Teringgg je kan toch gewoon met iemand praten wat een cringe. Denise die ook steeds zo wegkijkt
Wow wat ongemakkelijk dit nou ja Denise kan wel goed haar grenzen aangeven
Ik hoop zo dat ze hem naar huis stuurt want het is zoooo ongemakkelijk
Run, Ben, runnnn. Wat een muts zeg.
Iemand die twee keer in één zin âin wezenâ zegt is ook gewoon niet te vertrouwen.
Ries, Siemoon & Pip zijn zo leuk samen
Ook dat Pip een eigen Titanic-momentje kreeg
Afl 32
Achh gut Denise en Dave, wat een train wreck. Ik geloof wel dat Dave oprecht is geweest, maar het lastig vond om de knoop door te hakken ofzo waardoor het ineens heel abrupt overkomt. En er zat toch meer gevoel bij Denise dan eerder leek, sneu. De gast die er nu nog zit is ook echt zo kut, wat een drama
32
OMG wat is PaardenHans vervelend, blijft er maar omheen draaien, goed dat Annemarie vertrekt
Petra hielp haar ook totaal niet aan die picknicktafel terwijl zij het net zo goed wil weten
Edit: en zij baalt dat hij nu niet voor haar heeft gekozen maar Annemarie het zelf gekozen heeft denk ik
Ik snap Dave ook wel, komt zij ineens met haar moeder aan op hem inpraten???
Die moeder had beter ff kunnen weglopen toen het zo hoog op liep
Aflevering 32 Hans
Ik vind Annemarie van Hans in Frankrijk helemaal niet passen in de b&b of bij Hans. Vind haar echt een manager ofzo. Al lijkt het haar wel goed te doen dat ze daar is, dus dat is wel fijn voor haar.Edit: zie nu pas dat ze weg gaat
Ja ik geloof Dave ook wel, vind hoe Denise dit aanpakt echt niet netjes. Dave had misschien al eerder kunnen zeggen dat hij twijfelde maar in die situatie snap ik ook dat je heel erg hoopt dat het ergens op uitloopt en die twijfel weg trekt als je elkaar beter leer kennen.
Ik snap die gevoelens van haar hoor, en normaal zou je even in je bed gaan liggen janken en dit allemaal boos roepen maarja nu is er een cameraploeg bij en kan je die jongen niet morgen nog even zien om dit te bespreken. Lekker awkward met die moeder er ook bijđ„Č
Aah ja, ik vind het ook best kut voor Dave tbh. Naar mijn idee deed hij de dingen echt niet met slechte bedoelingen.
Ik dacht net dus dat Denise vast heel hoog in haar emotie moet hebben gezeten, en dat ze daarna wel tot bedaren moet zijn gekomen nadat ze er een paar nachtjes over had geslapen. Maar ik ging net opzoeken of ze elkaar volgen op Instagram, en dat is niet zo. Terwijl die andere deelnemers wel allemaal bij elkaar commenten enzo. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat als Denise dit terugziet, dat ze dan nog steeds zo boos is op Dave?
Ik zag deze ruzie tussen hen trouwens eeeeecht niet aankomen man, wat een plottwist nog zo op de valreep.
32
Bahbah zoân schoonmoeder moet je toch niet willen, beetje stoken, schuldgevoel aanpraten en lekker mengen in de discussie. Vond het echt sneu hoe Dave daar even werd aangevallen door twee mensen
Afl 32
Ja, ik had met beide wel te doen. Denise had het niet aan zien komen en Dave wist niet hoe hij het aan moest pakken. Ik begrijp dat het dan rauw op je dak komt, maar om dan zo in de aanval te gaan. Het afscheid was ook naar om te zien, ze hadden het er beide duidelijk moeilijk mee.
Maar die moeder⊠Doe een stapje achteruit als je dochter zo in gesprek is met iemand, in plaats van erbij blijven staan of juist nog olie op het vuur gooien.
Nou sorry maar de persoon die zulke reviews gaat achter laten is nog humorlozer dan Martijn. Vind dit echt heeeel kwalijk (en ik begreep dat dit ook bij Astridâs B&B gebeurt?) en ik kan me voorstellen dat B&B-eigenaren door dit soort trieste acties straks niet meer mee willen doen aan het programma.
Ik snapte zijn gedachtengang wel. Als hij tijdens dat gesprek had aangegeven dat hij twijfelde, dan werd het sowieso nooit meer iets omdat Denise dan meteen op slot was gegaan. Terwijl hij het op dat moment nog wel wĂlde volgens mij.
Maargoed, we zien natuurlijk maar een klein deel. Misschien gaf hij verkeerde signalen en van die appjes weten wij natuurlijk ook niets. Maar ik vind het ook weer geen grote misdaad ofzo, hooguit onhandig en niet meelevend.
32
Denk dat voor beide wel wat te zeggen valt
Idd die vlogjes op zân insta en het zo wachten tot het laatst zorgen wel voor vermoedens dat t hem om de fame te doen was
Maar nog steeds vind ik het van Denise absoluut niet handig zo uit emotie te reageren, hoewel het wel treffend was wat ze zei over dat ze eigenlijk boos is op zichzelf dat ze er weer is âingetraptâ dat herken ik wel van mezelf ook
EN INGRID
Iemand die ik ken is in Frankrijk mensen tegengekomen die Franse Hans kennen en die zeggen dat ie zich op tv veel leuker voordoet en dat ie helemaal niet zo leuk is hahha hoe kut is hij dan wel niet
Hij komt op tv toch al helemaal niet leuk over? Vind het echt een vreselijke vent
Vlg mij is de reactie verwijderd, waar ging het ongeveer over?