Goh hans niemand is gebleven waar zou dat nou aan liggen
God Menno zit wel iets te veel in zijn feels, hoe lang zit ie daar nou? 48 uur?
Nogmaals, hij heeft echt slaaptekort.
Nu met dat huilen omdat Jos weg gaat⊠ik heb vannacht ook bijna niet geslapen en het ene moment ben je dan heel vrolijk en het andere moment zit je te janken om iets totaal onbenulligs, Menno ga slapen!
Echt hoe irritant is Dave, hij is echt mijn BEC van deze serie
Ik vind Hans echt zoân gruwelijk nare kerel, hij praat altijd zo denigrerend over Libera
Wow plottwist dat Jos haar niet moet
Ik vind het ook zo wonderlijk dat hij nooit kwaad zag in Liberaâs aanwezigheid, maar nu meerdere mensen hem erop hebben gewezen moet ze per direct het huis uit?
Ik vind het vooral gaar dat ze dit vanuit de productie niet hebben tegengehouden. Deze man is toch duidelijk niet klaar voor de liefde. Ex in huis, geen enkele zelfreflectie. Dat zou een beetje researcher ook wel door moeten hebben. Maar hey, leuke televisie dus
Wie heeft er vanavond zitten huilen van het lachen om de hilarische grap van Ben?
Denise niet
Ze hadden het in de Realitycheck podcast over de Tiktok van Denise. Heeft iemand die al gevonden?
Ik denk juist dat ze goede tv roken.
Ja Idd! Hierdoor heb ik de hele inhoud van het gesprek gemist. Was zo geobsedeerd door die stemmen die hetzelfde zijn.
Wellicht gĂȘnant dit ik Dit nog niet weet maar wat is BEC. Komt hier zo vaak voorbij. Een irritant iemand ofzo? Guilty pleasure maar dan anti ofzo
Nog ware Jacob kijkers? Hij is dan echt wel een heel bijzondere man, maar Jezus die Carla! Ik had mezelf tegen haar echt niet kunnen beheersen ben ik bang. Zij haalt ook het bloed onder je nagels vandaan zeg
Ik heb ff gemist of HJ/Astrid ook bij Ruud hebben gecorrigeerd dat HJ over het zoenen had gelogen? En hoe reageerde Ruud. Of is dit niet uitgezonden
Ik kan het gewoon bijna niet aanzien dit hele toxic gebeuren. Zo heftig die twee
Ben nu aan het kijken, die nieuwe kat is wel echt cute
Sowieso snap ik de moeite van de meeste kandidaten niet. De meeste B&B houders hier zijn niet super gastvrij naar hun kandidaten of doen ook vrij weinig om het de kandidaten naar de zin te maken en wachten tot zij zelf geĂŻmponeerd zijn ofzo.
Zoals zoân Hans in zijn vieze B&B die je nog niet eens aan mag spreken in de ochtend. Wie wil daar nou zitten. Is toch totaal niet uitnodigend om verder te leren kennen