B&B vol liefde (Deel 1)

18

Jezus Martijn kon je nog onaantrekkelijker worden “ja mijn moeder zegt dat jullie ook maar wat geduld met mij moeten hebben”

Haaaaa die Menno in die tent wat debiel :joy::joy: hij vindt ook echt alles leuk hè

Ik denk idd @Level3 wat jij zegt dat dit gaat gebeuren en dat dat stukje wat al 100x is laten zien daarover gaat
Beter diskwalificeert Astrid zichzelf daarna gewoon want dit is toch niks zo

7 likes

Haha ik ben nu heel benieuwd of jouw middelbare school dan in Haarlem was (ik had in elk geval veel mensen uit de Velserbroek op school) en of ik jou misschien ken :joy:

3 likes

Neeee ik ben op een gegeven moment naar Noord-Brabant verhuisd dus heb daar op de middelbare school gezeten!

5 likes

Wat heeft Natascha leuke mannen!! Ik vind zowel Jos als Menno echt een leuke, sympathieke vent!

4 likes

En Dirk? :joy:

4 likes

Oh ja Dirk, die was ik al vergeten haha :see_no_evil:

Edit: zelfs de ex is leuk!!

5 likes

Ik kan de term ‘horizontale gevoelens’ maar niet vergeten :sob::sob:

En damn Astrid zij is zo uptight zeg… dit wordt toch helemaal niks zo

13 likes

Jaa vreselijk ‘mijn moeder zegt’. Daar droog je toch gelijk van op. En Astrid kan beter maar kappen, wat is dit joh, weer zich helemaal afsluiten.

Ik heb ook wel weer zin om meer van Richard in Portugal te zien.

1 like

Welke B&B spreekt je het meest aan (los van 't programma)?

• B&B van Martijn
  • B&B van Franse Hans
  • B&B van Italiaanse Hans
  • B&B van Astrid
  • B&B van Denise
  • B&B van Ted
  • B&B van Richard
  • B&B van Natasja

0 stemmers

Welk land spreekt je het meest aan om naartoe te gaan?

• Portugal
  • Frankrijk
  • Italië
  • Oostenrijk
  • Spanje
  • Madeira

0 stemmers

En bij welke persoon zou je wel willen overnachten voor de gezelligheid (vriendschappelijk, dus niet per se voor de liefde)

• Martijn
  • Franse Hans
  • Italiaanse Hans
  • Astrid
  • Denise
  • Ted
  • Richard
  • Natasja

0 stemmers

1 like

Van wie waren die kinderen in afl 18 bij Natasja?

Zou zowel met Ted als Natasja gezellig kunnen borrelen. Voor de rest vind ik al die B&B’s niks om in te overnachten.

Ik vind dat je zo weinig van de b&bs ziet inhet programma. Was er wel een tour in die voorstelfilmpjes?
Je ziet ze nu soms een bed opmaken en de eetzaal, maar echt goeie indruk krijg je niet (behalve dat het bij die franse vent nogal goor en een ongastvrije boel is).

7 likes

Vgm van gasten?

1 like

Waarom gaat die Dirk nog door met klussen (waar hij niks mee heeft) terwijl het al overduidelijk is dat dit echt helemaal niks gaat worden. Dan wil je toch weg.

Zo mooi dat simone hetzelfde zegt als marian minuut ervoor. Echt oppervlakkige gast.

3 likes

Die van Hans in Pistoia zit volgens mij op een supermooie plek maar jammer van de inrichting

3 likes

Ik denk oprecht dat ik het goed zou kunnen vinden met FransHans

3 likes

Ugh Martijn met zijn gepraat over horizontale verlangens ik word er misselijk van!!!

13 likes

Hou je ook van paardrijden?

1 like

Ik vind hem wel een soort van hot maar iedereen verklaart me voor gek. Ik hou wel van een beetje stugge mannen, kan niks met zo’n Richard die al zijn emoties meteen op tafel gooit

6 likes

Had je dit ook bij Bert? :crazy_face:

3 likes