B&B vol liefde (Deel 1)

Ik denk dat de kandidaten (de b&b eigenaren) minimaal een x aantal geïnteresseerden moeten uitnodigen? Astrid vond x mannen waarschijnlijk genoeg aan de hand van de video’s, terwijl Martijn er x wilde uitnodigen aan de hand daarvan. Denk dus dat het daarom een beetje fluctueert.

2 likes

Er zit een dikke spoiler in je bericht. Ik zou dat even blurren/verbergen! En nummer van aflevering aangegeven

afl 30

Ze zei wel:" ik hoop dat we elkaar leuk gaan vinden" dus ik denk niet dat het een familielid is of wel en ze heeft het over Fenna… Vind het zelf ook raar als ze echt een nieuwe single is.

3 likes

Die teenslippers van natasja ook iedere keer

8 likes

Ik was helemaal de Ware Jacob vergeten maar omg is dit gescript of zijn deze mensen echt zo toxic

9 likes

Ik heb 2 afleveringen gezien (eigenlijk al met wat tegenzin) en toen dacht ik, waar ben ik mee bezig. Ik voelde me er alleen maar raar door. Denk dat ze dit beter niet hadden kunnen maken/uitzenden.

5 likes

Iedereen behalve :smiling_face_with_three_hearts: Mariana :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ik heb het ook eindelijk gezien net!

Echt een bijzondere escalatie, maar ik ben ook benieuwd wat er allemaal geknipt is en wat wij niet gezien hebben. Valt me vooral op hoe gevoelig ze reageert als iemand haar een knuffel wil geven oid, ze deinst helemaal terug. Zowel bij Ruud als bij Harm Jan. Dan begrijp ik ook wel dat ze het heel onprettig vond dat HJ haar blijkbaar ongevraagd ‘‘vastgreep’’.

Ik vind Ruud echt een chille gast, hoe hij probeert de boel te sussen en ook reflecteert op hoe zijn gedrag invloed heeft op de sfeer en interactie tussen de rest. Nou spannend, hoe zal het verder gaan!!!

9 likes

Ik vraag me bij Astrid af of ze wel echt een partner wil, heel bijzonder hoe ze zich gedraagt in bepaalde situaties

3 likes

Ik denk dat ze het wel wil maar de route ernaartoe heel ingewikkeld en lastig vindt

(jemig zie mij doen alsof ik deze mensen kan doorgronden, pff haha, heb ook geen idee uiteindelijk natuurlijk)

11 likes

Ik denk dat ze wel wilt, maar ik denk dat ze dikke spijt heeft dat ze zich heeft opgegeven voor het programma. Het gaat allemaal veel te snel voor haar en haar kinderen worden er ook meteen in meegesleurd.
Ze is ook zoveel bezig met hoe ze overkomt en hoe ze wordt neergezet, daardoor lijkt ze nooit even tot rust te komen.

7 likes

@June ja dat zeggen jullie wel mooi. Lijkt me ook lastig als je relatief jonge kinderen hebt en het ook nog eens uitgezonden wordt op tv

4 likes

Ik zat eens te kijken maar het lijkt wel of de naam van As haar ex partner nog steeds op de website van de b&b staat?

https://www.hausnohra.at/

Heb echt het idee dat ze het helemaal zelf runt na een scheiding/breakup. Wel opvallend.

4 likes

De muziek keuze van dit programma is zo goed, iemand zei het al eerder.
De koor-versie van “When you say nothing at all” op het moment dat Hans/Denise bij de kerk zijn haha

15 likes

Ik vond al die nummers in andere talen al irritant maar Johnny Cash in het Duits/Oostenrijks spant echt de fucking kroon hoor

4 likes

Waarom leek het alsof Astrid een trouwjurk aanhad :joy:

Hahaha hier moest ik ook echt heel hard om lachen :joy:

4 likes

Haha ja is echt fantastisch! Echt geweldige keuzes! :laughing::joy: De persoon die dit doet moet toch lachend achter zijn computer zitten xD

2 likes

Echt? Is dat ergens bekend gemaakt of heb jij een inside scoop? Het ljjkt mij echt vreselijk om daar tussen te zitten als productieteam. Het is ook niet meer “oh wat spanning voor tv, dat wordt smullen”, maar echt problematisch. Als kijker wordt je er zelfs naar van. Enige die licht brengt in de kattenpis en kutsfeer paradijs van Jacob is Mariana.

3 likes

Ik vond het ook zo raar dat Denise ben aansprak op de grapjes die hij maakte over het uiterlijk van dave alsof hij de gemeenste ooit is. Terwijl dave de hele tijd alleen maar zit te stoken, maar ze dat gewoon niet ziet? Sowieso komt ze heel naïef over. Of ze wil het niet zien of ze ziet het echt niet (waarom ze vaker niet succesvol is geweest in de liefde mogelijk?). Maar zó frustrerend om naar te kijken. Ze praat ook alles goed wat dave zegt bijvoorbeeld dat hij zelf zegt dat hij dominant is. En als ben bijvoorbeeld zegt dat X hem leuk lijkt om te samen doen dan heeft ze weer een smoes waarom dat haar niks lijkt ‘omdat ze ook tijd voor haar vriendinnen wil’.

Maar ergens denk ok, blijkbaar vind Denise de grappen van dave leuk en snapt ze die van anderen niet. Laat ze lekker, beter moet je niet willen dan.

Ik zie ook wel gebeuren dat ze voor dave kiest en hij op het einde zegt meh thanks maar voel de klink niet helemaal.
Hele rant maar ik kijk deze week terug en ik erger me zooo :smiling_face_with_tear:

14 likes

Kan mijn voorstellen dat je blij bent als je daar eindelijk weer weg mocht. Hoelang hebben ze daar gedraaid? Weet je dat?

Lijkt mij zo naar en ongemakkelijk om daar tussen in te moeten zitten. Heb je nog meer inside info, die je kan delen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like