Je noemt ook een aantal mensen die in winter vol liefde zaten
Ja kan best idd want Petri zat duidelijk niet te wachten op een update. Ze leek vanuit verplichting kort wat te vertellen
Hahaha zo is zij toch gewoon
Jan een vrouw van 30 jaar jonger?!?!
Och die hele harem van Marian voor haar deur, wat een heerlijkheid
Oh ja… goed punt.
Het is toch backgammon of bedoel je dat niet?
Ooohh dat had ik ff gemist dan
Ja die man is toch een icon hoe vindt hij toch iedere keer weer een nieuw slachtoffer
Waar haalt hij ook altijd het geld vandaan voor al die nieuwe projecten, je ziet er echt nooit een gast
Heeft iemand ooit de ware Jacob gekeken? Ik niet maar nu ik al deze screenshots overweeg ik het wel ineens hahaha
Hahah wat een pipo is Jan ook. Zou me niks verbazen als hij dat verzonnen had. Een vrouw van 43 zou hij dan hebben.
Dat denk ik ook. Het was het eerste en enige wat hij over haar zei😭
Omg bedoelde hij dat?!!! Wij vroegen ons al af wat dat voor iets moest zijn, een bad-mintenhal
ja!! geweldig
Vind Bram en Esra zo lief samen
Yes ik kijk ook! OMG Walter is zo’n viezerik maar ze kan wel echt heel mooi zingen.
Waarom is Ezra ineens een soort Isabel Paige kopie geworden? zelfs zo’n mandje er bij.
Maar wow ze gaan ook bij die uit seizoen langs? Dat worden steeds langere afleveringen dan
Esra is echt 50 jaar terug in de tijd gegaan
Die man bij Marian is toch gewoon een golddigger? Althans dat idee heb ik er bij En whaha dat schilderij van Tom
Wel jaloers op haar huis!!
En OMG JACOB. En dat liedje bij Lennart. Mijn hemel.
Maar Paul & Debbie
Astrid & HarmJan OTP
tradwife