Haha ik wilde precies hetzelfde komen posten Hij vindt het wel goed zo geloof ik.
Hahaha likes uitgedeeld voor het leven hier, laf jullie posts nu nog zelf afl 22 kijken oeps
Echt Dave is zoân sukkel.
Dat dansen ook op het eind, ik kon er gewoon niet naar kijken.
- Hawaii onvrijwillig naar huis
- Senior intercedente onvrijwillig naar huis
- Hawaii vrijwillig naar huis
- Senior intercedente vrijwillig naar huis
0 stemmers
Hahaha hardop lachen dit is idd echt zo
Ik heb via via (die mensen kennen die mee doen aan t programma) dat iedereen van casting bureaus is gehaaldâŠ
Ik snap niet dat dit mensen nog verbaasd, de mensen die mee hebben gedaan aan lang leve de liefde heb je ook al voorbij zien komen in dat camping programma op de npo en nu weer gezellig in b&b vol liefde. Binnenkort allemaal te zien in first dates denk ik
Nouja ze zeggen wel steeds dat ze zelf geschreven hebben dus beetje raar wel
Maar iedereen iedereen, of vullen ze de echte kandidaten aan met mensen van het castingbureau?
En ik vraag me of of die kandidaten die via een castingbureau zijn gevraagd dan een flinke som geld krijgen ofzo. Waarom zou je anders meedoen voor iemand op wie je in eerste instantie niet per se zou vallen?
Nieuwe aflevering Videoland
omgggg wat een gejank daar bij Martijn
Oh en wat zij paarden mensen toch irritant
Volgens mij gaat Astrid los in de aflevering van vandaag op videoland? Al 2 weken op aan het wachten
Aangevuld zou heel goed kunnen, maar alle dames van hans italie komen van een bureau vandaan.
Natasja leek me wel oprecht. Als een van de weinigeâŠ
Ja inderdaad dat emotionele gejank is echt heel erg.
Oehhh ik zie net dat er ook een Vlaamse editie is
Ook op videoland?
AFL 23
Lol deze manier van afwijzen van Martijn. Half huilend en soort van hijgend al dat gelul over gevoelens, lekker in de slachtofferrol met zân schouders naar beneden gesjokt. Volgens mij kijkt Simone ook af en toe van âokĂ© wtfâ.
Aflevering 23
Ah ik vind Menno zo aandoenlijk, ergens heel oprecht maar ook een beetje gek? Maar dat stukje dat ie in zân eentje gaat wandelen is extreem Micheal Scott PARKOUR
Nee het is niet sexy maar vind het wel leuk dat hij daar zo blij van kan worden