B&B vol liefde (Deel 1)

Ja esra was precies een typische instagram cottage core meets tradwife larp

Ik vond het tussen debbie en paul helemaal niet zo gezellig meer over komen…

Jacob heeft ook geld en tijd zat dat die niet weet wat ie er mee moet

Stiekem ben ik jaloers op harmjan en astrid. Net een gezinnetje uit een prentenboek ofzo.

Die walter hahaha, dat is geen verrassing toch?

6 likes

Dat is ook helemaal haar ding. Op tiktok alleen maar filmpjes van hoe ze kleren naait en broden bakt

4 likes

Ja en ik vind het eigenlijk nog steeds een beetje sneu hoe Debbie altijd maar blijft benoemen dat ze niet verliefd is maar dat het wel houden van is en haar maatje en dan een ongemakkelijk kusje… begrijp helemaal wat ze zegt maar ze brengt het zo ongemakkelijk dat het een beetje voelt alsof hij een beetje ‘dit is beter dan niks’ is ofzo :sweat_smile:

30 likes

Ja dit. Ik snap ergens wel wat ze bedoelt, maar zou het niet tof vinden als m’n vriend zo over me sprak.

Snap dat je niet 24/7 vlinders hebt maar alleen maar ‘je maatje’…

Ik ben geen golden retriever ofzo.

15 likes

Hoe zou die aan dat geld komen, kan me niet voorstellen dat zijn B&B zo goed loopt dat hij er goud geld mee verdient.

4 likes

@ciselering @heeleventerug ik zal in augustus en september met een real time update komen!!

10 likes

Dit vind ik ook bijzonder, of eigenlijk gewoon heel raar, dat je het normaal vindt om daar als gast heen te gaan en dan op een forum te delen of ze in het echt wel verliefd lijken?

6 likes

Haha ja eigenlijk wel, maar denk dat het niet serieus bedoelt was? Ik vat het iig meer op als grapje.

2 likes

Mag het hopen en waarschijnlijk komt nu ook de: haha nee natuurlijk niet post er aan maar ik betwijfel of dit echt een grap was

2 likes

Ik ga niet als gast :wink:
Maargoed is dit niet een beetje inherent aan het op televisie daten. Alle b&b eigenaren weten dat er over hun liefdesleven wordt gepraat. Ze hebben immers meegedaan aan een succesvol goed bekeken televisie programma

Vind ik nog erger als je daar blijkbaar gaat werken en nee vind ik niet inherent aan meedoen met zo’n programma

6 likes

Misschien is het wel haar dochter…

1 like

Ik zeg toch niet dat ik er ga werken

1 like

Nou voor de draad ermee, wat ga je daar doen

16 likes

Zie de like op mijn post…

2 likes

@Freedom lijit me niet dat haar dochter dit soort dingen op het forum komt plaatsen :laughing:

2 likes

Ohh zo ver had ik niet teruggelezen. Dan weet ik het ook niet. Boeiend ook

2 likes

Ik vind die vriendin van Jacob er wel wat mannelijk uit zien.
Zou ze trans zijn?

3 likes

Wat is dit voor irritant geheimzinnig gedoe. Zeg gewoon hoe het zit of zeg gewoon niks, maar dit is echt hengelen naar reacties en vragen :roll_eyes::roll_eyes:

12 likes

Girl really

29 likes