Oh ik vind haar wel echt een beetje te gemeen! Best een nare kant zo
Maar dat past wel bij Hans, die is ook salty.
Ze is denk ik wel een beetje onzeker over de situatie. En dat je dan een beetje pittig overkomt in een interview setting, begrijp ik wel. En het wordt ook zo geknipt, vermoed ik.
Ja nah ze is niet onvriendelijk tegen Daisy zelf geloof ik en het komt vooral uit ergernis hoe Hans zich bij haar gedraagt. Daaruit blijkt volgens mij dat ze Hans al best een beetje leuk begint te vinden
Bij martijn: je date evalueren met je toekomstige schoonouders. Lijkt me zo verschrikkelijk!
Waar is Richard eigenlijk gebleven
Hahaha Rita is echt mijn fave, wat een heerlijk mens
De vrouwen van Martijn zijn erg onder de indruk van wat een āgentlemanā hij is. Hij haalt namelijk drankjes voor ze.
The bar is on the flooorrrrrr.
Ja er is een Richard droogte, maar zo rond aflevering 18/19 duikt ie weer op
Hoe die Martijn daar zit met zān twee vrouwen. Is toch geen porem
wow ik krijg zulke schooldisco vibes van deze situatie met Martijn
Ik krijg er vooral Sisterwives Cody vibes van. Vooral i.c.m. dat haar.
Haha ik wilde precies hetzelfde komen posten Hij vindt het wel goed zo geloof ik.
Hahaha likes uitgedeeld voor het leven hier, laf jullie posts nu nog zelf afl 22 kijken oeps
Echt Dave is zoān sukkel.
Dat dansen ook op het eind, ik kon er gewoon niet naar kijken.
- Hawaii onvrijwillig naar huis
- Senior intercedente onvrijwillig naar huis
- Hawaii vrijwillig naar huis
- Senior intercedente vrijwillig naar huis
0 stemmers
Hahaha hardop lachen dit is idd echt zo
Ik heb via via (die mensen kennen die mee doen aan t programma) dat iedereen van casting bureaus is gehaaldā¦
Ik snap niet dat dit mensen nog verbaasd, de mensen die mee hebben gedaan aan lang leve de liefde heb je ook al voorbij zien komen in dat camping programma op de npo en nu weer gezellig in b&b vol liefde. Binnenkort allemaal te zien in first dates denk ik
Nouja ze zeggen wel steeds dat ze zelf geschreven hebben dus beetje raar wel