Aflevering 27
Petra is echt veel bezig met de anderen. Vind haar niet sympathiek
Aflevering 27
Petra is echt veel bezig met de anderen. Vind haar niet sympathiek
FransHans de chagrijn was ineens wel heel erg vrolijk toen Daisy er was en hij een blik op haar lichaam kon werpen. Ineens valt alles te leren en heeft hij het over kleine Hans⦠Brr
Maar even jongens, werd er nu geĆÆmpliceerd dat Hans seks heeft gehad met die een na laatste vrouw? Ik was maar half aan het opletten en had geen zin om terug te spoelen, maar als ik naar die grijnzen keek dan is dat volgens mij wel gebeurd toch?
Ben nog niet klaar met de aflevering van vandaag, maar wat een goedzak is die Ben van Ted. Dan zit Tjerk te klagen dat hij geen aandacht krijgt en Ben is gewoon zo van ja Ted vindt het leuk dat haar zus er is dus die horen er gewoon bij blabla allemaal gezellig. En ook laatst toen Tjerk zei dat hij slecht luisterde reageerde hij daar ook zo schattig op van ja je hebt gelijk, dat is ook vervelend etc. En dat ie zo graag zn overhemd wilde lenen aan Tjerk, echt lief. En dan maakt die stomme Tjerk hem belachelijk. Geen match voor Ted maar wel een schatje hoor vind ik. Heel ontwapenend.
Nou naar aanleiding van die poll laatst bij wie je het liefste zou verblijven, had ik met mijn vriend een gesprek. Ik gaf aan bij Ted omdat me dat zo gezellig leek/ vertrouwd zou voelen etc.
En toen zei mijn vriend met zoān scheve grijns: Denise.
Ik zei huh.
Ja heb je die billen gezien
Ik vind Ben ook lief! En ook te leuk voor Ted, ik vind Ted helemaal niet leuk, maar dat is volgens mij een onpopulaire mening.
Ik vind Ted per aflevering minder worden
Het is ook gewoon een te rijke elitaire Boomer verpakt in een wereldser jasje, maar eigenlijk is ze vooral bezig terrasjes langs te gaan om te zien en gezien te worden in 3 talen.
Eigenlijk best saai.
Vind ik ook hoor - ik denk dat ze het heel leuk met Ben zou kunnen hebben als ze ervoor open zou staan. Dat elitaire gedoe van haar, ook van Tjerk, terwijl je ze nooit een hoog intelligent gesprek hoort voeren waar Ben echt niet aan mee zou kunnen doen (tenzij dat niet wordt gefilmd natuurlijk).
Hahah mooi shot wel die drie oude mannen bij elkaar gepropt op de achterbank bij Ted
Denise valt echt totaal op het omgekeerde waar ik op val. Echt bij elke man, behalve Frank, gaan mān nekharen overeind staan.
Allemaal āik ben ondernemend ambitieus
sportief
en jij ook Denise; daarom ben ik hierā.
Hebben sowieso allemaal crypto en doen aan The Grind en gaan allemaal naar dezelfde festivals
Hij doet me echt denken aan Jokertje uit Oh Oh Cherso
Ok maar Jokertje was tenminste nog grappig.
Ja eens. Ik weet ook niet wat ik erger vind: humorloze Dave of de afgehapte frikandellen-humor van Ben.
Ik vind Ben sowieso een engerd met zijn gedrag. En ik denk ook dat Denise gewoon al voor Dave heeft gekozen, dit is bijna net zo zinloos als een vijfde vrouw naar Richard sturen
Ik denk dat Denise beter niet over haar sporten had kunnen beginnen in haar intro filmpje. Daardoor komen al die āondernemendeā sportschooltypes op haar af.
Dan blijft er helemaal geen persoonlijkheid meer over
Mja misschien, maar denk dat ze zelf ook niet goed uit de verf komt bij al die leeghoofden
brrrrrrbah wat is die nieuwe een engerd. Inceltype die zn zolderkamer voor de sportschool heeft ingeruild
Het lijkt haar ook weinig uit te maken, ik krijg het idee dat Denise niet heel veel eisen heeft. Wat dan wel weer goed is gezien de mannen die ze toebedeeld heeft gekregen.