B&B vol liefde (Deel 1)

Maar iedereen iedereen, of vullen ze de echte kandidaten aan met mensen van het castingbureau?
En ik vraag me of of die kandidaten die via een castingbureau zijn gevraagd dan een flinke som geld krijgen ofzo. Waarom zou je anders meedoen voor iemand op wie je in eerste instantie niet per se zou vallen?

1 like

Nieuwe aflevering Videoland

omgggg wat een gejank daar bij Martijn
Oh en wat zij paarden mensen toch irritant

7 likes

Volgens mij gaat Astrid los in de aflevering van vandaag op videoland? Al 2 weken op aan het wachten :stuck_out_tongue:

4 likes

Aangevuld zou heel goed kunnen, maar alle dames van hans italie komen van een bureau vandaan.

1 like

Natasja leek me wel oprecht. Als een van de weinige

4 likes

Ja inderdaad dat emotionele gejank is echt heel erg.

4 likes

Oehhh ik zie net dat er ook een Vlaamse editie is :heart_eyes:

2 likes

Ook op videoland?

2 likes

AFL 23

Lol deze manier van afwijzen van Martijn. Half huilend en soort van hijgend al dat gelul over gevoelens, lekker in de slachtofferrol met z’n schouders naar beneden gesjokt. Volgens mij kijkt Simone ook af en toe van “okĂ© wtf”.

5 likes

Aflevering 23

Ah ik vind Menno zo aandoenlijk, ergens heel oprecht maar ook een beetje gek? Maar dat stukje dat ie in z’n eentje gaat wandelen is extreem Micheal Scott PARKOUR

Parkour PARKOUR - The Office US - YouTube

13 likes

Nee het is niet sexy maar vind het wel leuk dat hij daar zo blij van kan worden

3 likes

Zeker en hij lijkt me ook heel lief (aandoenlijk bedoel ik daarmee, misschien niet het goede woord)

1 like

Ik denk dat dat ook wel in de montage ook wel bewust wordt aangedikt, ook omdat die Natasja daar niet echt goed op lijkt te reageren. Ik vind dat vrolijke en dat helemaal zichzelf zijn wel leuk eigenlijk

4 likes

Ik vind hem eigenlijk helemaal niet zichzelf. Heb het idee dat hij speelt dat hij zo blij is.

9 likes

Ja ik vertrouw mensen nooit die altijd blij zijn. Niemand is altijd blij.

12 likes

Ik wil hem geen label opplakken, maar ik vind dat enorm opgewekte bijna manisch. Ook met dat 3 uur slapen per nacht erbij.

Edit afl 23

Samenvatting

Dat springen tegen die muur aan past er ook bij. Net een kleuter :rofl:

9 likes

Ik luisterde naar de podcast over BB vol liefde en die zeiden dat een klantenservice medewerker van de belastingdienst dus informant wordt genoemd haha.

Ik dacht aan een spannende undercover baan ofzo maar nee dus

12 likes

Klopt ik heb dit toen ook gelijk gegoogled maar dan krijg je vacatures voor de klantenservice vd Belastingdienst, hele vage term

2 likes
Aflevering 23

Hahahahah dat afscheid van Simone bij Martijn. ZO ongemakkelijk.

En Natasja’s reactie op de kroonjuwelen vond ik best netjes en denk dat ik er zelf ook een beetje zo in zou staan.

1 like

Laatste afl Videoland

Ik was hardop aan het lachen tijdens dat stukje dat Martijn snikkend de brief van Simone voorlas. Wat IS dit joh? :laughing:

Maar bij Simone denk ik eigenlijk dat ze al lang heel eenzaam was tijdens haar reizen, en daarom zo verdrietig was dat ze weer weg moest gaan.

11 likes