Ik vind het zo gezellig dat dit topic er is! Dat we ons samen zo bezighouden met dit idiote programma haha
Omg spoiler! En nog een jammere ook want teleurstellend!
Same, al deze geblurde stukken zijn echt tergend, sta bijna op het punt om een Videoland-account te nemen. Maar ik ga van t weekend wel even Een huis vol bingen om mezelf af te leiden.
Ik probeer een deceptie te voorkomen
Ja
Ze was idd die avond van hahahaha een eetlepel ipv een theelepel Hahah gekke Harm Jan!!! En dan de dag erna is dat ineens een teken dat ze hem niet serieus neemt??
Geen spoiler verder, maar hét Astrid moment wordt door de voice-over ingezet met
âIn het Salzburgerland is er van alles aan de handâ
Vond ik wel een mooie. Vooral als je door hebt dat het om te veel kruiden gaat
Gaat helemaal mis met mân spoilers maar
Aflevering 25
Die scĂšne in de supermarkt met Jan en Natasja hahahaha. Echt zo genoten. Natasja zo mega enthousiast over alles en JanâŠâŠ niet
âHou je van ijs?â âNee, niet zoveelâ
âHou je van rode wijn?â âMwah liever witteâ
âHou je van oestersâ, âmwah ik lĂčst het wel
âMarshmallows, hou je ervan?â, âik ben er zelf niet heel dol opâ
âEven chips halen, vind je dat ook lekker?!â, âhmm nee somsâ
âAls je iets ziet wat je wil moet je het in het wagentje gooien he!!!â âJa-ha zucht ik weet hetâ
En dan âde dynamiek tussen ons is gezellig, ontspannenâ hahaha hoe dan en dan zo heel awkward op de kassa wachten
Maar die Jan is ook een een dooie pier hoor, van wat we tot nu toe hebben gezien.
Hij kwam normaal binnen maar daarna is de geest van Dirk in hem gekomen denk ik
Denk trouwens qua Astrid dat Ruud haar echt niet ziet zitten, zij dacht dat hij uit aardigheid aanbood weg te gaan; maar hij wilde gewoon echt weg denk ik
[spoiler] ik vind dat serieus wel problematisch wanneer mensen achteraf de feiten zo bizar anders opvatten en zo miskend voelenâŠ
Bij de trampoline leek het alsof Ruud ook wat plagend âjaahaâ zei maar missh kan ze alles van HJ minder goed hebben. [/spoiler]
25
Waaaaaaarom stuurt Astrid hem gewoon niet weg? Het werkt toch niet.
Dat shot met Natasja en haar zus op die ligstoelen. Als je b&b met je ogen dicht kijkt dan is het net of Natasja een gesprek met haarzelf aan het voeren is
Haar zus praat echt precies hetzelfde.
Samenvatting
Ik heb het idee dat Natasja, Menno vooral houdt als hulpje in haar B&B. Heb niet het idee dat ze liefde in hem ziet.
Goh hans niemand is gebleven waar zou dat nou aan liggen
God Menno zit wel iets te veel in zijn feels, hoe lang zit ie daar nou? 48 uur?
Nogmaals, hij heeft echt slaaptekort.
Nu met dat huilen omdat Jos weg gaat⊠ik heb vannacht ook bijna niet geslapen en het ene moment ben je dan heel vrolijk en het andere moment zit je te janken om iets totaal onbenulligs, Menno ga slapen!
Echt hoe irritant is Dave, hij is echt mijn BEC van deze serie
Ik vind Hans echt zoân gruwelijk nare kerel, hij praat altijd zo denigrerend over Libera
Wow plottwist dat Jos haar niet moet
Ik vind het ook zo wonderlijk dat hij nooit kwaad zag in Liberaâs aanwezigheid, maar nu meerdere mensen hem erop hebben gewezen moet ze per direct het huis uit?