B&B vol liefde (Deel 1)

Afl 31

Ik vind het echt mega cringe, maar wel goed dat Natasja er niet van terugdeinst en later zelfs een eventuele toekomst probeert te bespreken!

5 likes

31

Ja :joy: En als ik het goedbegreep is zij echt dezelfde avond nog vertrokken? Leek niet of ze daar nog een nachtje geslapen heeft? Snap ik helemaal hoor

Fenna leek me trouwens ook helemaal verschrikt door Martijn. En die moeder die zei: “Welkom in de familie”. Die meid durft nu - na al die drama - niet meer zeggen dat zij het niet ziet zitten :joy:

14 likes

Denise na elke zin: hihihi
Dave na elke zin: hehehe.
:joy:

18 likes

Haha die stem van die kok :joy: ik ga echt stuk

7 likes

Zelfspot is ook ver te zoeken bij baby Martijn

https://www.instagram.com/p/ChSZ_n7jAF5/?igshid=MDJmNzVkMjY=

6 likes

Pf die reactie is toch ook echt nul grappig.

9 likes

Die Tjerk vind ik echt een lul.

12 likes

Wow ik word zo woest van Tjerk

6 likes

Hahaha jezus richard is weer lekker all over the place vandaag :joy:

3 likes

Die date van Ben en Denise. Ik sterf van de ongemakkelijkheid.

stilte

“Ik vind het gezellig met je”

nog meer stilte

“Leuk om je beter te leren kennen”

11 likes

Teringgg je kan toch gewoon met iemand praten :sob: wat een cringe. Denise die ook steeds zo wegkijkt

9 likes

Wow wat ongemakkelijk dit :smiling_face_with_tear: nou ja Denise kan wel goed haar grenzen aangeven

14 likes

Ik hoop zo dat ze hem naar huis stuurt want het is zoooo ongemakkelijk

4 likes

Run, Ben, runnnn. Wat een muts zeg.

4 likes

Iemand die twee keer in één zin ‘in wezen’ zegt is ook gewoon niet te vertrouwen.

4 likes

Ries, Siemoon & Pip zijn zo leuk samen
Ook dat Pip een eigen Titanic-momentje kreeg :cry:

15 likes

Afl 32

Achh gut Denise en Dave, wat een train wreck. Ik geloof wel dat Dave oprecht is geweest, maar het lastig vond om de knoop door te hakken ofzo waardoor het ineens heel abrupt overkomt. En er zat toch meer gevoel bij Denise dan eerder leek, sneu. De gast die er nu nog zit is ook echt zo kut, wat een drama

18 likes
32

OMG wat is PaardenHans vervelend, blijft er maar omheen draaien, goed dat Annemarie vertrekt
Petra hielp haar ook totaal niet aan die picknicktafel terwijl zij het net zo goed wil weten
Edit: en zij baalt dat hij nu niet voor haar heeft gekozen maar Annemarie het zelf gekozen heeft denk ik

Ik snap Dave ook wel, komt zij ineens met haar moeder aan op hem inpraten???
Die moeder had beter ff kunnen weglopen toen het zo hoog op liep

12 likes

Aflevering 32 Hans

Ik vind Annemarie van Hans in Frankrijk helemaal niet passen in de b&b of bij Hans. Vind haar echt een manager ofzo. Al lijkt het haar wel goed te doen dat ze daar is, dus dat is wel fijn voor haar.Edit: zie nu pas dat ze weg gaat

2 likes

Ja ik geloof Dave ook wel, vind hoe Denise dit aanpakt echt niet netjes. Dave had misschien al eerder kunnen zeggen dat hij twijfelde maar in die situatie snap ik ook dat je heel erg hoopt dat het ergens op uitloopt en die twijfel weg trekt als je elkaar beter leer kennen.
Ik snap die gevoelens van haar hoor, en normaal zou je even in je bed gaan liggen janken en dit allemaal boos roepen maarja nu is er een cameraploeg bij en kan je die jongen niet morgen nog even zien om dit te bespreken. Lekker awkward met die moeder er ook bijđŸ„Č

17 likes