Vind ik ook hoor - ik denk dat ze het heel leuk met Ben zou kunnen hebben als ze ervoor open zou staan. Dat elitaire gedoe van haar, ook van Tjerk, terwijl je ze nooit een hoog intelligent gesprek hoort voeren waar Ben echt niet aan mee zou kunnen doen (tenzij dat niet wordt gefilmd natuurlijk).
Hahah mooi shot wel die drie oude mannen bij elkaar gepropt op de achterbank bij Ted
Denise valt echt totaal op het omgekeerde waar ik op val. Echt bij elke man, behalve Frank, gaan mān nekharen overeind staan.
Allemaal āik ben ondernemend
ambitieus
sportief
en jij ook Denise; daarom ben ik hierā.
Hebben sowieso allemaal crypto
en doen aan The Grind en gaan allemaal naar dezelfde festivals
Hij doet me echt denken aan Jokertje uit Oh Oh Cherso
Ok maar Jokertje was tenminste nog grappig.
Ja eens. Ik weet ook niet wat ik erger vind: humorloze Dave of de afgehapte frikandellen-humor van Ben.
Ik vind Ben sowieso een engerd met zijn gedrag. En ik denk ook dat Denise gewoon al voor Dave heeft gekozen, dit is bijna net zo zinloos als een vijfde vrouw naar Richard sturen ![]()
Ik denk dat Denise beter niet over haar sporten had kunnen beginnen in haar intro filmpje. Daardoor komen al die āondernemendeā sportschooltypes op haar af.
Dan blijft er helemaal geen persoonlijkheid meer over
Mja misschien, maar denk dat ze zelf ook niet goed uit de verf komt bij al die leeghoofden
brrrrrrbah wat is die nieuwe een engerd. Inceltype die zn zolderkamer voor de sportschool heeft ingeruild
Het lijkt haar ook weinig uit te maken, ik krijg het idee dat Denise niet heel veel eisen heeft. Wat dan wel weer goed is gezien de mannen die ze toebedeeld heeft gekregen.
ohhhh die nieuwe bij Denise wordt in elk shot erger. Kudoās voor Ben.
Ik begreep dit sowieso niet bij Denise. Ze werd geĆÆntroduceerd als fitgirl maar in week 1 of 2 zag je dat ze ging sporten met Dave, en dat ze na tien squats zei dat het wel genoeg was. Misschien was het flauw gemonteerd maar er was daarna nog een keer iets waarvan ik dacht ???
Heeft ze zulke goeie billen dan? Is mij niet opgevallen
27
MARTIJNS BROER JEROEN HAHAAAAA kon ook niet anders [UNION MADE PRODUCT PETROL63]
āik wil jou meenemen uit lunchen, werd me ingefluisterd door mijn oudersā het houdt ook niet op he
Hoe Martijn ook zo in huilen uitbarst GODSKLERE en die pa er dan zo bij hahahaaaaaa ik kan toch niet meer
Wat een kneusjes heeft Denise uitgekozen zeg de tering
Heeft Franse Hans nu met Annemarie onder de douche gewiept??
Bij Ted hangt echt een kut sfeer, zowel door die mannen als door haar eigen hooghartige gezeik en die zus doet ook al zo lekker mee
Kan iemand een bingokaart maken voor de laatste paar afleveringen
Met iig:
-Ted a Ted
-We zijn hier voor de liefde niet voor vriendschap
-Martijn & zijn ouders moeten huilen
-Het ontbreken van humor in Casa Denise
Ja en later wist ze ook niet hoe ze een deadlift moest doen, misschien dat ze normaal op een andere manier sport (hardlopen ofzo)
Ja, was mij ook niet helemaal duidelijk? Hij ging naar boven om iets met water te fixen op Annemarie haar kamer en is niet meer terug naar beneden gekomen. Dus de rest is dan maar gaan slapen. Ofzoiets?
Ik vond het klinken alsof het echt iets met de douche had te maken, maar als iedereen dan zegt: ohjaaaaa de douche??? Word je vanzelf ongemakkelijk en gaan mensen denken dat je hebt staan wippen