Dat hoeft niet perse toch? Besef hoe vaak er naar die tiktok is gegaan van Devon omdat mensen de buik willen aanschouwen & zelf een oordeel willen vellen.
Hoe groot iemands buik ook is en hoe overduidelijk ook. Laat ze het zelf gewoon vertellen.
Ja zeker weten! Alleen ik bedoelde eigenlijk niet zo zeer ‘vertellen’ in de klassieke zin van het woord. Ik denk amy🥀 met haar actie door het plaatsen van deze TT exact heeft wat ze wil. Dat ze heel goed weet wat ze doet. Maar los van de mogelijke enige berekendheid ben ik het wel met je eens dat dit alsnog aan de vrouw zelf is om dit te vertellen
Spiruwaliteit!
Waltuuuuuuuur
Samen gedanst op Release Me?
Haha extra leuk door het zinnetje onder je naam!
Een vriendin heeft gesolliciteerd bij Debbie!!
Ik geef les aan iemand die soms met/bij Debby werkt en fantaseer al maanden over hoe ze me gaan uitnodigen in Spanje en ik ook een vrouw word zoals zij
Amy Rose is zwanger
Goh, verrassend
Elise die kwam voor Joy maar die vriend van hem leuk vond is ook zwanger!
Wel leuk dat er toch aardig wat goede relaties uit t programma voort komen. Soms anders dan verwacht maar toch
Om zwanger te worden heb je niet perse een goede relatie nodig. Ik vind het bijzonder dat deze mensen ervoor kiezen om binnen een relatie van 1 jaar meteen voor een kind gaan. Heel benieuwd of ze over 10/15 jaar nog allemaal samen zijn!
Ja dat is ook wel weer zo
Natuurlijk heb je daar feitelijk gezien helemaal gelijk in. Maar ik denk dat @Bertha meer bedoelde dat het leuk is dat er wel serieus mensen in dit programma daadwerkelijk tot een relatie komen. Ipv al die voor de fame deelnames.
Want als je wacht tot je 10 jaar bij elkaar bent is de kans kleiner dat je uit elkaar gaat? Wat een ouderwetse gedachte
Waar zeg ik dat precies?
Dat je het bijzonder vindt dat mensen die een jaar bij elkaar zijn meteen voor een kind gaan. Dat is de ouderwetse gedachte waar ik het over heb
Nouja op je 20e zo kort een relatie & dan een baby, is toch vind ik wel snel