B&B vol liefde (Deel 1)

De moeder en tante van Denise compenseren wel echt haar saaiheid, wat een heerlijke vrouwen :smile: Ze zijn fan van crypto, de puuzel :sweat_smile:

15 likes

Ik vind Ruud zo’n lieverd. Hopelijk vindt hij een leuke vrouw

30 likes

Hij leek me eerst echt vreselijk maar z’n bromance met Harm Jan was zo leuk en schattig dat ik m’n mening heb bijgesteld. Leek me toch wel echt een lieve man!

18 likes

Ik denk nu ook als ik hem steeds zie naast Jan, wat is Menno eigenlijk behulpzaam en chill.

5 likes

Die moeder en tante lijken net twee typetjes uit een sketch. Ze kunnen zo in het klokhuis ofzo

13 likes

Haha ja ik zei net precies hetzelfde over die moeder en tante. Ze ogen veel vrijer en blijer dan Denise en ze deden me enorm denken aan die giebelende ganzenzusters uit de Aristokatten :joy:

3 likes

Als we dan toch bezig zijn

Die gestrekte armpjes ik kots
Mocht je zin hebben in de herhaling Beste moment B&B dit seizoen als je ‘t mij vraagt #benbvolliefde #martijn #videolandnl #kampvuur

24 likes

Aflevering 32

Samenvatting

Bah ben nu bij die aflevering van Dave, precies wat ik van hem dacht. Wat een kwal. En dan zo erg bezig met z’n imago dat hij dan ook nog per se dat briefje schrijft met ‘ik vergeef je’. :nauseated_face:

Ben geen Denise fan, maar vond haar hier wel sterk. Sukkel. []
Deze tekst wordt verborgen

9 likes

Ja en die knuffel heeft hij nooit gegeven want ze ging er niet in mee :smiling_face_with_tear: z’n gestrekte armpjes zakten langzaam onbeantwoord weer naar beneden.

9 likes

Snap alleen niet dat ze dat briefje van hem geeneens leest. Ik ben daar echt te nieuwsgierig voor.

2 likes

Moeder doet me denken aan tante Cor van gooische vrouwen

12 likes

Jawel erna als je de tiktok kijkt hahaha

4 likes

Link?

4 likes

Nee, volgens mij was het vorige seizoen 4x per week. Op de vrijdag was er geen uitzending meen ik mij te herinneren.

8 likes

Laatste aflevering

Astrid :heart::heart::heart:

16 likes

Nou ik zat gewoon te janken hahha.

Weet iemand of we toevallig ergens kunnen zien hoe het is gegaan met de andere koppels?

6 likes

Laatste aflevering

Jaa dit had ik echt niet verwacht. Wat super leuk voor ze. Harm Jan heeft heel veel geduld gehad met haar.

16 likes

Finale

Werd helemaal gelukkig van de laatste aflevering! En Hans en Petra vond ik nog best verrassend?! Lief dat hij haar zo verraste en een soort combinatie maakte van eerdere uitjes (verkleden, blinddoek, picknick). Harmjan en Astrid had ik ook niet verwacht! Wat een enorm lieve laatste scene :heartbeat: kreeg er waterige oogjes
van. Ik begreep alleen de scene met Ted niet, waarom stopt ze nou met haar b en b? Werd geen uitleg bij gegeven, zo raar?

13 likes
einde

Ach, Astrid :sob::heart:

Zo, nu kan ik morgen met een gerust hart op vakantie :joy:

11 likes

Laatste aflevering

Samenvatting

Ach die Harm Jan, wat een geduld heeft hij gehad en wat geweldig :pleading_face::heart:

En NATUURLIJK moest Martijn nog even zeggen: Fenna is heerlijk. En die vader; dag lieverd…

3 likes