B&B vol liefde (Deel 1)

Het klinkt heel spannend maar waarschijnlijk zit ie bij de telefoonlijn. Ik had ooit bijna als tussen-twee-studies baan gesolliciteerd voor die functie maar leek me echt niks. Mensen die (vaak al geïrriteerd) bellen naar de belastingdienst te woord staan. Of zelf mensen te moeten bellen namens de belastingdienst met vaak slecht nieuws.

1 like

Ben nog steeds benieuwd naar het ‘niet-over-mn-grens’-moment van Astrid. Zo raar dat het in week 1 steeds te zien was in de voorstukjes en nu helemaal niet meer.

8 likes

Ben ook zeer benieuwd. Ik heb eigenlijk ook zin om dat tegen mensen te gillen, helemaal nu als ze met die hitte in mijn aura gaan staan

2 likes
nieuws over Hans/Italië z'n B&B

Ik zie net op de insta van iemand dat Hans z’n b&b te koop staat!
Villa te koop via di Santomato, Pistoia Est, Pistoia — idealista, Nr. 1 in Italië

13 likes

Geen idee, heb geen Videoland, ik las het ergens!

2 likes

Je kan het op vtm go kijken met een vpn. Ik vind het iets minder leuk dan de Nederlandse, het zijn maar afleveringen van 20 minuten waar er continu geschakeld wordt tussen kandidaten (dus dan zitten er 2 mensen in gesprek, wordt er overgeschakeld naar een andere b&b om dan vervolgens weer terug naar dat gesprek te gaan, heel irritant). Zitten wel weer wat bijzondere types in, zoals een te jaloerse kandidaat, meid die d’r vader overal mee naar toe neemt op date, kandidaat die vooral mee lijkt te doen om kasteelheer te worden bij de b&b en een kwal van een b&b eigenaar waar al m’n rode vlaggen bij omhoog gaan.

2 likes
Reactie op nieuws Hans/Italië

Als ik gruwelijk cynisch ben, denk ik, oh daar ging het om. Om te zorgen dat je via de tv exposure krijgt, en zo je B&B kan verkopen.

Lijkt me overigens wel de enige goede oplossing voor zowel Hans als Libera. En eerlijk gezegd, ik heb Hans niet zo hoog zitten, dat ik verwacht dat hij zo goed kan acteren, dat hij aan de show mee doet, om z’n B&B te verkopen. Zijn verbazing en verdere reactie op de analyse van Natascha was te puur om geacteerd te zijn.

8 likes
hansieeee

Een half miljoen?! Dan snap ik wel dat ze elkaar niet kunnen uitkopen en er samen zitten.

*anderhalf

2 likes

23

Omg dat shot dat Menno tegen een muur rent en keihard valt :laughing: ik krijg echt kriebels van deze man (negatief)

14 likes
23

Hahahahaaaaa maar echt
parkour-theoffice

Echt net of er iemand dood is in Portugal hè
Die Martijn heeft toch ook echt niks meegemaakt in z’n leven als ie hier zo van in zak en as zit

23 likes

Anderhalf miljoen

4 likes

Dat bedoelde ik, oops!

4 likes

Afl 23

Waarom waaaarom heeft niemand het hier over de didl giraffe tattoo van Menno boven z’n kroonjuwelen

21 likes

Ik kon m niet ontcijferen haha

5 likes

Ik vind het wel echt leuk dat Astrid steeds opener lijkt te worden, ook nu hoe ze naar die nieuwe man doet? Al weet ik niet hoe zich dat gaat ontwikkelen natuurlijk haha (kijk lineair)

4 likes

Ah door jullie reacties hier wil ik aflevering 23 kijken, maar Videoland geeft alleen een zwart scherm. Is er ook storing bij jullie?
Ofwel heb ik een probleem met m’n vpn want woon niet in NL.

3 likes

2 woorden :joy: Menno en muur

3 likes

Misschien moest ze eerst wat wennen.

Hans lijkt ook heel vrolijk te zijn.

3 likes

onee niet gaan zingen die cringe kan ik niet zo goed aan

4 likes

Ik kan vooral dat topje van Daisy niet aan

4 likes