Alleen qua emotionele gesteldheid natuurlijk. Qua humor en sfeer kan Martijn daar niet tegen op
Nog meer over afl 28.
Ik heb het kampvuur moment nog eens teruggekeken
Samenvatting
Omdat het zo debiel was.
En hij is ook helemaal de weg kwijt en begrijpt Fenna niet. Die zegt dat ze niet ook zo kan springen, ze moet eerlijk zijn (lees:want zó leuk vindt zij hem nog niet), en Martijn die dan zegt van jawelll je kan gewoon eerlijk zijn hoor, en denkt dat ze zich inhoudt/verlegen is ofzo. Zoān bord voor zn kop. En die familie. Die vader die een traan laat.ik heb nog nooit zoiets raars gezien
Edit:
Offtopic over kleding Denise
Samenvatting
Weet iemand wat voor beha Denise onder die racer front topjes draagt? Google vertelt me niks zinnigs.
ik ben op vakantie, helemaal mn laptop meegenomen om bb te kunnen kijken. doet videoland het niet hier. heb het ongeveer 48 uur volgehouden en nu toch een vpnātje gedownload. lets go
Toen ze zei dat ze op zoek was naar een plek om te salsadansen dacht ik aan een dansschool ofzo, maar ja een openbaar plein kan ook natuurlijk Klein gedacht van mij
Natasja kiest volgens mij te lieve mannen uit
Afl 29
Ik begrijp niet dat als Jan, als introvert persoon, niet van āgesprekjesā houdt, maar het āspontaanā wil laten ontstaan, hoe hij dacht dat een TV programma werkt. Het lijkt namelijk dat hij dicht klapt met de cameraās erbij. Hij geeft zelf aan dat hij wel houdt van gesprekjes in de supermarkt of tijdens het koken, maar wij zien iets anders. Komt dat door die camera op je neus? Lijkt me logisch als je introvert bent. Maar hoe moet het anders dan?
Moeder paaien, kindje naaien he!
Ik zie 0 chemie tussen Martijn en Suus
Hoe komt deze man aan zijn zelfvertrouwen, kan je dat daar op een markt kopen ofzo damn
Alf 29
Ik begin ineens in te zien dat Menno best een leuke man is. Ik denk dat het komt door zijn irritatie richting Jan, waardoor ik denk ha! hij is toch menselijk en niet altijd blij.
Wow ja, ik begon hem vandaag ook ineens sympathiek te vinden en ik wist niet hoe dat kwam maar ik had deze link nog niet gelegd.
Ik ben nu bij de frikandellenhumor van Benā¦
Uuhh dus je legt een aangevreten frikadel in een Febo achtig vakje terug en laat iemand hiervoor betalen? Gadver
Wanneer komt dat kampvuurjankfestijn op tv?
Volgende week woensdag.
Afl 30
Yes Jan eindelijk weg. Haha dat gesprek was echt ongemakkelijk maar wel tof dat ze het gewoon bracht zoals ze het voelde
Ik zat dus een beetje te scrollen op instagram en kom langs de instagram van sportschooldave en zo heet ie dus blijkbaar echt op instagram.
Ik dacht dat dit topic hem die naam had gegeven. Zijn hele identiteit is dus sportschooldave zijn.
Haha dat is wel weer grappig, had niet verwacht dat hij een greintje zelfspot had.
Hahah ik had precies hetzelfde! Vond het trouwens wel typisch dat hij allemaal vlogs heeft gemaakt daar en die nu telkens upload.
Aflevering 30
Vind Denise van Italiaanse hans echt een lieverd. Vond het in de kerk wel een mooi moment ook, maar dan komt hans⦠Denise in tranen, hans: mijn vader is langste koorlid!!.!!!.!!:
Hij heet schijnbaar Dave Spies. Past wel bij dit forum
Wat komt hij eigenlijk leuk over in zijn stories in vergelijking tot op tv