„ en Saul los van elkaar niet perse heel erg leuk, maar ik vind ze samen wel heel lieflijk overkomen (en dan met name wat ze bv op instagram delen), ze ogen wel echt verliefd
Lol ik vind het echt delulu
Ik denk dat ze echt geen idee hebben waar ze aan beginnen
Ach, wie wel
Waaruit blijkt dat ze 100% zwanger is? Heb tiktok gezien maar ik zie het niet⊠als het om de buik gaat ben ik altijd zwanger
Ik las op de juice channels - ja sorry ik volg die ongein - dat ze ook allemaal baby/zwanger accounts volgt op insta. Dus misschien dat de roddels ook de wereld in helpt?
Vind het sowieso een rare meid dus ik sta nergens van te kijken als het waar is
Ik snap wat je bedoelt. Maar bij deze meid van 20 die net een relatie heeft door een datingprogramm met een gozer somewhere in de sneeuw, en nu haar fame probeert te maken op alle mogelijke manieren, denk ik wel meid, een baby is geen accessoire.
Haha die juice channels volg ik ook hoor, no shame!!
Maar omdat Takkie zegt dat ze het 100% zeker weet vind ik raar, want het is (nog??) niet 100% maar dat is gewoon haar invulling.
100% delulu, maar toch vind ik het ook iets lieflijks hebben
Je ziet het verschil toch duidelijk met haar figuur eerder?
Nee ik ga het even opnemen voor Amy Rose. Volgens mij valt het tot nu toe echt wel mee qua hoeveel ze insta-fame probeert te behalen. Dan zou ze toch juist ook een interview met bijv. Boulevard hebben gedaan. NĂĄ de show zou het toppunt zijn qua media-aandacht, ze is daar niet op ingesprongen naar mijn idee?
Ik vind hen wel een een schattig koppel. Denk ook dat ze een baby-buik aan het verbergen is, maar blijkbaar willen ze het (nog) niet delen. Helemaal prima toch, good for them.
Hallo zeg, zullen we aub niet over zwangerschap speculeren tot zij er eventueel zelf iets over melden? Aan de hand van iemands figuur het echt zeker weten aub zeg!
Er zitten ook 10 maanden aan liefde tussen; veel mensen die dan wat kiloâs aankomen⊠ineens veel etentjes, borrels etc etc
Ja 100%
Dat is ook waarom RTL Boulevard niet langs mocht komen
Opzich mee eens maar⊠heb je het filmpje gezien? Ik vind het haast âzeg dat je zwanger bent zonder te zeggen dat je zwanger bentâ
Als ze het had willen vertellen had ze dat toch gedaan.
Ik zie het anders ook echt niet.
Natuurlijk niet