Lekker helemaal energiek in de ochtend toch
Dus Harm Jan heeft gezegd dat er is gezoend maar er is niet gezoend? Oei oei
Haha jezus wat puberaal, âopscheppenâ over wat je met meisjes hebt gedaan
Ik snap wel waarom Menno altijd zoân lach op zân gezicht heeft, hij is echt gewoon helemaal gestoord door dat slaaptekort.
jezus Richard botte boer
Ja ik vond dat echt hilarisch
Samenvatting
Oh ik dacht HJ, dat ie ook ff grappig wilde doen maar totaal misplaatst
Ik vind zoân grap naar een kind echt belachelijk
Waarom zou je een kind tanden uit zân mond slaan omdat ie een onschuldige opmerking maakt over dat jij de trampoline niet gemonteerd krijgt
Oh wat ongemakkelijkkkkkk dit. Verstop me achter de kussens. (Astrid & Harmjan)
Wel goed dit van Astrid, Harm Jan is best claimerig dus hij wordt nu lekker op zijn plek gezet. Ik vind Ruud overigens leuker, hij heeft humor vind ik. Maar denk dat Astrid toch naar HJ neigt
Samenvatting
Nee maar daâs wel waar op gedoeld wordt toch?
Naja ik vind geweld niet grappig maar goed als zij het maar leuk vinden
Ja Astrid heeft totaal geen humor dus dat is echt geen match met Ruud haha
spring maar op die stok bij mij
Ik vind vooral dat Astrid zoân wilde harde lach heeft haha, ga daar echt steeds stuk om
Ja en dan dat geile gehint naar Ingrid Ik kan er echt niet naar kijken, wordt echt een soort Temptation Senior zo.
Ik dacht juist meer dat de grap was omdat ze die trampoline niet goed aangespannen kregen en dan zoân kind flink onderuit gaat op dat ding
Ah oke dan begrijp ik m verkeerd
Ja wel echt knap als je met al deze overduidelijk gefrustreerde uitspraken en gevloek en oerkreten kan âaanvoelenâ dat ze gestrest is Menno, echt een gave
Ruud
Ik vind het echt zoooo asociaal van/bij Hans dat gewoon nooit is benoemd dat Libera daar ook woont, echt zonde van iedereens tijd
Ik vind Richard zo erg niet leuk met zân gore uitspraken