B&B vol liefde (Deel 1)

Je noemt ook een aantal mensen die in winter vol liefde zaten

5 likes

Ja kan best idd want Petri zat duidelijk niet te wachten op een update. Ze leek vanuit verplichting kort wat te vertellen

5 likes

Hahaha zo is zij toch gewoon

13 likes

Jan een vrouw van 30 jaar jonger?!?!

1 like

Och die hele harem van Marian voor haar deur, wat een heerlijkheid

17 likes

Oh ja… :sweat_smile: goed punt.

2 likes

Het is toch backgammon of bedoel je dat niet?

1 like

Ooohh dat had ik ff gemist dan

Ja die man is toch een icon hoe vindt hij toch iedere keer weer een nieuw slachtoffer :joy:

uit het archief

19 likes

Waar haalt hij ook altijd het geld vandaan voor al die nieuwe projecten, je ziet er echt nooit een gast

3 likes

Heeft iemand ooit de ware Jacob gekeken? Ik niet maar nu ik al deze screenshots overweeg ik het wel ineens hahaha

6 likes

Hahah wat een pipo is Jan ook. Zou me niks verbazen als hij dat verzonnen had. Een vrouw van 43 zou hij dan hebben.

4 likes

Dat denk ik ook. Het was het eerste en enige wat hij over haar zei😭

1 like

Omg bedoelde hij dat?!!! Wij vroegen ons al af wat dat voor iets moest zijn, een bad-mintenhal

4 likes

ja!! geweldig

3 likes

Vind Bram en Esra zo lief samen :white_heart:

2 likes

Yes ik kijk ook! OMG Walter is zo’n viezerik maar ze kan wel echt heel mooi zingen.
Waarom is Ezra ineens een soort Isabel Paige kopie geworden? :rofl: zelfs zo’n mandje er bij.
Maar wow ze gaan ook bij die uit seizoen langs? Dat worden steeds langere afleveringen dan :rofl:

3 likes

Esra is echt 50 jaar terug in de tijd gegaan

14 likes

Die man bij Marian is toch gewoon een golddigger? Althans dat idee heb ik er bij :sweat_smile: En whaha dat schilderij van Tom :rofl: Wel jaloers op haar huis!!
En OMG JACOB. En dat liedje bij Lennart. Mijn hemel.
Maar Paul & Debbie :heart: :heart:
Astrid & HarmJan OTP :heart:

5 likes

:sparkles: tradwife :sparkles:

5 likes