Afl 28
Die kus. Een heerlijke kus. Een hele mooie heerlijke kus. En dan meteen die hele familie erbij en die moeder hahaha. Wat is dit joh. Die Fenna moet toch ook denken waar ben ik in terecht gekomen??
Ik weet niet of hij het zelfspottend bedoelt
Hahahahahha
Moest zo hard lachen om die van Italiƫ Hans, de authentieke Italiaanse smaak van een diepvriespizza
Afl 30
Wat zegt Richard nou.
Ja Simone heb het allemaal nƩt niet. Maar Simone heb wel een goed hart en het is een harde werker weetjewel en ze heb humor.
afl. 30
Het is volgens mij zijn manier om te zeggen dat Simone in eerste instantie niet zijn type was, maar zie nu als een ālulletje en kutjeā passen ze goed bijelkaar en vind Richard haar ook echt leuk.
Ik zat trouwens bij het vooruitzicht toen je zag dat er een nieuwe?! meid komt bij Martijn. Dacht eigenlijk dat hij door alle meiden nu heen was en met de huidige situatie sowieso ongemakkelijk. Misschien stelt Martijn Fenna wel voor als zijn vriendin aan de nieuwe(?)
Afl 29
Ik zou wel een gifje willen van die ādansendeā moeder en tante van denise
Het is gebeurd. De Astrid-scĆØne eindelijk mogen aanschouwen
Ik vind haar wel echt mega apart hoor⦠#kruidengate
Ah Harm Jan en Ruud zijn wel een olijk duo samen haha
āKruidengateāā¦waarom kijk ik hier nog naar
Ik hoop ook echt dat zij dit zo ervaart, volgens mij kunnen ze het best leuk hebben samen! en die piercings kunnen uit hoor natas
Aww, ik vind Ben een beetje zielig.
Die shirts van Astrid altijdā¦
Aflevering 30
Die Janā¦
Of hij zegt niks, of hij is opstandig. En dan zegt hij nog steeds niks
Afl 30
Ik zie het sinds deze aflevering ineens wel gebeuren tussen Natas en Menno. Een gezamenlijke vijand in de vorm van Jan heeft ze duidelijk dichter naar elkaar toegebracht.
Samenvatting
Bij Astrid zijn nu toch maar drie mannen gekomen? En bij Natasha vier, terwijl Martijn straks de zesde al lijkt te krijgen?
Ik zet trouwens op Videoland altijd de ondertiteling aan en het viel me op dat iedereen werd ondertiteld behalve Richard, haha. Volgens mij heeft de ondertitelaar het ook al opgegeven