B&B vol liefde (Deel 1)

Snap alleen niet dat ze dat briefje van hem geeneens leest. Ik ben daar echt te nieuwsgierig voor.

2 likes

Moeder doet me denken aan tante Cor van gooische vrouwen

12 likes

Jawel erna als je de tiktok kijkt hahaha

4 likes

Link?

4 likes

Nee, volgens mij was het vorige seizoen 4x per week. Op de vrijdag was er geen uitzending meen ik mij te herinneren.

8 likes

Laatste aflevering

Astrid :heart::heart::heart:

16 likes

Nou ik zat gewoon te janken hahha.

Weet iemand of we toevallig ergens kunnen zien hoe het is gegaan met de andere koppels?

6 likes

Laatste aflevering

Jaa dit had ik echt niet verwacht. Wat super leuk voor ze. Harm Jan heeft heel veel geduld gehad met haar.

16 likes

Finale

Werd helemaal gelukkig van de laatste aflevering! En Hans en Petra vond ik nog best verrassend?! Lief dat hij haar zo verraste en een soort combinatie maakte van eerdere uitjes (verkleden, blinddoek, picknick). Harmjan en Astrid had ik ook niet verwacht! Wat een enorm lieve laatste scene :heartbeat: kreeg er waterige oogjes
van. Ik begreep alleen de scene met Ted niet, waarom stopt ze nou met haar b en b? Werd geen uitleg bij gegeven, zo raar?

13 likes
einde

Ach, Astrid :sob::heart:

Zo, nu kan ik morgen met een gerust hart op vakantie :joy:

11 likes

Laatste aflevering

Samenvatting

Ach die Harm Jan, wat een geduld heeft hij gehad en wat geweldig :pleading_face::heart:

En NATUURLIJK moest Martijn nog even zeggen: Fenna is heerlijk. En die vader; dag lieverd…

3 likes

Afl 34

weet iemand waarom sven weggaat bij Denise? Ik heb t even gemist geloof ik

2 likes

Volgens mij gewoon omdat de opnames voorbij zijn?

1 like

Dit gaat niet over afl 34 lijkt me want ik heb dit nog niet gezien?

4 likes
Afl 35

Oh my god, mijn hart smolt bij het einde :heart: het is ze echt gegund.

En ik ben ZO benieuwd of Fenna nou echt wat in Martijn ziet. Ook hoe hij weer vol lof over haar praat en ‘ik hou gewoon van Fenna’. Gast, je kent haar een paar dagen.

14 likes

Jawel

Haha jij hebt t dus ook gemist

Einde

Ahh het is Astrid zo gegund! Dat ze het zo bewonderingswaardig vond dat de mannen voor haar geschreven hadden en dat ze misschien toch wel de moeite waard is :cry:. Maar gelukkig heeft HJ een engelengeduld en doorzettingsvermogen want die laatste scène was prachtig :heart::heart:

Ik vond Hans en Petra ook verrassend! De picknick van Hans was wel heel lief.

Eigenlijk nog best een succesvol seizoen, met 4 koppels! Ben heeel benieuwd wie er nog samen zijn.

15 likes

Dat is het format, ze blijven niet voor altijd

8 likes

Haha oke dan

Ik vond Menno eerst maar apart. Maar nu wel leuk en sympathiek. Misschien omdat hij ook zo’n enorm contrast is met Jan. Dus daardoor op plust en bij Jos weer niet.

3 likes