Omg nee ik dacht die blijven altijd samen
Simone zit samen met een paar andere deelnemers (o.a Martijn en Fenna en Hans en Petra) bij Jinek dus misschien kan zij dan haar kant van de breuk vertellen.
Ik was ook echt in shock. Ik had eerder een breuk tussen Martijn en Fenna verwacht dan tussen Richard en Simone. Gelukkig heeft ze er een vriendschap met Ingrid aan overgehouden.
Ja, ze was nog een keer teruggeweest naar Richard en dat was leuk, maar hij was wel heel erg druk. Nog drukker dan tijdens de opnames.
Daarna dus besproken dat het niet zou werken. Zij heeft en vrede mee. Hij zegt steeds ik wil voor goud gaan en Simone is zilver en zij wil graag een diamant zijn en iemand hebben die echt volledig voor haar gaat. Leuk avontuur en absoluut geen spijt dat ze heeft meegedaan.
Verder waren dan Fenna en Martijn daar en werden die kampvuur beelden nogmaals getoond en vertelde Martijn dat hij dat liever anders had aangepakt, maar niet slecht bedoeld was. Zij woont nu een maand bij hem in Portugal en het gaat super goed. Eind deze week vertrekt ze naar Lissabon.
En Hans en Petra waren ook heel schattig. Hans zegt dat ze op hun leeftijd niet meer zo snel verliefd worden als iemand van 18 (daar bedoelde hij Martijn mee ) maar wel heel erg op elkaar gesteld zijn en het leuk hebben samen. Martijn werd sowieso beetje “gepest” heel de tijd, want Marc-Marie zat er ook en die had nogal vaak iets te zeggen over dat die ouders er altijd bij zijn.
Ahh ja zij heeft waarschijnlijk ook alle afleveringen teruggekeken waarin hij steeds van die botte opmerkingen maakt met ‘niet m’n type’, ‘zij is het net niet’, etc
Ik kreeg het idee dat Hans het niet publiekelijk wil zeggen, maar dat ie wel een beetje verliefd is op Petra. Dat liet zij ook wel merken, dat hij het nu niet zegt maar dat het thuis wel anders is. Ik vond het ook heel schattig hoe hij naar Petra keek tijdens de uitzending!
wat een grap
Aha… dus dat is wat er ‘is’ met Menno en de reden van die 3 huwelijken… Hij wordt gewoon om de haverklap verliefd op iemand anders!
Een lovebomber, nou dan boft Natasja wmb dat het zo is gelopen
Natasja is ook gelukkig in de liefde, ze heeft weer contact met iemand van vroeger en is smoor verliefd.
Toevallig die ex die ook langskwam tijdens de opnames?
Ik zit even het stukje van Jinek over het programma terug te kijken en ik moet weer zo lachen om Desiree die bij de slager alleen maar fakka! fakka!! loopt te roepen
Ah zo leuk Ze ziet er echt gelukkig uit
Nee!
Ik zou eigenlijk ook nog wel een update over Desiree en Hayriye willen… Gewoon voor de juice. Ik hoop dat ze nog een keer aan de talkshowtafels verschijnen. Of een klein berichtje via Boulevard of zo.
Sylvia!
Sowieso wil ik een update over Hans en Libera! Pas in de laatste aflevering ben ik hem wat sympathieker gaan vinden (tijdens dat gesprek met Libera), ben benieuwd hoe hun situatie nu is
Morgen gaan ze bij Boulevard contact opnemen met Ted. Dan moeten daarna alleen Italië Hans en Denise nog vrijdag en zaterdag.
Ik dacht dat ik ze hoorde zeggen dat Ted morgen de laatste was?
Oh echt, wat raar. Dan doen ze er 6 van de 8?
Ik luisterde al niet echt meer op het eind, hoorde alleen iets van morgen Ted. Ik ben juist heel benieuwd naar Hans, meer eigenlijk dan naar Ted…