![]()
Afl 29
Ik zou wel een gifje willen van die ādansendeā moeder en tante van denise
Het is gebeurd. De Astrid-scĆØne eindelijk mogen aanschouwen ![]()
Ik vind haar wel echt mega apart hoor⦠#kruidengate
Ah Harm Jan en Ruud zijn wel een olijk duo samen haha
āKruidengateāā¦waarom kijk ik hier nog naar ![]()
Aww, ik vind Ben een beetje zielig.
Die shirts van Astrid altijd⦠![]()
Aflevering 30
Die Janā¦
Of hij zegt niks, of hij is opstandig. En dan zegt hij nog steeds niks
Afl 30
Ik zie het sinds deze aflevering ineens wel gebeuren tussen Natas en Menno. Een gezamenlijke vijand in de vorm van Jan heeft ze duidelijk dichter naar elkaar toegebracht.
Samenvatting
Bij Astrid zijn nu toch maar drie mannen gekomen? En bij Natasha vier, terwijl Martijn straks de zesde al lijkt te krijgen?
Ik zet trouwens op Videoland altijd de ondertiteling aan en het viel me op dat iedereen werd ondertiteld behalve Richard, haha. Volgens mij heeft de ondertitelaar het ook al opgegeven ![]()
Ik denk dat de kandidaten (de b&b eigenaren) minimaal een x aantal geĆÆnteresseerden moeten uitnodigen? Astrid vond x mannen waarschijnlijk genoeg aan de hand van de videoās, terwijl Martijn er x wilde uitnodigen aan de hand daarvan. Denk dus dat het daarom een beetje fluctueert.
Er zit een dikke spoiler in je bericht. Ik zou dat even blurren/verbergen! En nummer van aflevering aangegeven
afl 30
Ze zei wel:" ik hoop dat we elkaar leuk gaan vinden" dus ik denk niet dat het een familielid is of wel en ze heeft het over Fenna⦠Vind het zelf ook raar als ze echt een nieuwe single is.
Die teenslippers van natasja ook iedere keer
Ik was helemaal de Ware Jacob vergeten maar omg is dit gescript of zijn deze mensen echt zo toxic
Ik heb 2 afleveringen gezien (eigenlijk al met wat tegenzin) en toen dacht ik, waar ben ik mee bezig. Ik voelde me er alleen maar raar door. Denk dat ze dit beter niet hadden kunnen maken/uitzenden.
Iedereen behalve
Mariana ![]()
Ik heb het ook eindelijk gezien net!
Echt een bijzondere escalatie, maar ik ben ook benieuwd wat er allemaal geknipt is en wat wij niet gezien hebben. Valt me vooral op hoe gevoelig ze reageert als iemand haar een knuffel wil geven oid, ze deinst helemaal terug. Zowel bij Ruud als bij Harm Jan. Dan begrijp ik ook wel dat ze het heel onprettig vond dat HJ haar blijkbaar ongevraagd āāvastgreepāā.
Ik vind Ruud echt een chille gast, hoe hij probeert de boel te sussen en ook reflecteert op hoe zijn gedrag invloed heeft op de sfeer en interactie tussen de rest. Nou spannend, hoe zal het verder gaan!!!
Ik vraag me bij Astrid af of ze wel echt een partner wil, heel bijzonder hoe ze zich gedraagt in bepaalde situaties
Ik denk dat ze het wel wil maar de route ernaartoe heel ingewikkeld en lastig vindt
(jemig zie mij doen alsof ik deze mensen kan doorgronden, pff haha, heb ook geen idee uiteindelijk natuurlijk)