B&B vol liefde (Deel 1)

Nee daarom haha, ben benieuwd hoe vervelend hij is als deze versie op tv blijkbaar de leuke versie is.

2 likes
Samenvatting

Ja beetje flauw was het wel van degene die de review achterliet maar overduidelijk een grapje, Martijn reageerde (vond ik) erg zuur
Het was iets als “de host was binnen 24 uur verliefd op me en wilde de hele tijd knuffelen” en nog iets over het huilen maar dat weet ik niet precies meer. Niet heel boeiend :joy:

8 likes

Afl 32

ik vind het heel goed van Denise dat ze Dave zo confronteert eigenlijk. Groot gelijk. Hoezo doe je zo als je eigenlijk al twijfelt. Oprotten met die spelletjes hoor

13 likes

Afl 32

Ik denk dat Dave te lang heeft geprobeerd om toch een verliefd gevoel voor haar te krijgen. Misschien door haar veel te complimenteren, die zoen, appjes sturen, en dan hopen dat je vlindertjes krijgt. Zij kreeg daardoor het idee dat hij het wel zag zitten, maar eigenlijk was dat dus niet zo. Ik snap haar bozigheid ergens wel, maar de confrontatie met haar moeder ernaast echt heel onnodig. Meteen woorden als ‘nep’ gebruiken (haar moeder) en zij gaat helemaal op zoek naar allerlei extremen waarom hij dan heeft meegedaan: een rebound vanwege zn ex, ‘andere redenen om mee te doen’ aan het programma
 Meh, ze gaat er wel echt heel hard negatief in.

20 likes

Dave

Ik vond hem sowieso al overkomen als een typische fuckboy. Geloof ook helemaal niks van zijn oprechtheid. Hoe Denise met die moeder het gesprek met Dave aanging vond ik ook wel heel flauw en lullig, maar verder begrijp ik haar reactie wel.

10 likes

Het verbaasd me het hele programma al dat iedereen zo negatief is over Dave. Ik zie helemaal niet iemand die bewust kwaad doet richting Denise of andere kandidaten. Het een klein beetje een sulletje en daarom komt hij soms over denk ik. Zoals hierboven gezegd denk ik dat Dave gewoon lang door is gegaan om te kijken of hij toch een spark kon aanwakkeren, en het kan dan zijn dat je tot de conclusie komt dat dat niet zo is. Het kan dat hij haar prima leuk vond, maar niet leuk genoeg voor een rela aan de andere kant van Europa. Je zag ook duidelijk dat hij aangedaan was al voor het vertellen, maar ook erna. Denis komt in mijn ogen met haar reactie echt niet lekker over ook.

17 likes
afl. 31

Wanneer Suus vertrekt bij Martijn en zijn moeder iets zegt van “nu zijn wij met 4” en gaat voor een groepshug (vader, Martijn en Fenna) terwijl de broer van Martijn er naast staat en ook probeert te mengen met de groepshug :smiling_face_with_tear:

21 likes

Hoe awkward is Martijn ook bij die barman in Albufeira hahah echt geen humor die man

32 likes

32

Eindelijk Dave weg :partying_face: maar nu zit Denise met die guy die iemand zoekt uit ‘hetzelfde milieu’, gatverdamme wat een kwal is dat.

6 likes

Ik vind het te toevallig dat hij nu full on op Instagram gaat met z’n sportbedrijf, 100% dat hij meedeed voor de fame.

5 likes

Echt serieus als ik ergens terecht zou komen en m’n date z’n ouders zouden overal bij zijn, dan ging ik echt nog liever kruipend naar huis. Stel je voor dat je daar echt een relatie mee krijgt. Of erger nog, een kind. Die mensen zijn vast heel lief maar het lijkt me zo benauwend!

9 likes
Martijn afl. 31

Ja vreselijk benauwend is dat! Ik heb dus een ex gehad a la Martijn (noem het liever een foutje) en zijn moeder had het binnen een maand over kleinkinderen :cold_sweat::sob:

Dat die moeder van Martijn ook op de eerste avond van Fenna zei “welkom in de familie” daar krijg je toch de rillingen van. Ze kennen Fenna nogeens. Weet je wel waar Martijn het van heeft :sweat_smile:. De ouders zijn wel lieve mensen, maar lijken totaal geen eigen leven te hebben naast het babysitten op Martijn.

Ik snap trouwens nu hoe Martijn zo verliefd kan zijn op Fenna na één dag. Hij dacht ook Marian te kennen door alleen haar filmpje gezien te hebben :smiling_face_with_tear:

11 likes

Zo heb ik het een keer afgekapt met een man na drie dates. Gewoon netjes gezegd dat ik niet dacht dat het iets ging worden en het er liever bij hield. Na date 1 had z’n moeder mij toegevoegd op Facebook en toen ik het afkapte kreeg ik een boos bericht van haar want ik vergooide de toekomst van haar zoon, hij was helemaal over de rooie want ik had hem bedrogen etc. Nouja goed ik denk dat Martijn wel wat onschuldiger is dan dit was, maar ik krijg er meteen een benauwd gevoel van :sweat_smile:

7 likes

Echt waarom zijn sommige mensen zo :smiling_face_with_tear:. Btw mijn moeder zou dat ook doen (zelfs als ik nog geen date heb gehad) maar zij is gewoon super nieuwsgierig en kan niet overweg met social media. Dus het was toen niet haar bedoeling, maar wel vet ongemakkelijk. Wel fijn voor jou dat de aap snel uit de mouw kwam :sweat_smile:, want met zo persoon wil je echt niet langer daten

En ik herken ook dat benauwde gevoel. Heb dat ook heel erg als ik naar Martijn kijk

2 likes

Aflevering 32

Samenvatting

Dave is voor mij echt :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post: vanaf het begin. Totaal niet oprecht.

Van Martijn krijg ik echt de kriebels :flushed: stalker vibes

14 likes
Aflevering 32

Ach, ik had toch wel medelijden met zowel Dave als Denise

Edit: oke, die brief was niet per se nodig :joy:

4 likes

Ik kan jankende Martijn echt niet meer aan

11 likes

Haha ja hoor Ben ‘misschien was het te vroeg voor het magneetje’ :joy: Deze gast is zooo raar.

8 likes

Ja hij is echt bloedirritant dat ie iedereen meteen afschrijft. Er hoeft maar 1 dingetje niet naar zijn zin te zijn en iemand is gelijk kansloos bij hem

11 likes

Ik verdenk hem ervan dat hij net zo’n “coach” is zoals Boyd Hoek, want hij praat echt net zo. Het is gewoon een kwestie van tijd voor je Sven in een youtubereclame ziet en hij zijn webinair verkoopt vanuit zijn ‘villa in Spanje’

11 likes