Ja maar als hij effectief de douche zou gemaakt hebben, zou hij daarna toch terug naar beneden gegaan zijn? Desnoods maar om te zeggen tegen de anderen dat hij gaat slapen?
De anderen zijn zelf naar bed gegaan omdat ze het te lang vonden duren niet omdat hij nooit is teruggegaan
Ohhh ok, dat had ik verkeerd begrepen!
Aflevering 27
Hans uit Frankrijk
heeft gewipt in de douche met
Anne-Marie uit Frankrijk
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maar wist ze het echt niet meer of leek dat zo doordat Dave even stond te mansplainen hoe het moest?
Ze vroeg aan hem hoe het moest
Afl 27
ik snap echt niks meer van Petra. FransHans vraagt haar op de man af of zij gevoelens voor hem heeft tijdens die picknick, en ze zegt gewoon nee? Maar ze is zó jaloers als het gaat om al die andere vrouwen
Dit is aflevering 27 toch?
op het haar van Daisy kan je echt een ei bakken
Ze doet net of ze daar al jaren woont en hem helemaal 100% kent/ doorheeft, het beste weet wat bij hem past etc. en de rest allemaal maar van die korte flirts zijn die voorbij komen, een soort zure zus ofzo? of alsof hij een sidechick zoekt naast haar.
Ted schreeuwt echt heel erg altijd
Oh sorry, ja!!
Ik denk dus dat veel mannen dat wel helemaal geweldig vinden, qua uiterlijk in ieder geval.
Omg Call me by your name muziek bij de introductie van PedicureDenise geloof ik. Vind dat zoān heerlijke film en ook in ItaliĆ« natuurlijk ![]()
Edit: ik vond de aflevering van vandaag al belachelijk lang duren maar blijkt dat ik er per ongeluk 2 heb gekeken op NLziet. Excuzi
Die mannen heeft ze zelf uitgekozen en ik denk juist dat ze veel te kieskeurig is. Met haar afstand houden enzo. Hoeveel tijd wil ze ervoor nemen? Die mannen blijven max 3 wkn volg mij? Ze wil een perfecte man en die bestaat sowieso niet.
Ik mis hier alleen nog de zwarte coltrui, haha. Zie hem die nu dragen in de aflevering vandaag en ineens dacht ik o ja, dat dragen al diezelfde types in Lang Leve De Liefde ook altijd ![]()
Wat een ongelofelijk nare man is Tjerk zeg, echt walgelijk hoe dengirerend hij doet
Je droogt toch spontaan op van Martijn, kleuter in een volwassen lichaam
Dan moet je überhaupt ooit eerst nat geweest zijn
Goed punt