Nee!!
Edit: maar ik denk dus dat Hans best wel een zachte kant heeft want hij ging heel voorzichtig met die paarden om. of ik zie ik dingen die er niet zijn
Nee!!
Edit: maar ik denk dus dat Hans best wel een zachte kant heeft want hij ging heel voorzichtig met die paarden om. of ik zie ik dingen die er niet zijn
Hahaha mijn vriend was echt verbouwereerd toen hij vroeg wat ik van franshans vond en ik zei ja wel sexy
Viscommentaar bij de aflevering van vandaag
Woww zieke vis bij Ted! Wat een beest!
@Xiomara Hahaha nou niet als lifestyle maar zou best af en toe een ritje door de natuur willen maken.
Ja dit! gewoon dat sochtends geen zin hebben in gepraat/mensen, het beetje rondhangen met vrienden (al zou ik een leukere bar zoeken), dat ie dingen zegt als “zij zoekt wasmiddel, maar de wereld staat in de fik” vind ik lekker relativerend. Hij is niet zo’n open boek, same, lijkt me iemand die je er prima bij kan hebben zeg maar en ik denk dat je best gezellig met m kan borrelen en lullen over de wereld ofzo, denk dat ie best genuanceerd is enzo
Bij Bert had ik dat niet voor de goeie orde haha @monkeyslut
Ha ja eerst twee koffie voor je tegen me praat aub. I can relate.
Zijn hoofd ook elke ochtend als ze hem die dag voor het eerst filmen en hij koffie aan het maken is/yoghurt eet.
Hallo vergeten jullie niet te kijken naar De ware Jacob?
Nee komt vrijdag pas weer toch
We willen eigenlijk alleen kijken naar De ware Mariana
Nee vond hem echt verschrikkelijk irritant
Martijn lijkt me wel iemand die 3 vrouwen wil, kumbaya, etc
Ik denk eerder dat hij nul vrouwen wil
Alleen z’n mammie
Zn armpjes gaan ook alle kanten op
Weet je wel
Wat een random confrontatie zo van Simone met Martijn? Is toch raar om dat zo opeens te zeggen
Ja ik kan me ook echt géén fatsoenlijk beeld vormen van de B&B van Martijn en zijn ouders.
Ziet er iets heel ouds/gedateerd uit qua meubilair etc. Zeker in die ruimte waar hij met Simone ging dineren.
Over dat diner gesproken: ik denk dat hij daar echt nul zin in had en best dronken was van de andere date die dag (Ik heb geen videoland dus ik loop achter)
Goh ik weet eigenlijk niet of ik Ted wel zo sympathiek vind? Volgens mij is ze wel heel erg van mijn wil is wet. Misschien ontdooit ze wel meer als er een leuke man bij haar komt ipv deze opa’s
Ted heeft veel meer pit nodig, en een beetje intellectueel niveau. Maar dat bieden de heren niet. Ze blijft wel heel aardig. Maar als ze er klaar mee is, is ze klaar ermee. En wel direct. Ik kan haar wel waarderen.