ohhhh die nieuwe bij Denise wordt in elk shot erger. Kudo’s voor Ben.
Ik begreep dit sowieso niet bij Denise. Ze werd geïntroduceerd als fitgirl maar in week 1 of 2 zag je dat ze ging sporten met Dave, en dat ze na tien squats zei dat het wel genoeg was. Misschien was het flauw gemonteerd maar er was daarna nog een keer iets waarvan ik dacht ???
Heeft ze zulke goeie billen dan? Is mij niet opgevallen
27
MARTIJNS BROER JEROEN HAHAAAAA kon ook niet anders [UNION MADE PRODUCT PETROL63]
“ik wil jou meenemen uit lunchen, werd me ingefluisterd door mijn ouders” het houdt ook niet op he
Hoe Martijn ook zo in huilen uitbarst GODSKLERE en die pa er dan zo bij hahahaaaaaa ik kan toch niet meer
Wat een kneusjes heeft Denise uitgekozen zeg de tering
Heeft Franse Hans nu met Annemarie onder de douche gewiept??
Bij Ted hangt echt een kut sfeer, zowel door die mannen als door haar eigen hooghartige gezeik en die zus doet ook al zo lekker mee
Kan iemand een bingokaart maken voor de laatste paar afleveringen
Met iig:
-Ted a Ted
-We zijn hier voor de liefde niet voor vriendschap
-Martijn & zijn ouders moeten huilen
-Het ontbreken van humor in Casa Denise
Ja en later wist ze ook niet hoe ze een deadlift moest doen, misschien dat ze normaal op een andere manier sport (hardlopen ofzo)
Ja, was mij ook niet helemaal duidelijk? Hij ging naar boven om iets met water te fixen op Annemarie haar kamer en is niet meer terug naar beneden gekomen. Dus de rest is dan maar gaan slapen. Ofzoiets?
Ik vond het klinken alsof het echt iets met de douche had te maken, maar als iedereen dan zegt: ohjaaaaa de douche??? Word je vanzelf ongemakkelijk en gaan mensen denken dat je hebt staan wippen
Ja maar als hij effectief de douche zou gemaakt hebben, zou hij daarna toch terug naar beneden gegaan zijn? Desnoods maar om te zeggen tegen de anderen dat hij gaat slapen?
De anderen zijn zelf naar bed gegaan omdat ze het te lang vonden duren niet omdat hij nooit is teruggegaan
Ohhh ok, dat had ik verkeerd begrepen!
Aflevering 27
Hans uit Frankrijk
heeft gewipt in de douche met
Anne-Marie uit Frankrijk
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maar wist ze het echt niet meer of leek dat zo doordat Dave even stond te mansplainen hoe het moest?
Ze vroeg aan hem hoe het moest
Afl 27
ik snap echt niks meer van Petra. FransHans vraagt haar op de man af of zij gevoelens voor hem heeft tijdens die picknick, en ze zegt gewoon nee? Maar ze is zó jaloers als het gaat om al die andere vrouwen
Dit is aflevering 27 toch?
op het haar van Daisy kan je echt een ei bakken
Ze doet net of ze daar al jaren woont en hem helemaal 100% kent/ doorheeft, het beste weet wat bij hem past etc. en de rest allemaal maar van die korte flirts zijn die voorbij komen, een soort zure zus ofzo? of alsof hij een sidechick zoekt naast haar.
Ted schreeuwt echt heel erg altijd
Oh sorry, ja!!
Ik denk dus dat veel mannen dat wel helemaal geweldig vinden, qua uiterlijk in ieder geval.