Ja naar Lissabon niet naar casa deixa oresto
Wel goed van haar dat ze eerst haar eigen leven wil opbouwen in Portugal en niet meteen bij Martijn en zān familie gaat wonen! Kan me voorstellen dat die haar wel het liefst in Deixa o Resto willen hebben.
Wat snel trouwens dat ze dan een nieuwe baan/appartementje etc gevonden heeft?
Ik krijg kriebels van Martijn maar ik vind dit wel echt heel erg leuk voor beide. En ik denk dat Fenna ook verstandig en avontuurlijk is om eerst een leven in Lissabon op te bouwen. Ik hoop dat het ze lukt zo!
Is zij de lerares? Want er zit een Nederlandse school in Lissabon. En als ze in de toeristische sector werkt, dan is er vermoed ik ook werk genoeg.
In lissabon zitten ook allemaal nederlandse klantenservices. Volgens mij oa bol en coolblue. Dus daar kan je volgens mij best snel aan werk komen en wie weet ook wel via dat aan woonruimte
Haha, dat kortere haar zonder die zonnebril staat wel echt 1000x beter dan hij tijdens het programma steeds had. Vermindert ook de Tommie-vibe. Vraag me af of hij zelf de opmerkingen heeft opgepakt of dat Fenna subtiel heeft gehint
nou het is wel een succesvol seizoen! 4 stellen sowieso nog samen (neem tenminste aan dat Richard en Siemoon ook nog een setje zijn)
Gelukkig, vond Sven echt een enge gladjakker en was even bang dat ze erin zou stinken.
ja ik vond hem echt super arrogant overkomen
Dat kan ook, maar ik vond hem vooral een onbetrouwbare kop hebben. Zo iemand die plotseling heel boos of agressief kan worden als je een pen laat vallen ofzo.
Oh noo Richard en Simone zijn niet meer samen!
Oh, wat jammer, Richard & Simone⦠![]()
Nooo ik had mijn meeste hoop op dit koppel gevestigd ![]()
![]()
Nahhh ik ben helemaal flabbergasted, ook hoe nonchalant hij erover praatte terwijl het er echt wel anders uitzag op de beelden.
Wat een gejaagd interview met Richard op RTL Boulevard. En heel jammer dat ze Simone niet meer aan het woord laten! Tijdens de afleveringen zei Richard toch heel vaak dat zijn gevoel heel goed zat, hoezo nu niet meer? Ahh dit vind ik echt jammer haha dat ze uit elkaar zijn!
āāik denk dat Simone gekker op mij was dan ik op Simoneāā
ja nee zo zag het er ook echt uit
wel geweldig dat Ingrid gewoon in haar eentje Simone is gaan opzoeken
Omg nee
ik dacht die blijven altijd samen
Simone zit samen met een paar andere deelnemers (o.a Martijn en Fenna en Hans en Petra) bij Jinek dus misschien kan zij dan haar kant van de breuk vertellen.
Ik was ook echt in shock. Ik had eerder een breuk tussen Martijn en Fenna verwacht dan tussen Richard en Simone. Gelukkig heeft ze er een vriendschap met Ingrid aan overgehouden.
Ja, ze was nog een keer teruggeweest naar Richard en dat was leuk, maar hij was wel heel erg druk. Nog drukker dan tijdens de opnames.
Daarna dus besproken dat het niet zou werken. Zij heeft en vrede mee. Hij zegt steeds ik wil voor goud gaan en Simone is zilver en zij wil graag een diamant zijn en iemand hebben die echt volledig voor haar gaat. Leuk avontuur en absoluut geen spijt dat ze heeft meegedaan.
Verder waren dan Fenna en Martijn daar en werden die kampvuur beelden nogmaals getoond en vertelde Martijn dat hij dat liever anders had aangepakt, maar niet slecht bedoeld was. Zij woont nu een maand bij hem in Portugal en het gaat super goed. Eind deze week vertrekt ze naar Lissabon.
En Hans en Petra waren ook heel schattig. Hans zegt dat ze op hun leeftijd niet meer zo snel verliefd worden als iemand van 18 (daar bedoelde hij Martijn mee
) maar wel heel erg op elkaar gesteld zijn en het leuk hebben samen. Martijn werd sowieso beetje āgepestā heel de tijd, want Marc-Marie zat er ook en die had nogal vaak iets te zeggen over dat die ouders er altijd bij zijn.