1e opmerking snap ik helemaal maar dit valt toch wel mee?
Ik keek gister toevallig b&b vol liefde voor de eerste keer en vind het echt mega leuk. Op RTLxl kan ik enkel aflevering 10 tm 15 terugvinden, is het ergens anders nog te zien? Lijkt me leuk om het vanaf het begin te kijken
Op Videoland. Je kunt ook een proefabonnement nemen voor een paar euro.
jaaa dat main character, is dat een soort nieuwe special snowflake?
Jongens ik loop achter maar Ruud van Astrid is toch net vader Johan uit Urk van een huis vol!
Reactie op afl 20
Samenvatting
Het lijkt wel hele tijd of Richard nog zit te wachten tot er wat beters voorbij komt. Dan zegt hij dat hij die anderen ook een kans wil geven, maar heb hem dat niet zien doen bij Gerry en Maureen. En bij Claudia eigenlijk ook niet.
En als 4e vrouw zou ik liever horen dat ik helemaal niet hoef te komen, dan dat je daar komt en eigenlijk sowieso 0 kans maakt.
Ja echt een hork. En waarom zeikt ie ook dat niemand Ʃchte interesse in hem of b&b toont, terwijl ik hem zelf ook nog geen een inhoudelijke vraag heb horen stellen.
Vind eigenlijk ook dat Hans niet mee had moeten doen. Hij woont in een B&B maar werkt in een plantenzaak. Vraag me ook af hoe dat zou moeten gaan als Libera inderdaad weg zou zijn⦠dan moet hij wel een vrouw hebben die het draaien van de toko over zou willen nemen
Heb ik ook! Weet ook niet zo goed waarom, vind hem misschien niet helemaal oprecht. Zo in zijn rol om indruk te maken/te winnen.
Het lijkt hem meer te gaan om te winnen, dan om Denise zelf. Hij is er al vanaf het begin en heb nog geen romantisch momentje gezien.
Ik snap niet waarom Denise het steeds over officieel op date vragen heeft. Die jongens zijn naar haar toegekomen, ze kan zelf toch ook initiatief nemen en 1 op 1 dates regelen.
Ik ben echt zo verbaasd elke keer over de manieren van die gastheren/vrouwen. Richard zat ook toen een vrouw aankwam van je moet indruk op me maken en je best doen. Uh die vrouwen zijn helemaal voor jou naar portugal gekomen. Doe ff je best.
Denise toen ook helemaal geen initiatief tot Frank. Elke keer tegen die mannen āwat ben je van plan, wat ga je regelenā. Zo dom.
Ja vond het ook wel apart dat ze daarna zei jaa ik zag het al aankomen enzo, maar misschien een beetje een ego dingetje.
Jaa dat was zo lullig! Ik dacht zeg je dit nou echt? Maar het leek ook wel alsof ie een beetje ongemakkelijk een gesprek probeerde te creƫren ofzo
Doet me denken aan Debbie van vorig jaar! Die deed dat ook
Tv kijkende mensen, wie moet er toegevoegd?
Maureen bij Richard, Menno bij Natasja en bij Franshans Petrasbec. Ab is bij Ted weg. En er is ook een nieuwe bij Astrid.
FransHans
Petra
Yoven
Feesiedaisy
Hans
Heyrire
Desiree
Sylvia
Astrid
Alex
Harm Jan
Ruud
Ted
Piet
Ab
Denise
Dave
Giovanni
Frank
Natasja
Dirk
Jos
Menno
Richard
Simone
Claudia
Gerrie
Maureen
Martijn en zijn ouders
Simone
Britt
Marian
Zo dus? Is er al een nieuwe man bij Ted?
Welke status wil je hier, wat er op TV is geweest, of wat er met vooruitkijken al bekend is?
Komt na Sylvia nog een nieuwe ja