Evidence voor…?
Aflevering 24
Astrid is zo extreem perfectionistisch. Mijn hemel, zo vermoeiend!
In de vaatwasmachine zitten messen van haar en van de B&B maar die heeft Harm Jan niet goed genoeg gesorteerd. Nu kost het haar nog tijd om ze sorteren en “die tijd heeft ze niet”. As if gasten van zo’n B&B het wat uitmaakt welk mes ze gebruiken? Die mensen zien toch geen verschil. Natuurlijk heb je niet voldoende tijd in je leven als je je met zo’n onbenullige dingen bezighoudt. Ook dat Ruud zijn ei moest koken op 6 min… Goed dat hij reageerde dat hij zelf graag beslist hoe hij z’n eitje wil.
Dat ze mega op elkaar lijken (of dat Paardenhans een bijbaan heeft)
En ook @monkeyslut Hahaha oke ik dacht: ja oke 2 fotos van Hans, wel een beetje vreemd dat een single van ItalieHans bij FransHans in de auto zit maar oke, en nu?
Hahahaaa evicence aproved
24
Martijn is net een latino wisten jullie dat
Ik vind hem echt heel tam reageren op dat date idee van Suus “oke wat gaan we doen” helemaal niet enthousiast
Wat maakt HJ een rare opmerking naar dat kind van Astrid: ‘je moet nog wisselen he die tandjes’
Zo agressief, heel raar
en OMG eindelijk het Astrid moment volgende keer!!
Sorry maar Italie Hans wordt echt helemaal niks hoor
Herkende die vrouw ook al ergens van maar komt dus wsl ook uit zo’n pooltje
Ik heb daar juist hard om gelachen
hahahah Menno kapppp
Lekker helemaal energiek in de ochtend toch
Dus Harm Jan heeft gezegd dat er is gezoend maar er is niet gezoend? Oei oei
Haha jezus wat puberaal, ‘opscheppen’ over wat je met meisjes hebt gedaan
Ik snap wel waarom Menno altijd zo’n lach op z’n gezicht heeft, hij is echt gewoon helemaal gestoord door dat slaaptekort.
jezus Richard botte boer
Ja ik vond dat echt hilarisch
Samenvatting
Oh ik dacht HJ, dat ie ook ff grappig wilde doen maar totaal misplaatst
Ik vind zo’n grap naar een kind echt belachelijk
Waarom zou je een kind tanden uit z’n mond slaan omdat ie een onschuldige opmerking maakt over dat jij de trampoline niet gemonteerd krijgt
Oh wat ongemakkelijkkkkkk dit. Verstop me achter de kussens. (Astrid & Harmjan)
Wel goed dit van Astrid, Harm Jan is best claimerig dus hij wordt nu lekker op zijn plek gezet. Ik vind Ruud overigens leuker, hij heeft humor vind ik. Maar denk dat Astrid toch naar HJ neigt
Samenvatting
Nee maar da’s wel waar op gedoeld wordt toch?
Naja ik vind geweld niet grappig maar goed als zij het maar leuk vinden
Ja Astrid heeft totaal geen humor dus dat is echt geen match met Ruud haha
spring maar op die stok bij mij
Ik vind vooral dat Astrid zo’n wilde harde lach heeft haha, ga daar echt steeds stuk om