B&B vol liefde (Deel 1)

Aflevering 26

Wat ongemakkelijk die date tussen Ben en Denise.

13 likes

Ohhhhhhhh die Ben wat een cringe. Waarom stuurt zij hem niet gewoon weg, het is duidelijk dat het niks wordt als ze al zoo stellig die grens stelt met die magneet. Brrr krijg er de kriebels van. Vind die Ben ook maar een dooie trouwens.

13 likes
26

IK KAN HET NIET AAN DIE DATE VAN DENISE
Ben die maar blijft zeggen hoe gezellig hij het vindt en hij het zo fijn vindt haar beter te leren kennen
Denise die beleefd blijft giechelen

Gelukkig morgen weer genieten van gejank bij Martijn! Zin in

10 likes
Samenvatting

Ugh Tjerk vind ik ook echt een vreselijke kwal, zo denigrerend tegen Ben, nu ook weer over dat hemd van de c&a.

En waarom komt die nieuwe vrouw bij Hans met haar caravan? Hahah zou dat afgesproken zijn ivm ruimte ofzo of wil ze gewoon niet in zijn b&b slapen

Dacht trouwens even dat dit de laatste week is op videoland maar volgende week zijn ook nog afleveringen :partying_face:

5 likes
Samenvatting

Vgm omdat ze net van dat festival kwam

2 likes

Nou echt, bah. Tjerk voelt zichzelf veel te goed voor niet-osm’ers. Wat een vreselijke vent

6 likes

Had veel liever de legendarische feestjes van franse Hans en feessiedesie gezien dan de uitbarsting van Astrid.

10 likes

Ja echt jammer dat de cameraploeg veel cruciale momenten heeft gemist dit jaar.

5 likes

Ik loop 2 weken achter maar wat weten we van Dave behalve dat hij fit zijn belangrijk vindt? Ik zie die 2 echt totaal geen gesprekken hebben, alles gaat over de gym, hij lijkt eerder te solliciteren om haar personal trainer te worden.

15 likes
Afl. 26

Wat een ongemakkelijk date van Ben en Denise. Echt heel ‘gezellig’ :sob:

Kijk nog liever naar Richard die Simone aflebbert dan dat ik die date scene nog een keer zou moeten zien :smiling_face_with_tear::no_mouth:

5 likes

Hahaha ik vond dit echt zo plaatsvervangend ongemakkelijk, niet om aan te zien

Wel mooi hoe hij die 2 koffies ging bestellen, maar hij probeert het in ieder geval in het Spaans haha

1 like
Afl 26

Marion, de nieuwe vrouw bij Hans, klinkt toch net als Yovan? Ik kijk vaak maar met een half oog en vandaag dacht ik soms even dat Yovan weer terug was :joy:

4 likes

Neeee

Yovan was Limburger toch? Marion is een brabo

Wat is Denise bleu zeg, man man man

En Dave is daar alleen om te ‘winnen’

En Ben can’t read the room met Denise zeg

9 likes

Ik vind Tsjerk echt zo tering kut, wat een domme lul is dat. Beetje Ben gebruiken als entertainment omdat ie “te min” is

26 likes

Ja klopt! Maar toch vind ik ze hetzelfde klinken, manier van praten en hoge stem.

2 likes

Ik kijk nu de afl van vandaag;
Omg dit gesprek aan het einde van Denise en Dave ziek ongemakkelijk

De trouwfoto’s van Richard, heeel lief. zag ik goed dat hij een kindje op schoot had die dag? Dacht dat ze uit huis trouwden, snapt iemand dit?

En weer een dubbele naam! TedBen en DeniseBen

2 likes

Aflevering 26:

Denise is zoooo saai :sleeping::sleeping::sleeping:

4 likes

Zou Ted voluit Theodora heten? :older_woman:t3: haar zus heet Madeleine in beeld maar bij voorstellen noemt ze haar Lena.

4 likes

Ja dat kan goed!
De enige Ted die ik ‘ken’ (niet in het echt hoor) is deze

https://www.instagram.com/p/Cg8zSBEDVyq/?igshid=YmMyMTA2M2Y=