Jaaa Petra en Hans nog samen zie ik bij boulevard
Ja maar vond het tegelijk wel heel vaag: âHet is nog heel prilâ âWe gaan kijken hoe het looptâ. De opnames zijn toch al een paar maanden geleden afgerond?
edit: haha en hij heeft 350 bedpartners gehad, daar is hij dan wel weer open over
Hmmm, ik snap het wel hoor. Ofja, we weten natuurlijk niet hoe vaak ze elkaar intussen nog hebben gezien en wat er in de tussentijd nog is gebeurd
WATTTT
Das meer dan de meeste ex on the beach deelnemers
Is dit al afl 1 van de terugblik ofzo?
Geloof er geen zak van.
Ik vind n.a.v die foto die laatst werd gedeeld dat hij vroeger wel echt een knappe man was (âhij leefde een echt rock&roll levenâ aldus Aran Bade)
En Hans heeft misschien de summer of love nog meegepakt hĂš Ik denk dat hij wel goed lag bij de vrouwen! Er werd ook nog gezegd dat toen het programma al op tv was, hij nog steeds reacties ontving van vrouwen
Ooooh Hans, ik dacht dat dit over Martijn ging
Huh maar ze zat m laatst af te zeiken bij een ander programma
HAHAHAH
Ik sta naast ben op een festival
Heeft 'ie in het echt wél een andere gezichtsuitdrukking dan emotieloos?
What happens in Land van Ooit, stays in Land van Ooit
Lol ik dacht Ben van Ted
Dat klinkt eigenlijk logischer ja, daar kun je volgens mij meer lol mee hebben.
Nee
Hij was wel met een chick!!
Ik heb echt een zwak voor ItaliĂ« Hans en dat gesprek met Libera vond ik ook zo âsneuâ dat hij zei dat zijn droom het huwelijk kapot heeft gemaakt enzo ahw
Ja ik ook. Goed dat hij het zich nu beseft zodat hij verder kan, maar het lijkt me ontzettend lastig om dit te accepteren
Ja! Morgen (ofja, eigenlijk al vandaag) een update over Astrid bij boulevard