Wel ironisch dat ze haar voet heeft gebroken door te vallen over een teenslipper (van een gast, dat dan weer wel)
Hahaha en op die markt met die paprikaâs en die asperges moet gewoon weer huilen van het lachen als ik eraan denk
âhier kan ik niet mee werkenâ
Omg ted heeft een nieuwe vlam van 53 die van bungeejumpen houdt!!!
Bron: ik heb hier speciaal rtl boulevard voor gekeken hahaha
OMG go Ted!
Hij heet niet Menno toevallig?
Dit is echt een mooie plottwist hahaha
Is der nieuwe vlam in beeld gekomen? Ben benieuwd hoe hij eruit ziet!
Alleen een pixelige foto dat ie bungeejumpt ver weg!
Oh een bungeejumpende OSMâer! Wat leuk voor Ted!
hier het filmpje!
OSM vond ze zelf ook heel stom
Haha en Franshans noemde Petra een stradivarius. Tweede viool verschil moet er zijn.
Lol waarom is de leeftijd van de presentator belangrijk
Ted vond toch zelf ook dat Ben van een ander niveau oid was? Ik vond haar eigenlijk hetzelfde als Tjerk wat dat betreft, zo uit de hoogte.
Bericht van Denise op insta. Klinkt wel als iets heftigs, dat voorval. Wel goed dat ze voor zichzelf afstand heeft genomen. Kan me voorstellen dat zij wel bijna het meeste commentaar heeft gehad
Jaaa kwam ook om dit te posten
Wat zou er gebeurd zijn? Ze omschrijft het wel heel cryptisch
Ja iets met Sportschooldave ??? maar dan voor of na de âruzie/afwijzingâ
Maar zei Aran niet gisteren dat hij ook bij Denise langs is geweest en dat dat vanavond wordt uitgezonden? Of zou ze die uitzending dan hebben tegengehouden? Als dat contractueel al zou mogen?
Dat hoorde ik ook inderdaad gisteren in de uitzending.
Ohh ik vind het goed dat ze dit deelt, ze klinkt sterk en goed dat ze hiermee een kijkje geeft hoe âtvâ werkt. Vind het wel een hoog gehalte aan quotes en selflove achtige inspirational
dingen.
Ja ik vind het ook goed dat ze opkomt voor zichzelf en zich hierover uitspreekt. Weten wij veel wat er precies is voorgevallen.
Maar ze maakt het wel zooo obvious door voor iedere man een soort liefdesverklaring te plaatsen op Instagram, behalve voor één. En dan nu deze post erachteraan. Dus ze zegt dat ze er niets over mag zeggen, maar ze zegt toch alles.