Nee vond hem echt verschrikkelijk irritant
Martijn lijkt me wel iemand die 3 vrouwen wil, kumbaya, etc
Ik denk eerder dat hij nul vrouwen wil
Alleen z’n mammie
Zn armpjes gaan ook alle kanten op
Weet je wel
Wat een random confrontatie zo van Simone met Martijn? Is toch raar om dat zo opeens te zeggen
Ja ik kan me ook echt géén fatsoenlijk beeld vormen van de B&B van Martijn en zijn ouders.
Ziet er iets heel ouds/gedateerd uit qua meubilair etc. Zeker in die ruimte waar hij met Simone ging dineren.
Over dat diner gesproken: ik denk dat hij daar echt nul zin in had en best dronken was van de andere date die dag (Ik heb geen videoland dus ik loop achter)
Goh ik weet eigenlijk niet of ik Ted wel zo sympathiek vind? Volgens mij is ze wel heel erg van mijn wil is wet. Misschien ontdooit ze wel meer als er een leuke man bij haar komt ipv deze opa’s
Ted heeft veel meer pit nodig, en een beetje intellectueel niveau. Maar dat bieden de heren niet. Ze blijft wel heel aardig. Maar als ze er klaar mee is, is ze klaar ermee. En wel direct. Ik kan haar wel waarderen.
Nou ja ze doet een beetje snauwerig vind ik. Gezellig kletsen zit er niet echt in. Maar misschien omdat ze deze mannen gewoon niks vindt. Hoop voor haar dat er nog wel wat leuks komt!
Ja, zeker die ochtend als Piet moet vertrekken! Als je even je jus wil opdrinken, kun je snel je koffer gaan pakken… haha.
Wauw zelden zoiets onaantrekkelijks gezien als Martijn die stijldanst
Franse Hans had ook zo een personage uit Highlander kunnen zijn
Ik wil zo graag de schouders van Jos even los masseren
wow wtf dat is toch geen vis meer dat is een halve haai!
Ik begin echt moe te worden van Astrid met haar terugtrekken
Hahahaha ja ik dacht even dat ab ging flauwvallen net van de inspanning