Ik vind het vooral gaar dat ze dit vanuit de productie niet hebben tegengehouden. Deze man is toch duidelijk niet klaar voor de liefde. Ex in huis, geen enkele zelfreflectie. Dat zou een beetje researcher ook wel door moeten hebben. Maar hey, leuke televisie dus
Wie heeft er vanavond zitten huilen van het lachen om de hilarische grap van Ben?
Denise niet
Ze hadden het in de Realitycheck podcast over de Tiktok van Denise. Heeft iemand die al gevonden?
Ik denk juist dat ze goede tv roken.
Ja Idd! Hierdoor heb ik de hele inhoud van het gesprek gemist. Was zo geobsedeerd door die stemmen die hetzelfde zijn.
Aflevering 25
Ik raak zooo gestrest van kijken naar Astrid. Vanaf het begin af aan al eigenlijk. Waarom doe je mee vrouw.
Wellicht gênant dit ik Dit nog niet weet maar wat is BEC. Komt hier zo vaak voorbij. Een irritant iemand ofzo? Guilty pleasure maar dan anti ofzo
Nog ware Jacob kijkers? Hij is dan echt wel een heel bijzondere man, maar Jezus die Carla! Ik had mezelf tegen haar echt niet kunnen beheersen ben ik bang. Zij haalt ook het bloed onder je nagels vandaan zeg
Ik heb ff gemist of HJ/Astrid ook bij Ruud hebben gecorrigeerd dat HJ over het zoenen had gelogen? En hoe reageerde Ruud. Of is dit niet uitgezonden
Ik kan het gewoon bijna niet aanzien dit hele toxic gebeuren. Zo heftig die twee
Ben nu aan het kijken, die nieuwe kat is wel echt cute
Sowieso snap ik de moeite van de meeste kandidaten niet. De meeste B&B houders hier zijn niet super gastvrij naar hun kandidaten of doen ook vrij weinig om het de kandidaten naar de zin te maken en wachten tot zij zelf geïmponeerd zijn ofzo.
Zoals zo’n Hans in zijn vieze B&B die je nog niet eens aan mag spreken in de ochtend. Wie wil daar nou zitten. Is toch totaal niet uitnodigend om verder te leren kennen
Ik vind ‘niet goed bij haar hoofd’ echt veel te hard en onnodig onaardig. Ik heb er alleen maar respect voor dat ze haar kinderen in bescherming wil nemen en zich zo bewust is dat haar keuzes niet alleen invloed op haarzelf hebben. Dat ze daardoor wat meer on edge is kan ik me wel voorstellen en het lijkt ook alsof ze met nog wat onverwerkte dingen uit haar verleden worstelt (maar dat weet ik natuurlijk niet). Daarbij wordt ze in een hele onnatuurlijke situatie geplaatst, met constant een camera op haar hoofd en een productieteam dat ook gewoon sensatie vast wil leggen. Dus ik kan me best voorstellen dat er dan een optelsom ontstaat waardoor je anders reageert dan je normaal misschien zou doen.
Is het een gezonde of normale reactie? Nee. Maar ik vind hoe zij wordt afgebrand ook niet normaal.
En wij zien een geknipte versie ipv van het hele verhaal. Je zag heel duidelijk dat er in de hele interactie geknipt was, en dat het geen vloeiend geheel was. Wat is er tussentijds gebeurd, wat ging eraan vooraf, wat was de non-verbale communicatie van HJ, die op dat moment niet in beeld was. We weten het niet.
Klopt, het gesprek ging ook over alle gebeurtenissen bij elkaar, niet alleen kruiden. Zij geeft aan dat iedere keer als ze iets zegt, niet serieus wordt genomen door HJ. Daar spreekt ze hem op aan. En hij wuift dat weg met “zo bedoel ik dat niet”. En dat is opnieuw wat ze niet wil horen.
Maar goed, ik zie dat zo vaak gebeuren in relaties. Mannen wuiven zo makkelijk hun eigen gedrag weg. En als vrouw word je altijd gezien als de zeikerd. Dat gebeurt hier ook weer.
ik denk dat Astrid helemaal niet aan dit programma zou moeten meedoen, die moet eerst even in therapie.
Ik vind dit eigenlijk best een gekke, onnodige uitspraak, wat weet jij daar nou van
joh als het je al zoveel doet als iemand meer kruiden in je eten stopt dan je zelf wil dan belemmert je dat toch ontzettend, dan is mijn enige tip goh je zou in therapie kunnen leren om je wat meer te kunnen ontspannen. Maar is slechts mijn advies he, niet meer niet minder.