B&B vol liefde (Deel 1)

Lekker helemaal energiek in de ochtend toch

2 likes

Dus Harm Jan heeft gezegd dat er is gezoend maar er is niet gezoend? Oei oei

4 likes

Haha jezus wat puberaal, ‘opscheppen’ over wat je met meisjes hebt gedaan

10 likes

Ik snap wel waarom Menno altijd zo’n lach op z’n gezicht heeft, hij is echt gewoon helemaal gestoord door dat slaaptekort.

26 likes

jezus Richard botte boer

9 likes

Ja ik vond dat echt hilarisch :rofl:

2 likes
Samenvatting

Oh ik dacht HJ, dat ie ook ff grappig wilde doen maar totaal misplaatst
Ik vind zo’n grap naar een kind echt belachelijk
Waarom zou je een kind tanden uit z’n mond slaan omdat ie een onschuldige opmerking maakt over dat jij de trampoline niet gemonteerd krijgt

3 likes

Oh wat ongemakkelijkkkkkk dit. Verstop me achter de kussens. (Astrid & Harmjan)

13 likes

Wel goed dit van Astrid, Harm Jan is best claimerig dus hij wordt nu lekker op zijn plek gezet. Ik vind Ruud overigens leuker, hij heeft humor vind ik. Maar denk dat Astrid toch naar HJ neigt

4 likes
Samenvatting

Nee maar da’s wel waar op gedoeld wordt toch?
Naja ik vind geweld niet grappig maar goed als zij het maar leuk vinden

1 like

Ja Astrid heeft totaal geen humor dus dat is echt geen match met Ruud haha

3 likes

spring maar op die stok bij mij :nauseated_face:

7 likes

Ik vind vooral dat Astrid zo’n wilde harde lach heeft haha, ga daar echt steeds stuk om

7 likes

Ja en dan dat geile gehint naar Ingrid :nauseated_face: Ik kan er echt niet naar kijken, wordt echt een soort Temptation Senior zo.

6 likes

Ik dacht juist meer dat de grap was omdat ze die trampoline niet goed aangespannen kregen en dan zo’n kind flink onderuit gaat op dat ding

8 likes

Ah oke dan begrijp ik m verkeerd

2 likes

Ja wel echt knap als je met al deze overduidelijk gefrustreerde uitspraken en gevloek en oerkreten kan ‘aanvoelen’ dat ze gestrest is Menno, echt een gave

2 likes

Ruud :joy:

5 likes

Ik vind het echt zoooo asociaal van/bij Hans dat gewoon nooit is benoemd dat Libera daar ook woont, echt zonde van iedereens tijd

24 likes

Ik vind Richard zo erg niet leuk met z’n gore uitspraken

15 likes