Hahahahahha
Moest zo hard lachen om die van Italië Hans, de authentieke Italiaanse smaak van een diepvriespizza ![]()
Afl 30
Wat zegt Richard nou.
Ja Simone heb het allemaal nét niet. Maar Simone heb wel een goed hart en het is een harde werker weetjewel en ze heb humor.
![]()
afl. 30
Het is volgens mij zijn manier om te zeggen dat Simone in eerste instantie niet zijn type was, maar zie nu als een ‘lulletje en kutje’
passen ze goed bijelkaar en vind Richard haar ook echt leuk.
Ik zat trouwens bij het vooruitzicht
toen je zag dat er een nieuwe?! meid komt bij Martijn. Dacht eigenlijk dat hij door alle meiden nu heen was en met de huidige situatie sowieso ongemakkelijk. Misschien stelt Martijn Fenna wel voor als zijn vriendin aan de nieuwe(?)
![]()
Afl 29
Ik zou wel een gifje willen van die ‘dansende’ moeder en tante van denise
Het is gebeurd. De Astrid-scène eindelijk mogen aanschouwen ![]()
Ik vind haar wel echt mega apart hoor… #kruidengate
Ah Harm Jan en Ruud zijn wel een olijk duo samen haha
“Kruidengate”…waarom kijk ik hier nog naar ![]()
Ik hoop ook echt dat zij dit zo ervaart, volgens mij kunnen ze het best leuk hebben samen! en die piercings kunnen uit hoor natas
Aww, ik vind Ben een beetje zielig.
Die shirts van Astrid altijd… ![]()
Aflevering 30
Die Jan…
Of hij zegt niks, of hij is opstandig. En dan zegt hij nog steeds niks
Afl 30
Ik zie het sinds deze aflevering ineens wel gebeuren tussen Natas en Menno. Een gezamenlijke vijand in de vorm van Jan heeft ze duidelijk dichter naar elkaar toegebracht.
Samenvatting
Bij Astrid zijn nu toch maar drie mannen gekomen? En bij Natasha vier, terwijl Martijn straks de zesde al lijkt te krijgen?
Ik zet trouwens op Videoland altijd de ondertiteling aan en het viel me op dat iedereen werd ondertiteld behalve Richard, haha. Volgens mij heeft de ondertitelaar het ook al opgegeven ![]()
Ik denk dat de kandidaten (de b&b eigenaren) minimaal een x aantal geïnteresseerden moeten uitnodigen? Astrid vond x mannen waarschijnlijk genoeg aan de hand van de video’s, terwijl Martijn er x wilde uitnodigen aan de hand daarvan. Denk dus dat het daarom een beetje fluctueert.
Er zit een dikke spoiler in je bericht. Ik zou dat even blurren/verbergen! En nummer van aflevering aangegeven
afl 30
Ze zei wel:" ik hoop dat we elkaar leuk gaan vinden" dus ik denk niet dat het een familielid is of wel en ze heeft het over Fenna… Vind het zelf ook raar als ze echt een nieuwe single is.
Die teenslippers van natasja ook iedere keer