Hahaha ik ga stuk om je ‘weet je wel’ tussen haakjes
Afl 34
Haha ja, echt verschrikkelijk. Ook dat Johnny Bravo de hele tijd, ik zou er gek van worden. Maar ik vond hem wel super lief voor Simone toen ze het slechte nieuws kreeg. Hij zei ook wel de juiste dingen volgens mij, juist omdat hij er zelf mee te maken heeft gehad. Vond ze erg schattig samen, ik hoop dat we nog een soort “Hoe gaat het nu met”-stukje krijgen om te zien of ze nu (nog) samen zijn.
Had Martijn niet al eerder een referentie gemaakt naar Tom Cruise, toen hij op date was met Marian en Simone?..
Hij is indd een echte Tom Cruise met hoe hij Fenna de ‘liefde’ verklaard:
Mijn hart smolt toen echt, hoe hij inderdaad bleef zeggen: zorg dat je niet te laat bent en daarna weer dat hij haar zelfs zou komen ophalen etc. Zijn humor is ook niet mijn ding, maar ik denk wel echt dat hij een hart van goud heeft
God wat een heerlijk seizoen is dit, alsof je naar een film kijkt.
Aflv 34
Wat enorm rot voor Simone, maar Richard reageerde wel erg lief. En kon haar in deze situatie toch een beetje aan het lachen maken. Hoop dat ze nog samen zijn!!
Ben benieuwd hoe het afloopt tussen Menno en Natasja. Denk dat ze er het beste nog een paar nachtjes over kan slapen en dat ze sowieso contact blijven houden, misschien dat het dan toch de romantische kant op kan gaan.
Hoop ook voor Astrid en Harm Jan dat ze elkaar weer gaan zien en dat het alsnog iets wordt. Ze lijken goed bij elkaar te passen, maar wel goed dat Astrid nu even voor haar kinderen kiest.
Denken jullie dat deze mensen nog bij elkaar zijn, of het in ieder geval nog als optie open hebben?
Spoilers voor de televisiekijkers.
Martijn en Fenna
- Ja
- Nee
0 stemmers
Simone en Richard
- Ja
- Nee
0 stemmers
Natas en Menno
- Ja
- Nee
0 stemmers
PlantHans en Denise
- Ja
- Nee
0 stemmers
FransHans en Petra
- Ja
- Nee
0 stemmers
Desiree en Sven
- Ja
- Nee
0 stemmers
Astrid en HJ
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ted
- Ja
- Nee
0 stemmers
haha die laatste
Wat irritant dat Ted steeds Engels door haar zinnen gooit. Valt me nu pas echt op in aflevering 33
Het kampvuur van Martijn was te gênant voor woorden. En dan dat ongemak van Fenna en Suus. De liefdesverklaring voor Fenna was verpakt als boodschap aan Suus. Hoe verzint hij het.
We moeten hurry uppen!!
Ik vond vorig seizoen volgens mij veel leuker, vind het echt eindeloos lang duren dit keer
Ik ga nu 34 kijken, is dat de laatste of is er ook nog een 35?
Jaaa die is er. Hoop dat ie extra lang duurt
Hahaha ja de lol is er wel vanaf op gegeven moment en toch kijk ik want wil wel weten hoe t afloopt
Ben wel benieuwd naar een terugblik aflevering met wie er nog samen zijn, hoewel dat was er vorig jaar ook niet vgm en toen las je dat ergens online maar niet in een aparte aflevering
Lol ik kijk de aflevering van gister terug en daar zegt die nieuwe:
Ik ben een beetje dominant maar een beetje is niet zo erg toch?
Denise tegen de camera: hmm nou ik weet niet of ik het daar wel mee eens ben hoor
En bij dave:
Ik ben wel een beetje dominant
Denise: ooh maar een beetje is niet erg hihihihi
1x per week was te weinig maar dit is wel weer erg veel merk ik!
Meen je dit? Dit is het eerste seizoen dat ik kijk. Hallo, ze kunnen ons toch niet in het ongewisse laten?
() Laten we hopen dat er een terugblik aflevering komt!!!
Ik kan me van vorig jaar ook niet herinneren dat er zoveel “losse eindjes” waren. Volgens mij was toen aan het einde al redelijk duidelijk dat er geen relaties uitgekomen waren. Ik heb nu het idee dat het programma in dat opzicht wel succesvoller was, er zijn nu wel koppels waar ik benieuwd naar ben.
Aflevering 34
Samenvatting
Oh ik vind Harm Jan er echt zo sexy uit zien tijdens het afscheid met Astrid
Aflevering 34:
Samenvatting
Menno is zo cute ik heb het idee dat Natascha hem wel leuk vind maar het niet durft toe te geven. Denk dat Richard en Simone als enige nog samen zijn. Fenna is allang gevlucht denk ik