B&B vol liefde (Deel 1)

Oh!

Maar nog steeds een-na-jongste en saaiste van allemaal :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Hahahah wat heeft Dave nou voor broek aan, lijkt wel een sportlegging

9 likes

Waarom heeft Ted Ben überhaupt uitgenodigd? Ik snap er echt geen reet van. Ze kende hem al, dus ze weet ook hoe of wat. Of zou ze nou echt zo weinig aanmeldingen hebben? Of gewoon leuke tv? Ik weet niet.

11 likes

:sleeping:

2 likes

Ik loop dus 2 weken achter maar die vriendin van Denise had al meer inhoud in haar gesprek met Dave en die andere knul dan Denise zelf. En Denise die dan heel blij vertelt dat ze wat wijzer is geworden. Uhh stel dan zelf eens een vraag over zijn leven, eerdere relaties etc?

7 likes

Ja ze lijkt dat echt niet te kunnen! In een andere aflevering probeert ze het echt maar dan klinkt het alsof ze een quiz in de Tina voorleest vind ik.

3 likes

Don’t worry ze gaat nog op n date waarbij ze haar date bestookt met pickwickvragen

9 likes

Afl 27

Martijn en z’n ouders mogen wel altaartjes neer gaan zetten voor al z’n verloren liefdes, kunnen ze daar nog even terug denken aan hoe het vroeger was en vooral samen huilen

En natuurlijk weer een smoothboy bij Denise

10 likes

Tering jij bent er vroeg bij

6 likes

Haha ik zit op Schiphol te wachten

6 likes

Omg same. Heb ook getwijfeld maar toch bewaard voor later vandaag

7 likes

Hahah voor t zelfde geld sta je hier naast me te wachten :joy:

5 likes

Kan Klaas Jan Huntelaar Denise doen laten ontdooien?

• Match made in heaven
  • Wordt weer zo ongemakkelijk als met Ben

0 stemmers

3 likes

Verwerk in een zin veenmollen en kijk dan wie opkijkt :eyes:

4 likes
26

In de preview van morgen gaat Martijn zijn liefde aan iemand verklaren!!
Ben heel benieuwd. Wie zou het zijn? Fenna, Suus of zijn moeder?

6 likes

Denk aan z’n ouders.

20 likes

Ze is zelf weggegaan. Iedereen janken, heb het maar weer doorgespoeld. Wat een cringe.

7 likes

Aflevering 27

Omg die nieuwe man bij Denise :weary: ze treft het niet hoor

Hoe die ook zegt: ā€˜Ik kom uit Amsterdam’ en dan zo’n typische arrogante blik erbij, rillingen

5 likes

27

Haha de ouders van Martijn die zeggen dat ze er niet van houden als mensen het daar heerlijk naar hun zin hebben, zomaar weer weggaan. Ik zie nu voor me dat ze elke keer in huilen uitbarsten als er een vakantieganger na een weekje weer vertrekt :laughing:

21 likes

k vind het ook geen verassing. Denk je dat ze Simone gaan terug halen?

3 likes