B&B vol liefde (Deel 1)

Ja dat zei ze, maar waaaaaarom speelt HJ dan wel papa en ontmoeten die kinderen alle kandidaten? Waarom denkt ze daar niet over na als ze op camera flipt? Als ze de kinderen in bescherming wil nemen moet ze niet meedoen aan een programma waar een miljoen plus mensen naar kijken, haar kinderen volledig in beeld zijn en ze haar/hun privacy uit handen geeft.

Ik snap dat echt niet. Waarom doet ze dan mee?

30 likes

Ik wilde niet op deze keuze stemmen! Omg :laughing:

2 likes

Oh ik zie het nu, dankje!

2 likes

Nee als Romana een eigen datingprogramma had gekregen, zou ik wel kijken!

7 likes

Mariana is wel echt een whole mood hoor in de Ware Jacob

Gemaakt voor tv die vrouw. Ik hoop dat ze als chef nog eens meedoet aan Below deck, lijkt me fantastisch.

@Twijfelkont Carla is wat ik me voorstel als type wanneer iemand Kerkrade zegt. Hoe zeg je dat? Gebrek aan alles.

8 likes

Ik vind jouw reactie heel lief!

3 likes

Ah ja, Romana :heart: Ik vond haar in het begin echt heel slinks eruit zien maar hoe leeeeeuuuk bleek zij uiteindelijk te zijn! Ze was toentertijd ook een keer bij een talkshow en toen vond ik haar ook zo chill.

6 likes

Oke ik heb dus een theorie over Astrid en HJ.

Astrid vindt HJ stiekem heel erg leuk en moet hem daarom steeds een beetje afkraken op minuscule dingen. Omdat ze bang is om de liefde toe te laten en om gekwetst te worden, probeert ze hem juist af te stoten.

Met Ruud is alles grappig en totaal niet serieus, dus daarom doet ze bij hem wel continu zo losjes en vrolijk. Een soort zelf-sabotage in de liefde.

8 likes

“B&B vol onverwerkt trauma, vastgeroeste patronen en een verwaarloosd innerlijk kind” had beter gepast :rofl:

7 likes

Ik vind Ruud en Menno wel een verademing ofzo, Vind Menno wel wat apart(teveel cringe), maar ze pakken lekker aan, genoeg energie en humor. Prima kerels ook fijn in de omgang volgens mij.

Oeps niet perse naar ClaireCharlotte bedoeld. Ik wilde eerst dit zeggen vandaar de respond:
Ik had dezelfde theorie, in iedere geval dat HJ te dichtbij komt dus ze hem afstoot inderdaad.

5 likes

Menno en humor?

1 like

Yoooo spoilers!!! Lineair kijken is echt dood he :sob:

12 likes

Eigenlijk vind ik dit ook wel raar ja. Jonge kinderen die allerlei mannen over de vloer krijgen om te kijken of er wat potentieels bij zit voor mama.

7 likes

Aflevering 25:

Astrid die het over respect heeft maar zelf te beroerd is om even 5 min naar beneden te komen en hoi te komen zeggen tegen een nieuwe man :sweat_smile:

13 likes

Ja dit!! Ik vond dit zo onbeschoft. Raar mens met haar muurtjes en dichte deurtjes.

3 likes

Late to the party maar ik kijk de eerste afleveringen van dit seizoen en Hayriye is qua uiterlijk echt de oude versie van de limburgse Janine uit boer zoekt vrouw :joy:

20 likes

Deze cross-over heb ik nodig haha. Klinkt geweldig!

4 likes

Omg jaaa

2 likes

Haha deze is weer spot on, vooral de imitatie van Sylvia :sweat_smile:

https://www.instagram.com/tv/Cg7IqOWqInx/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

8 likes
Videoland

Die date van Denise en Ben heb ik volledig doorgespoeld want dat was een groot ongemak. En Denise blijft maar zeggen dat ze zichzelf meer moet openstellen enzo, maar meid. Stuur die knul gewoon naar huis. Jullie liggen elkaar gewoon niet.

En snap ook niet dat Ben dit zelf ook niet aanvoelt. :sob: Of zou dit zijn fragile male ego zijn, die niet wil dat Dave van hem ‘wint’?

Moest trouwens wel lachen om dat shot waarbij Denise in een soort Xenos showroom gedrapeerd lag. :joy:

16 likes