Nou denk eerder dat de productiemaatschappij dacht; zeg maar niet, want dan schrijft er misschien niemand en is leuke tv of eruit geknipt hebben omdat het niet in een halve zin is uit te leggen in zoân filmpje
Afl 20
Samenvatting
Het moment dat Jos aan tafel gaat vertellen aan iedereen dat ie weggaat, checkt de ex van Natasja naast hem nog ff of zân haar wel goed zit haha.
Droog
Misschien had ze er niet de opties voor, maar anders had Astrid die kinderen beter even uit logeren kunnen doen.
afl 20
dat heb ik even gemist, zat naar menno te kijken die onverwachts afscheid moest nemen van zijn BFF (ah nee ik vind het wel sneu voor hem!)
Afl 20
Samenvatting
Ik vroeg me al af of menno jos zag zitten toen hij zo blij was tegenover jos in het begin. Vriend en ik zaten hardop te grappen van hahah zou Menno gaan huilen als Jos dit gaat vertellen. En jawel
Met Hans italie was het toch juist het probleem dat ze elkaar niet konden uitkopen? Enige oplossing zou dan toch de hele boel verkopen zijn?
Volgens mij zijn al die vrouwen ook om de tuin geleid en hadden ze nooit gereageerd als Hans in voorstelfilmpje had gezegd dat zijn ex daar nog zat. Ik denk eigenlijk dat hij dat expres heeft verzwegen.
Zou het nu werken?
Wat is Petra zuur zeg, sinds Daisy er is. Bah. Jammer dat ze zich zo laat kennen.
Hahaha ik zit nu de aflevering van vandaag terug te kijken
âSylvia zit in de boom als een luipaard. LUI PAARDâ
Haha ja!
Maar die Daisy zei meteen dingen als âik was de weg kwijt toen ik hier probeerde te komen, kan alleen mij overkomenâ en toen moest ik haar al niet meer. Dat kan alleen mij overkomen of dat heb ik weer vind ik zooooo irritant als uitspraak.
1e opmerking snap ik helemaal maar dit valt toch wel mee?
Ik keek gister toevallig b&b vol liefde voor de eerste keer en vind het echt mega leuk. Op RTLxl kan ik enkel aflevering 10 tm 15 terugvinden, is het ergens anders nog te zien? Lijkt me leuk om het vanaf het begin te kijken
Op Videoland. Je kunt ook een proefabonnement nemen voor een paar euro.
jaaa dat main character, is dat een soort nieuwe special snowflake?
Jongens ik loop achter maar Ruud van Astrid is toch net vader Johan uit Urk van een huis vol!
Aflevering 20
Hans: âLIBERA MOET WEGâ vond ik ook heftig ja.
Reactie op afl 20
Samenvatting
Het lijkt wel hele tijd of Richard nog zit te wachten tot er wat beters voorbij komt. Dan zegt hij dat hij die anderen ook een kans wil geven, maar heb hem dat niet zien doen bij Gerry en Maureen. En bij Claudia eigenlijk ook niet.
En als 4e vrouw zou ik liever horen dat ik helemaal niet hoef te komen, dan dat je daar komt en eigenlijk sowieso 0 kans maakt.
Ja echt een hork. En waarom zeikt ie ook dat niemand échte interesse in hem of b&b toont, terwijl ik hem zelf ook nog geen een inhoudelijke vraag heb horen stellen.
Vind eigenlijk ook dat Hans niet mee had moeten doen. Hij woont in een B&B maar werkt in een plantenzaak. Vraag me ook af hoe dat zou moeten gaan als Libera inderdaad weg zou zijn⊠dan moet hij wel een vrouw hebben die het draaien van de toko over zou willen nemen
Heb ik ook! Weet ook niet zo goed waarom, vind hem misschien niet helemaal oprecht. Zo in zijn rol om indruk te maken/te winnen.
Het lijkt hem meer te gaan om te winnen, dan om Denise zelf. Hij is er al vanaf het begin en heb nog geen romantisch momentje gezien.