B&B vol liefde (Deel 1)

Zes weken nog wel. Eigenlijk gewoon zonde dat ze daaraan hun tijd kwijt aan waren. Beter komt er geen seizoen 2, maar wel een Mariana Spin off! :sweat_smile:

2 likes

“Word wakker mensen, doe je eigen onderzoek naar de framing van de media”

Nee maar wel lief dat ie het voor haar opneemt. Alleen overdrijft hij wel met dat Astrid wordt neergezet als een ‘nare, bikkelharde, slechte moeder’. Uhm nee? Dat haal ik er in ieder geval niet uit. Over haar moederschap wordt überhaupt niks slechts gezegd/getoond en verder komt zij over als star en perfectionistisch en iemand die zichzelf nogal in de weg zit maar naar en bikkelhard?? Maar goed, hij baseert zijn reactie waarschijnlijk op de reacties op Twitter en Facebook en die zullen vast heel gemeen zijn maar die lees ik niet.

5 likes

Ik zie dit net ook, een van die mensen heeft nu ook gereageerd van: “Sorry voor mijn eerdere reactie, was niet netjes om te zeggen”

3 likes

Wat ik wel vreemd vond, is dat Dave zei dat hij Denise niet zag op de vrije dagen wanneer de camera’s niet draaiden. En op Martijns insta zie je wel dat ze iets leuks doen op een vrije dag. Of misschien heb ik het verkeerd geinterpreteerd

De b&b vol liefde fbgroep is echt heel naar. Ik ben daar snel uitgegaan. Deelnemers en singles worden daar echt afgebrand. Echt vreselijk comments dus denk indd, wat jij zegt, dat hij het daarop baseert.

3 likes

Vind dat niet heel gek. Soms wil je ook een dag voor jezelf. Als je buiten een programma om date dan zie je elkaar ook niet dagelijks. Al is elkaar zien als er even geen camera bij is aan de andere kant misschien ook wel juist fijn

4 likes

Gelukkig! :heart:

4 likes

Zou iemand kunnen aangeven in welke aflevering kruidengate zit? Ben net terug van vakantie :sunglasses:

2 likes

25

5 likes

ja en dat mensen slechte reviews gingen schrijven iver de b&b van Astrid terwijl ze daar nooit waren geweest. Hoe sneu ben je dan

1 like

Dank!

Na De ware Jacob, over wie van de huidige deelnemers verwacht jij een eigen reallifesoap?

• Astrid
  • Hans Italië
  • Franse Hans
  • Denise
  • Richard
  • Martijn
  • Ted
  • Natascha

0 stemmers

Heb zelf op Richard gestemd, zou dat ook zeker kijken. Italiaanse Hans zie ik ook nog wel gebeuren. De rest niet eigenlijk

2 likes
afl 31(?)

Ik ben nog even met mezelf in conclaaf over of ik dat shirt van Menno nou schattig of debiel vind.

3 likes

Aflevering 31 Martijn

Wel zielig hoor voor die Linda, dat ze voor niets daarheen is gekomen. Vond het wel gek dat we niks gezien hebben over haar besluit dat ze weer weg ging. En het leek ook alsof ze helemaal niet echt afscheid heeft genomen van die ouders enzo? Staat waarschijnlijk gewoon niet op camera, maar toch. Dit gaat toch allemaal veel te snel met Fenna?

9 likes

En waarom heeft Martijn 5/6 vrouwen, bij Astrid hebben we toch maar 3 mannen gezien?

5 likes

Heeft Denise in haar oproepje gezegd dat ze iets met magneten heeft ofzo?

6 likes

Ik denk dat 't minimum op 3 zit omdat er anders geen reet te filmen valt natuurlijk, maar als je meer vrijgezellen wil uitnodigen dat dat mag & kan.

1 like

Ja wel apart hè
Denk dat er misschien niet meer aanmeldingen waren of dat As het wel welletjes vond zo met 3

1 like

Brr ik zou echt niet tegen de manier van communiceren kunnen die Martijn heeft. Steeds halve zinnen, giebelen en onsamenhangende verhalen.

22 likes

De grens van As lag bij 3 en ook de productie moet niet denken daar overheen te gaan

48 likes