aflevering 32
Hahaha sorry maar die brief van Dave die hij dan inspreekt op zoân hele knullige manier en met zoân typisch handschrift groetjes Dave. Ik vergeef je dat je me nep noemde.
aflevering 32
Hahaha sorry maar die brief van Dave die hij dan inspreekt op zoân hele knullige manier en met zoân typisch handschrift groetjes Dave. Ik vergeef je dat je me nep noemde.
Nouja eens dat de tekst een flauw grapje is (kan er ook wel om lachen), maar die sterren (ĂŠĂŠn ster) doen wel iets met het gemiddelde van die B&B. Heel eerlijk, ik boek niets met een slecht gemiddelde op Google.
32
Ik snap nu wel de salty comments van de voice-over over âsportschool Daveâ haha die is duidelijk Team Denise
Sneu dat het zo met een escalatie moet eindigen, van beide kanten veel miscommunicatie geweest denk ik maar vond Dave zelf wel veel vertonen
Er lijken niet veel happy endings te komen, gelukkig hebben we Ries Simoon en Pippie nog!
Afl 33
Ahh ik had het echt met Astrid te doen, dat ze zegt dat ze niet leuk is en niet de moeite waard voor mannen. Ze zegt dat het niks met eigenwaarde te maken heeft, maar iemand heeft haar wel behoorlijk gekwetst hoor.
Ik erger me echt aan Ted, ze vindt van alles hoe anderen zouden moeten zijn en is constant aan het klagen wat de mannen allemaal fout doen. Nu ook weer dat Tjerk moest betalen, zeg dat dan gewoon, ipv tegen de camera over klagen.
Ik vind Fenna ook echt niet relaxt overkomen, lijkt net alsof ze aan de ketting ligt in die familie
Vind het irritant hoe Franse Hans altijd zo lekker gek
moet doen als hij iets liefs/speciaals/romantisch doet voor de vrouwen
Ergens zie ik de match wel kleuterjuf Fenna met Martijn maar dit gaat hem gewoon niet worden.
Zit ook weinig diepgang in die man. Zijn strategie is volgens mij gewoon alle inhoudelijke vragen negeren en weglopen
cannot been unseen
Ik vind het wel een intrigerend programma. Het laat zo duidelijk zien hoe spannend en eng mensen het vinden om zich kwetsbaar op te stellen en hun gevoel te laten spreken. Zelfs mensen âop leeftijdâ zoals franse Hans of een Ted vinden het nog lastig. Waardoor ze de kans op liefde misschien wel mislopen.
Kijk nu net afl 32
Vind wel apart dat Fenna zegt:" ik word niet snel verliefd" maar ze gaat wel helemaal mee met de hotel de botel Martijn. Vind het allemaal heel klef voor iemand die niet snel verliefd wordt. En het is ook niet zo dat zij nu zegt, ik wordt niet snel verliefd, maar ik heb het nu toch te pakken.
Ik denk dat ze niks durft te zeggen want anders was ze echt wel vertrokken.
afl 33
Ach ja arme Astrid! Had ook met haar te doen. Die had gewoon nooit mee moeten doen aan dit program denk ik.
Ik heb eindelijk weer even tijd!! ga nu een week terugkijken hahaha
Afl 24: waarom kijkt PlantHans niemand aan tijdens het praten? Ik vind dat ook lastig maar hij lijkt het nieteens te proberen.
Wow Astrids afwasmachine indelen⌠i could never
Krijgen die meiden van Martijn hun ticket uit verweg gratis van het programma? Doen ze daarom mee?
Menno kan erg goed opvouwen
Ik moet echt eens alle spoilers teruglezen met veel likes, ik mis nu alle leuke gossip erover⌠Klopt het dat gisteren afl 27 op tv was?
Edit: jep, klopt zo te zien!
Aflevering 32 (Videoland gister)
Kunnen we een fonds oprichten voor die Nederlandse barman in albuFIJRA zoals Martijn zou zeggen die Martijn zo subtiel afbrandt.
Ten eerste sowieso hoe hij tegen Fenna zegt âDit is wel wat anders dan Bonaire hè? Maar je hebt ook midgetgolf hier hè?â DEZE MAN MAAKT GEWOON EEN REFERENTIE NAAR DE SCHEETJES UIT IK VETREK en Fucking Fenna snapt de referentie niet eens, zo jammer.
En dan zegt Martijn waar hij woont en reageert ie met âoh ja de minst bevolkte streek van Portugal, daar kom je geen mensen tegenâ en dan Martijn die daar zo enorm awkward staat te staan en dat hij pas na 10 minuten doorheeft dan Fenna date met Martijn en iets wil en dat ie dan zegt âgoed gedaan joh! In 2019 wilde het hele dorp haar en een boertje loopt ermee wegâ hahahahhaha. En Martijn zo beledigd van âeen boertje?? Ik ben geen boerâ en dan lacht die gast m recht in zân gezicht uit en geeft âm zoân âis goed hoor knulâ-schouderklopje. Echt fantastische scène.
afl 26:
HAHAHAHA wat een ziek ongemakkelijke date van Ben en Denise, zo stil aan tafel! en dat gegiechel van haar
Wow Ben daarna vond ik niet chill voelen hoor! Ugh
Ik heb het gevoel dat met dit programma het echt niet nog een seizoen of meer zo legendarisch kan worden als dit en seizoen 1. Mensen zien inmiddels toch hoe heel Nederland het volgt en een mening heeft. Kan niet anders dan dat ânormale mensenâ afhaken en alleen gekkere mensen zich nog gaan aanmelden en het programma dan minder leuk wordt. Hoop overigens dat we volgend jaar gewoon weer net zoân goed seizoen krijgen.
Aflevering 33
haha de TED talk. Maar wat een lastig mens. Het is nooit goed bij haar. Iemand hoeft maar 1 ding te doen wat haar niet aan staat en het is meteen klaar. Ze is zo zakelijk, zie 0 warmte of liefde bij haar.
Ah en arme Astrid. Ze durft zich echt niet meer te geven. Harm jan zou wel echt goed voor haar kunnen zijn maar dan moet ze wel durven/willen.
Ik vind dit ook een soort neerbuigend pestgedrag hoe die gast deed. Houd ik echt niet van, en Fenna leek het niet door te hebben ofzo want ik zou daar wat van zeggen als iemand zo tegen mijn grote liefde deed.