B&B vol liefde (Deel 1)

Ik vind het zo gezellig dat dit topic er is! Dat we ons samen zo bezighouden met dit idiote programma haha

24 likes

Omg spoiler! En nog een jammere ook want teleurstellend!

6 likes

Same, al deze geblurde stukken zijn echt tergend, sta bijna op het punt om een Videoland-account te nemen. Maar ik ga van t weekend wel even Een huis vol bingen om mezelf af te leiden. :laughing:

8 likes

Ik probeer een deceptie te voorkomen :stuck_out_tongue:

1 like

Ja

Ze was idd die avond van hahahaha een eetlepel ipv een theelepel Hahah gekke Harm Jan!!! En dan de dag erna is dat ineens een teken dat ze hem niet serieus neemt??

5 likes

Geen spoiler verder, maar hét Astrid moment wordt door de voice-over ingezet met

“In het Salzburgerland is er van alles aan de hand”

Vond ik wel een mooie. Vooral als je door hebt dat het om te veel kruiden gaat

9 likes

Gaat helemaal mis met m’n spoilers maar

Aflevering 25

Die scùne in de supermarkt met Jan en Natasja hahahaha. Echt zo genoten. Natasja zo mega enthousiast over alles en Jan

niet
“Hou je van ijs?” “Nee, niet zoveel”
“Hou je van rode wijn?” “Mwah liever witte”
“Hou je van oesters”, “mwah ik lĂčst het wel
“Marshmallows, hou je ervan?”, “ik ben er zelf niet heel dol op”
“Even chips halen, vind je dat ook lekker?!”, “hmm nee soms”
“Als je iets ziet wat je wil moet je het in het wagentje gooien he!!!” “Ja-ha zucht ik weet het”
En dan “de dynamiek tussen ons is gezellig, ontspannen” hahaha hoe dan en dan zo heel awkward op de kassa wachten

37 likes

Maar die Jan is ook een een dooie pier hoor, van wat we tot nu toe hebben gezien.

17 likes

Hij kwam normaal binnen maar daarna is de geest van Dirk in hem gekomen denk ik

Denk trouwens qua Astrid dat Ruud haar echt niet ziet zitten, zij dacht dat hij uit aardigheid aanbood weg te gaan; maar hij wilde gewoon echt weg denk ik

21 likes

[spoiler] ik vind dat serieus wel problematisch wanneer mensen achteraf de feiten zo bizar anders opvatten en zo miskend voelen

Bij de trampoline leek het alsof Ruud ook wat plagend “jaaha” zei maar missh kan ze alles van HJ minder goed hebben. [/spoiler]

4 likes
25

Waaaaaaarom stuurt Astrid hem gewoon niet weg? Het werkt toch niet.

1 like

Dat shot met Natasja en haar zus op die ligstoelen. Als je b&b met je ogen dicht kijkt dan is het net of Natasja een gesprek met haarzelf aan het voeren is

Haar zus praat echt precies hetzelfde.

38 likes
Samenvatting

Ik heb het idee dat Natasja, Menno vooral houdt als hulpje in haar B&B. Heb niet het idee dat ze liefde in hem ziet.

4 likes

Goh hans niemand is gebleven waar zou dat nou aan liggen

9 likes

God Menno zit wel iets te veel in zijn feels, hoe lang zit ie daar nou? 48 uur?

4 likes

Nogmaals, hij heeft echt slaaptekort.
Nu met dat huilen omdat Jos weg gaat
 ik heb vannacht ook bijna niet geslapen en het ene moment ben je dan heel vrolijk en het andere moment zit je te janken om iets totaal onbenulligs, Menno ga slapen!

26 likes

Echt hoe irritant is Dave, hij is echt mijn BEC van deze serie

26 likes

Ik vind Hans echt zo’n gruwelijk nare kerel, hij praat altijd zo denigrerend over Libera

17 likes

Wow plottwist dat Jos haar niet moet

6 likes

Ik vind het ook zo wonderlijk dat hij nooit kwaad zag in Libera’s aanwezigheid, maar nu meerdere mensen hem erop hebben gewezen moet ze per direct het huis uit?

4 likes