Samenvatting
Ja ging over de trampoline! Dat een kind zijn tanden eruit valt doordat hij ergens op die metalenzijkanten zou ketsen, want niet goed afgesteld.
Dat je dat eruit haalde joh haha dat is wel ernstig agressief ja naar een 8/10 jarige
Ja ging over de trampoline! Dat een kind zijn tanden eruit valt doordat hij ergens op die metalenzijkanten zou ketsen, want niet goed afgesteld.
Dat je dat eruit haalde joh haha dat is wel ernstig agressief ja naar een 8/10 jarige
Ik vind m wel een match met Simone eigenlijk
Bovendien verstaat een normaal mens toch maar 1/10e van wat hij allemaal uitkraamt
Het enige wat hij zegt is âŠweet je wel
Wie ben jij het meeste, als je volledig eerlijk bent?
0 stemmers
Ik ging ook echt helemaal stuk om dat shot waarin Natasha met dr nieuwe man aan het praten is en Menno langskomt met een stapel was hahahha je zag Menno amper nog. Volgens mij hadden ze het ook net over rustig aan doen ofzo en net op dat moment sjeest er een berg was met benen voorbij hahahah zo mooi. Ik geniet echt elke dag.
Heb de aflevering nog niet helemaal tot het einde bekeken maaar wtfffff As is boos om een half lepeltje tabasco? Is dit echt?
Dat HJ zo bijdehand aan het doen was terwijl As de trampoline wilde uitleggen en het uiteindelijk toch niet bleek te begrijpen zou ik wel ook echt heel vervelend vinden overigens. Maar ik zou zoân mansplainer dan eerst gewoon naar huis sturen ipv zoân stampij maken.
Edit: Oke ik ben nu verder in de aflevering maar misschien vind ik As toch wel een bad bitch.
Op mijn werk Ted, thuis FranseHans.
Ik vind haar echt een bitch, man wat wordt zij kwaad om precies niks. Ook de ander geen seconde geven om ook maar drie woorden te zeggen want je grens, ja meid⊠die grens heeft een ander ook en je bent geen 4 meer
Aflevering 25
Ik wil HJ niet verdedigen want vind het een natte doek, maar serieus âhij schreeuwde tegen meâ omdat ie âja-haâ zei toen zij totaal onnodig ging uitleggen hoe die kuttrampoline gedaan moest worden. Echt mens, laat het gaan. Ze stond zo te micromanagen, en hij schreeuwde niet eens. Hij verhefte zân stem amper. En dan wil ze dat 3x gaan nabeschouwen (toen, aan het ontbijt en toen ze ân apart nam). Zo enorm overdreven. Ik denk dat zij niet helemaal neuro is zeg maar, ze verwerkt dingen anders dan de meeste mensen. Ook dat gezeik over die kruiden, wat de fuck boeit het maar ze kan het echt niet laten gaan steeds.
Ik ben nu op ongeveer 75% van de aflevering (ja ik kijk de aflevering vaak ik 10 delen) en ik wilde ook al weer terugkomen op de edit van mijn laatste post.
Edit: Overigens vind ik Astrid nog steeds geen verkeerd mens, wel moeilijk om mee om te gaan. Het lijkt erop dat er in vorige relaties van alles is gebeurd waardoor ze nu zo heftig haar grenzen bewaakt. Maar dit is ook psychologie van de koude grond natuurlijk.
Godallejezus ik zie eindelijk hĂ©t fragment dat we al sinds aflevering 2 zien maar wtfffffff Astrid. Dus zij neemt hĂ©m mee om te praten, hij mag helemaal niks zeggen, dan zegt ie iets en luistert ze totaal niet en walst gewoon over m heen, dan vraagt ie âmag ik 1 ding zeggenâ en dan flipt ze ineens de pan uit en moet ze ineens naar haar kinderen (terwijl zij dit gesprek ĂŒberhaupt wilde, het was niet of hij inbrak op haar tijd) en gaat hij haar grens over?! Door daar te staan? Door 5 minuten naar Astridâs interpretatie van een gesprek van een dag geleden te luisteren? Een gesprek dat ze zelf met die vriendin wéér begon tijdens het ontbijt? Ze is serieus beledigd dat hij haar niet serieus neemt omdat ie meer kruiden gebruikt dan zij zei? Echt ik zou naar huis gaan als ik Ruud en HJ was, dit is toch niet te doen. Echt nul eigenverantwoordelijkheid neemt ze, alles is een aanval op haar.
hahaha ja die Menno is echt een figuur, ik heb deze scene nog niet gezien maar gister op tv was de scene dat ze de golfbal kwijt waren en Jos heel rustig ging zoeken, en Menno op de achtergrond als een puppy helemaal wild rennen hahaha
Ik heb nog niet gekeken maar verheug me nu al om dit te gaan kijken vanavond!
Vermaak me altijd met jouw analyses van tv-programmaâs.
Tot zover mijn nuttige bijdrage aan dit topic.
Echt zo intens deze aflevering. Ik vind eigenlijk dat de programmamakers Astrid een beetje moeten beschermen tegen zichzelf en hoe zij nu op tv komt. Zij krijgt zoveel nare reacties over zich heen waaronder slechte recensies voor haar b&b (hoe triest ben je)
En ze geeft toch later ook een meer overdreven reactie dan hoe zij het op dat moment interpreteert?
Astrid achteraf; âje doet steeds alsof ik een bitch ben, je schreeuwt tegen me, je wil mij neerzetten als kenau en je pakt mijn arm beet!!
QueâŠ.
Ik kan vandaag niet kijken en kan DE aflevering met Astrid meltdown pas maandag kijken Echt jammer dit, iets waar we al weken naar toeleven
Ik krijg ook de neiging om Astrid te verdedigen. Ze wordt nu ook wel als een zeur en een bitch neergezet, terwijl die mannen ook vaak lacherig over haar doen. HJ vertelt ook wel eens wat over haar en dan lacht hij zo naar de camera, dat samen met dat hij verzonnen had dat er gezoend was, zorgt ervoor dat ik hem ook niet vertrouw. Ik kan me echt goed voorstellen dat wanneer je het idee hebt dat je belachelijk gemaakt wordt en hiervoor weg loopt, het heel vervelend is wanneer iemand je dan fysiek vastpakt.
Ik begrijp alleen niet dat HJ zân spullen nog niet gepakt heeft of dat Astrid hem niet gevraagd heeft om te vertrekken. Vond het wel heel lief van Ruud dat hij aanbood om weg te gaan zodat de sfeer dan serieuzer zou worden, terwijl Astrid Ruud volgens mij echt een verademing vindt. HJ en die andere kerel die er hiervoor was waren meteen zo intens in hun gevoelens naar Astrid toe.
Vind het zo raar dat Ted Ben (de man met clownspet) uit heeft gekozen uit de aanmeldingen. Ze kent hem al en weet eigenlijk al dat het niks gaat worden, want hij is niet van haar âniveauâ. Tjerk is daarintegen wel âons soort mensâ.
Heel bijzonder die ruzie tussen Astrid en Harm Jan. Door het voorstukje dacht ik dat het heel erg was, maar dit lijkt meer opgebouwde frustratie vanaf haar kant.
En ik vind Menno wel een leuke man eigenlijk!
In het voorstukje zie je eigenlijk niet veel minder dan in de aflevering⊠Hj staat er gewoon en zij loopt weg en begint te gillen over haar grens.