Menno:
- Leuke man
- Vreselijke man
- Wel ok
- Hmm er is iets met hem maar ik weet niet wat (negatief)
0 stemmers
Op date met:
- Menno
- Harm-Jan
0 stemmers
Menno:
0 stemmers
Op date met:
0 stemmers
Ja ik vind hem de light versie van Martijn
Oh ik ga nu eindelijk seizoen 1 kijken. Ben zo benieuwd!
Ja precies, zou voor mijn wel een red flag zijn in ieder geval.
Nee ik snap totaal wat je bedoelt!!! Die moeder likte gister ook op een hele rare manier over haar lippen toen Martijn het ‘nieuws’ vertelde, toen kwam dit beeld ook in me op
Eyyyyy gasolina!!!
Nee ze schreef hierboven dat het allemaal langer duurde dan vorig jaar. Daar vergeleek ik het mee (niet met vorige week)
Ja klopt, maar ik bedoel dat het zo traag is en dat het gewoon allemaal erg lang duurt. Of de nieuwigheid is er gewoon al af, en ik vind echt alle kandidaten stom dus dat helpt ook niet.
Echt? Ik dacht veel minder joh
Haha wow Natascha is opeens thirsty voor Menno?
Omg jan is wel echt de droogkloot der droogkloten
De moeder en tante van Denise compenseren wel echt haar saaiheid, wat een heerlijke vrouwen Ze zijn fan van crypto, de puuzel
Ik vind Ruud zo’n lieverd. Hopelijk vindt hij een leuke vrouw
Hij leek me eerst echt vreselijk maar z’n bromance met Harm Jan was zo leuk en schattig dat ik m’n mening heb bijgesteld. Leek me toch wel echt een lieve man!
Ik denk nu ook als ik hem steeds zie naast Jan, wat is Menno eigenlijk behulpzaam en chill.
Die moeder en tante lijken net twee typetjes uit een sketch. Ze kunnen zo in het klokhuis ofzo
Haha ja ik zei net precies hetzelfde over die moeder en tante. Ze ogen veel vrijer en blijer dan Denise en ze deden me enorm denken aan die giebelende ganzenzusters uit de Aristokatten
Als we dan toch bezig zijn
Die gestrekte armpjes ik kots
Mocht je zin hebben in de herhaling Beste moment B&B dit seizoen als je ‘t mij vraagt #benbvolliefde #martijn #videolandnl #kampvuur
Aflevering 32
Bah ben nu bij die aflevering van Dave, precies wat ik van hem dacht. Wat een kwal. En dan zo erg bezig met z’n imago dat hij dan ook nog per se dat briefje schrijft met ‘ik vergeef je’.
Ben geen Denise fan, maar vond haar hier wel sterk. Sukkel. []
Deze tekst wordt verborgen
Ja en die knuffel heeft hij nooit gegeven want ze ging er niet in mee z’n gestrekte armpjes zakten langzaam onbeantwoord weer naar beneden.