B&B vol liefde (Deel 1)

Ik vind het geen pesten, is gewoon zo’n joviaal barmantype, dat moet je kunnen hebben.

6 likes

Ben jij Denise?

grapje grapje sorry

9 likes
33

Dat interviewen van Denise meid, dat werkt toch helemaal niet zo. Ze had hem net zo goed meteen weg kunnen sturen, weer zo houterig.

OMG PEEEEETRAAA zég het dan! Of ga?! Die man heeft een gigantische plaat voor zijn kop die snapt niet dat hij haar kwetst dus als ze het niet zegt weet hij het niet (of doet hij alsof hij het niet weet)
Oh nvm ze zegt het nu eindelijk.

Bij Ted ook weer prachtig gemonteerd. Ted alleen maar zeiken en Tjerk denkt dat het super goed gaat.
Ik kan btw alleen nog maar aan Henry van Loon denken die Ted nadoet als ik haar hoor praten.

En Astrid had gewoon nooit mee moeten doen arme vrouw.

5 likes

Is dit nou een spoiler :angry:

3 likes

ik heb jullie spoilers maar gelezen, ik vind het nu te lang duren allemaal, heb geen geduld meer om te kijken haha

2 likes

Ja hij zet ook heel vaak zo’n jolig stemmetje op. Ergert mij heel erg

5 likes

Snap ik. Ik wil niet uitrekenen hoeveel uur ik hier de afgelopen twee maanden aan heb besteed. :face_with_spiral_eyes:

3 likes

Ja behoorlijk @Tubing

1 like

Ongeveer 30 uur plus de nabesprekingen en dit topic lezen en podcast luisteren, zit zelf op zeker 40 uur vrees ik. Goed dat ik geen hobby’s heb

5 likes
Afl. 32

Nog over Denise en Dave. Ik had de berichten al voor ik de aflevering gezien had gelezen en ik verwachten een veel heftigere ruzie. Die moeder hoefde er niet bij te staan, maar ik had in eerste instantie verwacht dat ze zou gaan schreeuwen ofzo naar Dave. Maar viel allemaal mee. Ik vond het knap dat Denise nog vrij rustig bleef. Ik ben in dit verhaal ook echt team Denise en vind niet eerlijk dat Dave haar zo aan het lijntje hield. Hij had zijn twijfels gewoon kunnen uitspreken i.p.v ze achter te houden en Denise de verkeerde signalen te geven. Ik heb zelfs zoiets 2x meegemaakt en dit is gewoon echt kut. Dat iemand je zo voor de gek kan houden. Dave wist dat Denise hem leuk vond, hij had haar meer afstand moeten geven. En hij had eerlijk zijn twijfels moeten uiten.

Maar het was zeker wel een een plottwist! Ik had dit niet zo zien aankomen.

8 likes

Aflevering 33

Ik snap Ted soms niet zo goed. Ofwel is het de montage; Maar eerst zegt ze dat Tjerk niets vertelt, gewoon dat hij getrouwd is geweest en niets meer qua info, en dan later in de aflevering (of de aflevering erna) zegt ze dat hij alleen maar over zichzelf praat? Wat is het nu? Ze leek ook echt pissig op haar zus omdat zij Tjerk wel een goede partij voor haar vond. Het afscheid tussen de zus en Tjerk was ook veel warmer dan met Ted zelf.

Verder had ik ook totaal niet zien aankomen dat FransHans emotioneel zou worden bij het vertrek van Annemarie. Misschien vond hij haar dan toch leuker dan hij liet uitschijnen? Wel botte man hoor, vind het goed dat ze vertrokken is. Hij komt nooit to the point, ontwijkt altijd alles. Heel irritant.

8 likes

Zijn er meer mensen die op Videoland afl 33 nog niet kunnen zien?

4 likes

Ik wel!
Maar ik heb dit wel vaker gehad en wat bij ons dan helpt is het cachegeheugen van de app verwijderen op de tv (als je een smarttv hebt met de videoland app)

1 like

Aflevering 32

hebben meer mensen dat lachje gezien bij Sven toen Dave vertelde dat hij wegging? Het was heel kort, trok daarna snel zijn gezicht weer in de plooi maar vond het wel opvallend. Dacht aan het begin dat hij wel leuk zou zijn maar vind hem steeds meer creepy worden

13 likes

Natasja zit letterlijk de hele dag wijn te zuipen in die witte kuipstoelen en dan helemaal verbaasd doen als jan zegt dat zijn ideale vrije dag bestaat uit in bed blijven liggen haah

24 likes

@PhilDunphy ja viel mij ook meteen op! Ik dacht eerst dat het misschien was dat hij zich niet zo goed een houding wist te geven ofzo?

3 likes

Volgens mij weet ie zich heel goed een houding te geven want alles wat hij doet is supernep, ik vind hem ook echt een creep

8 likes

Sorry maar wat is GEEN afknapper voor Denise, zij vindt alles stom

13 likes

Ja ik vond het inderdaad ook heel berekend over komen, had niet het gevoel dat hij zich geen houding wist te geven @River , juist omdat hij zo snel schakelde.

1 like

Sven die zegt dat hij weet hoe hij zijn wittemannenego-energie goed moet inzetten :face_with_raised_eyebrow::nauseated_face:

5 likes