B&B vol liefde (Deel 1)

Lekker opgenomen in de familie al dus

4 likes

Die zag ik niet aankomen. In dat filmpje krijg ik ook alweer helemaal de kriebels van Martijn.

8 likes

Neeee hou op

3 likes

Ja naar Lissabon niet naar casa deixa oresto

6 likes

Wel goed van haar dat ze eerst haar eigen leven wil opbouwen in Portugal en niet meteen bij Martijn en z’n familie gaat wonen! Kan me voorstellen dat die haar wel het liefst in Deixa o Resto willen hebben.

Wat snel trouwens dat ze dan een nieuwe baan/appartementje etc gevonden heeft?

11 likes

Ik krijg kriebels van Martijn maar ik vind dit wel echt heel erg leuk voor beide. En ik denk dat Fenna ook verstandig en avontuurlijk is om eerst een leven in Lissabon op te bouwen. Ik hoop dat het ze lukt zo!

9 likes

Is zij de lerares? Want er zit een Nederlandse school in Lissabon. En als ze in de toeristische sector werkt, dan is er vermoed ik ook werk genoeg.

In lissabon zitten ook allemaal nederlandse klantenservices. Volgens mij oa bol en coolblue. Dus daar kan je volgens mij best snel aan werk komen en wie weet ook wel via dat aan woonruimte

3 likes

Haha, dat kortere haar zonder die zonnebril staat wel echt 1000x beter dan hij tijdens het programma steeds had. Vermindert ook de Tommie-vibe. Vraag me af of hij zelf de opmerkingen heeft opgepakt of dat Fenna subtiel heeft gehint

10 likes

nou het is wel een succesvol seizoen! 4 stellen sowieso nog samen (neem tenminste aan dat Richard en Siemoon ook nog een setje zijn)

10 likes

Update van Denise op Insta

2 likes

Gelukkig, vond Sven echt een enge gladjakker en was even bang dat ze erin zou stinken.

5 likes

ja ik vond hem echt super arrogant overkomen

2 likes

Dat kan ook, maar ik vond hem vooral een onbetrouwbare kop hebben. Zo iemand die plotseling heel boos of agressief kan worden als je een pen laat vallen ofzo.

Oh noo Richard en Simone zijn niet meer samen!

11 likes

Oh, wat jammer, Richard & Simone… :smiling_face_with_tear:

Nooo ik had mijn meeste hoop op dit koppel gevestigd :cold_sweat::cold_sweat:

6 likes

Nahhh ik ben helemaal flabbergasted, ook hoe nonchalant hij erover praatte terwijl het er echt wel anders uitzag op de beelden.

13 likes

Wat een gejaagd interview met Richard op RTL Boulevard. En heel jammer dat ze Simone niet meer aan het woord laten! Tijdens de afleveringen zei Richard toch heel vaak dat zijn gevoel heel goed zat, hoezo nu niet meer? Ahh dit vind ik echt jammer haha dat ze uit elkaar zijn!

4 likes

‘‘ik denk dat Simone gekker op mij was dan ik op Simone’’ :roll_eyes: ja nee zo zag het er ook echt uit

wel geweldig dat Ingrid gewoon in haar eentje Simone is gaan opzoeken

32 likes