B&B vol liefde (Deel 1)

Ik vind het eerder realistisch. Ik vind het een slecht idee om in de verliefdheidsfase serieuze dingen te doen, zoals trouwen of zwanger worden. Maar goed, you do you.

13 likes

Oh dat vind ik juist echt stom zo lang, vind zeven weken ook al wel te lang eigenlijk
Ga wel alles kijken waarschijnlijk maar ja

8 likes

Ik kijk hier al helemaal naar uit :heart_eyes::heart_eyes: en heerlijk 9 weken! Ben wel benieuwd of ze het vorige seizoen kunnen overtreffen, Walter met zijn sekte was wel een hoogtepunt

15 likes

Yes! Zeker aangezien de zomerprogrammering straks weer begint en er dan 3 maand niets op tv is.

1 like

Ik hoop juist dat het weer wat meer ‘normale tv’ wordt, want vorig seizoen vond ik uiteindelijk gewoon gekkies kijken. En dat straks negen weken lang.

1 like

Ja het was ook wel echt gekkies kijken, maar ik ben dat nu zo gewend dat ik anders snel mijn aandacht verlies denk ik

3 likes

Ik wil gekkies kijken😜

15 likes

Jaaa een beetje van beide
Lekker veel ongemak vooral
Zin in

4 likes

Het is ook juist leuke tv als het leuke mensen zijn die elkaar leuk gaan vinden. Zoals Debbie en Paul :smiling_face_with_three_hearts:

Wauw ik zie nu pas dat ik in 1 zin 3 x leuk heb gezegd

8 likes

Ja dat zou echt leuk zijn :crazy_face:

4 likes

Ik wil gewoon weer iemand zoals Debbie uit seizoen 1, echt een icoon

Geen Joy-achtige zweefteven aub

11 likes

Vind haar daar enorm veranderd, in een hutje op de hei met de hele dag een kind op de arm. Ze doet niet meer zoveel zelf lijkt wel. Terwijl ze toen zo gedreven en onafhankelijk was enzo. Nu wel veel zachter.

1 like

Oohh dat had ik ff niet meegekregen.(ook niet interessant voor t programma als iemand achter een pc zit natuurlijk)
Kreeg er een andere vibe bij. Bedoel vooral meer emotioneel en miss indd zachter in haar moeder kant. Die laten ze nu meer zien. Want in b&b stond ze vooral als pittige tante bekend volgens mij.

2 likes

Die vrouw is net bevallen, moet fysiek en mentaal nog herstellen en zit in een huis dat een totale puinhoop is en maar niet afkomt, terwijl ze ook nog fulltime werkt en er een tv programma over haar gemaakt wordt. Natuurlijk is ze emotioneler dan in de vorige serie en natuurlijk zien haar dagen er nu heel anders uit en zie je dus ook een andere kant van haar. Vind het wel bijzonder dat jij dat ervaart als minder gedreven, minder onafhankelijke en minder pittig en vooral dat ze niet zoveel meer zelf doet? Want ik zie juist een vrouw die daar keihard aan het werk is, terwijl je haar eigenlijk een fijne rustige tijd met haar gezin zou gunnen.
Maar ik vind het ook wel typisch hoe we van vrouwen altijd verwachten dat het een soort supermensen zijn die baby’s baren en dan dan doorgaan alsof er niets gebeurd is.

22 likes

Dat zie je tegenwoordig wel bij meer mensen, dat ze eerst helemaal de spiriwiri kant op gaan om vervolgens ineens extreem christelijk te worden. Echt een opvallende ‘trend’

2 likes

Ik benoem ook enkel de veranderingen die ik zie of wat ik vind, zonder oordeel. Vind dat eerder logisch. Maar nu is het dus voor mijn gevoel in de middle of nowhere en voorheen was het in een drukke stad en alles onder controle. Nu moet ze eigenlijk maar alles loslaten en go with the flow.
Ik doel meer op het contrast in de 2 programmas zelf op momenten in haar leven.
Je vult dingen in die ik niet vind, en ik “verwacht” ook niks.

Je ziet dingen die ik niet uit het programma haal maar die wel exemplarisch zijn voor hoe er naar jonge moeders wordt gekeken. ‘Ze doet niet zoveel zelf meer, ze is minder gedreven, ze is minder onafhankelijk, ze is minder pittig, ze is zachter’
Je kan je afvragen of dat daadwerkelijk is wat je ziet of dat je dit denkt te zien doordat je onbewust beĂŻnvloed wordt door onrealistische maatschappelijke verwachtingen die er voor jonge moeders zijn.

6 likes

Ik weet dat dit een terrecht onderwerp is wat je aansnijd. Zit zelfs in hetzelfde schuitje want hoogzwanger. Heb het iig niet bewust zo gezien of gezegd.

2 likes

Vind dat afbranden echt heel erg meevallen, beetje overdreven. Ze heeft het wel eens over de verschillende werkwijzen van Nederlanders en Italianen, maar dat gaat volgens mij een beetje over en weer en niet heel heftig ofzo

2 likes

https://www.instagram.com/p/C7mKOfBo_B1/?igsh=OXRkYzcyM2g0N3h1

Walter heeft ook weer een nieuwe liefde

2 likes