B&B vol liefde (Deel 1)

Hahah het staat hier ff op en man wat een dom gelul allemaal.
Een zon vent " Jaa zij vertelde iets over dr verleden. Dat zij toen kampeerde en dat heb ik ook veel gedaan. Dat bracht ons echt dichter tot elkaar"

Hahah wat.

11 likes

Ik heb echt zin om die haarband van Daisy’s hoofd te rukken.

16 likes

Afl 23

Samenvatting

Alles wat Italie Hans zegt heeft een negatieve lading ofzo. Hij downgradet van alles. Heel irritante vent. Alles eindigt hij met “oh niet iedereen neemt wat mee hoor/oh ik krijg nooit cadeaus/oh mijn ex vrouw vond het hier niet leuk”

Heeft Simone botox? Je ziet boven haar wenkbrauw niks en ook geen frons, maar rest voorhoofd wel.
Die huilende martijn steeds en dan 5e keer opnieuw vertellen dat Simone weg moet. :laughing:

Aanvulling: omg die martijn jankt alsof er een huwelijk van 20 jaar voorbij is :rofl::rofl::rofl:

20 likes
23

Ook echt kut voor die Suzanne bij Martijn, ben je er net een dag en val je daarin. Ze staat erbij dat ze totaal niet weet wat ze moet doen en ik snap het helemaal

5 likes

Ik vroeg me af waarom ze Martijn met een kleine letter schreef !?

Aan de preview te zien, is het moment waarin iemand over Astrid’s grenzen gaat in aflevering 25. Wel irritant dat daar in de eerste afleveringen al naar gerefereerd wordt en dat het dan zo lang duurt voordat het komt. Zal wel weer een anti-climax zijn :unamused:

11 likes

Vast omdat HJ haar gezag ondermijnde door dat kind zelf een stukje vlees af te laten snijden ofzo… of is dat het serieuze gesprek dat vanavond lineair wordt gevoerd.

10 likes

Aflevering 23

Denise bij Hans in Pistoia kwam me zo bekend voor … Ik weet het inmiddels: ze was kandidate bij Fred van Leer in TLC programma ‘Alles uit de kast’.

2 likes

Ze kwam bij mij ook bekend voor maar ik dacht aan Jennifer Coolidge (Stifler’s mom)

10 likes

Afl 23

Ik kan het niet aan hoe Denise bij Italiaanse Hans die pasta eet :sweat_smile:

3 likes

23

Samenvatting

Yesss volgende keer de grenzen van astrid! Eindelijk.

5 likes

Yesss the evidence

31 likes

Evidence voor…?

4 likes

Aflevering 24

Astrid is zo extreem perfectionistisch. Mijn hemel, zo vermoeiend!
In de vaatwasmachine zitten messen van haar en van de B&B maar die heeft Harm Jan niet goed genoeg gesorteerd. Nu kost het haar nog tijd om ze sorteren en “die tijd heeft ze niet”. As if gasten van zo’n B&B het wat uitmaakt welk mes ze gebruiken? Die mensen zien toch geen verschil. Natuurlijk heb je niet voldoende tijd in je leven als je je met zo’n onbenullige dingen bezighoudt. Ook dat Ruud zijn ei moest koken op 6 min… Goed dat hij reageerde dat hij zelf graag beslist hoe hij z’n eitje wil.

18 likes

Dat ze mega op elkaar lijken (of dat Paardenhans een bijbaan heeft)

3 likes

@Freedom links is de taxichauffeur van Hans Italië, ik had het ook niet door

Ik vind Frans Hans steeds leuker worden!

11 likes

En ook @monkeyslut Hahaha oke ik dacht: ja oke 2 fotos van Hans, wel een beetje vreemd dat een single van ItalieHans bij FransHans in de auto zit maar oke, en nu?
Hahahaaa evicence aproved

9 likes
24

Martijn is net een latino wisten jullie dat
Ik vind hem echt heel tam reageren op dat date idee van Suus “oke wat gaan we doen” helemaal niet enthousiast

Wat maakt HJ een rare opmerking naar dat kind van Astrid: ‘je moet nog wisselen he die tandjes’
Zo agressief, heel raar
en OMG eindelijk het Astrid moment volgende keer!!

Sorry maar Italie Hans wordt echt helemaal niks hoor
Herkende die vrouw ook al ergens van maar komt dus wsl ook uit zo’n pooltje

4 likes

Ik heb daar juist hard om gelachen :zipper_mouth_face:

4 likes

hahahah Menno kapppp

5 likes