Hahaha hans heeft zich wel echt grappig ontwikkeld van botte boer naar womanizer
Oh god dit is de cringe moment die je wist dat zou kooomen!
Pak je ding
Wow ik heb helemaal kippenvel ervan, wat vreselijk
Mijn vriend zit op de bank: ik kan dit niet AANZIEN!!!
We vieren de liefde en Suus viert het met ons mee
Suus gaat lekker naar huis volgens mij
Hahaha ja en ben benieuwd hoe Fenna hierin staat ook?!
Neeeeeeee die ouders erbij wat is dit voor freakshow man
Ze gaan meteen trouwen denk met die ouders erbij.
Ik vind het zoooo ongemakkelijk om te zien. Waarom zegt die Fenna ook niet dat hij veel te hard van stapel loopt?!
Holy fuck die moeder ik gil
Die ouders bespringen elkaar ook gelijk? Ik zou echt wegrennen als ik Fenna was
Ik voel zoveel plaatsvervangende cringe
Holy shit ik vond dit echt de heftigste scene van het seizoen… moet hier echt van bijkomen
Die uitgestoken armpjes naar Suus voor een knuffel. Fenna die zich een beetje afzondert. Martijn die lekker giebelt. VRESELIJK!
Wat de fak was dit
Echt gênantste tv moment van het jaar was dit.
Nou vergeleken met die laatste mannen is Dave ineens een sympathiek figuur hoor, ik vind Ben en Sven echt een stel engnekken.
Aflevering 33
Denise zegt ergens: “Ik zat nog in Dave’s web”. En dat is precies wat Dave gedaan heeft, een web spinnen waar hij Denise naar binnen aan het hengelen was. En pas toen hij beet had, ging hij nadenken of haar wel lustte. Ik begrijp dat Denise boos is, ze heeft het op beeld 2x gevraagd. Dat ze geen antwoord kreeg, had voor haar een signaal moeten zijn. Maar Dave kan niet 2,5 week bijna 3 daar rondlopen en pas op de laatste dag concluderen dat er geen gevoel is. Zonder daar ooit een signaal over te geven. Niet fair, en daarom ben ik #teamDenise.
Ted komt koel en zakelijk over, maar in de aflevering van gisteren zei ze dat ze 2x weduwe is en een keer gescheiden en 6 kinderen heeft met 2 mannen. Er heeft zich veel afgespeeld in haar leven en ik denk dat huidige leven gewoon lekker draait. Dan is het moeilijk om een man te vinden die daar precies in past. Ik herken dat van mezelf wel, ik ga niet zomaar iets van mijn lekkere leventje opgeven voor de eerste de beste man. Maar of ze dan had mee moeten doen met het programma? Tjerk was het in ieder geval niet, te passief.
En Astrid. Wel goed dat ze haar excuses aan HJ aanbood. Maar ook zij heeft eigenlijk geen ruimte voor een man. Ze zit nog zo in de overlevingsstand. Maar HJ was misschien wel goed voor haar geweest.
We gaan het zien, nog 2 afleveringen… wel een mooi seizoen hoor!
AFL 34
Wat een complimenteuze vent is die Richard toch! “Simone is als een tweedehands fiets (weetje wel), die langs als nieuw in de schuur heeft gestaan.” Nou daar kan je mee thuis komen hoor
Wonen Franse Hans en Natasja heel ver van elkaar vandaan want ze zouden echt een perfecte match zijn!