B&B vol liefde

Volgens mij zijn er wel een aantal mensen die dit kijken! Ik voel zelf echt behoefte om hier over te forummen haha.

Om te starten: whatsup met die verbaasde blik die die Oostenrijkse B&B eigenaresse als standaard mimiek heeft?

15 likes

Oh shit @moderators ik dacht m onder TV te hebben gecategoriseerd, but apparently not.

2 likes

Ik sluit je topic @Moskou. We proberen als moderators een wildgroei aan programma topics te voorkomen. Mocht het heel populair blijken, kunnen we het heroverwegen. Voor nu kun je gebruik maken van:

10 likes
tm afl 4

Die coach in Frankrijk wou inderdaad mysterieus overkomen hoe hij dan aan zijn geld komt. Hij wierp wat lijntjes uit maar zij hapte niet, en ze zei alleen maar droog “ik weet nog steeds niet wat hij nou doet”. Je zag hem balen dat ze niet aan zijn lippen hing van nieuwsgierigheid.

Maar die oudere mannen hebben echt bijna nooit interesse in de vrouwen?! Alleen maar over zichzelf lullen, of de hele dag in clichés praten, of vunzige ‘toespelingen’ doen waar elke vrouw gelijk van opdroogt.

Ik vond het wel goed van Astrid dat ze die creep meteen eruit heeft gegooid.
Ik snap ook echt niet dat die theatrale vrouw nog in Italië mag blijven, dat wordt toch nooit wat? Ik voel me trouwens ook een beetje ongemakkelijk erbij, want heb soms echt het gevoel alsof ze onder de medicijnen zit ofzo.

12 likes

Net als vorig jaar, komt Art ineens ergens opduiken. Is het jullie al bekend wanneer hij wel of niet komt of blijft dit netals vorig jaar heel random?:joy:

3 likes

Hij komt niet.

10 likes

Ik weet niet welke aflevering het is maar kan het in een spoiler :grimacing:

7 likes

Art zit wel in aflevering 3 of is dat ook een spoiler

4 likes

Nee dat was een terugblik op de introductieaflevering, hij komt niet meer

Ja oke maar hij was in beeld toch!!!

Ik ga echt stuk om die stem van Richard het is net een Lucky TV typetje hoe Sander die boeren nadoet :joy:

9 likes

Hoezo hebben ze een actrice ingehuurd voor Hans?

6 likes
  • Dat accent van die Simone komt me nou al mijn strot uit.
  • Alex die zegt: hij heeft een dure auto, dan heeft hij dus een streepje voor.
  • Alex die de locatie van Astrids B&B heeft gefavorite :angry:.
  • Die vrouw bij Richard die zegt ja weet ik veel wat ik moet doen zeg jij wat ik moet doen en dan Richard ja ga gewoon wat doen maakt mij niet uit wat jij gaat doen.
  • Desiree. Desifuckingree.
19 likes

Die Desiree is niet normaal hoor, zo hyper!

En die Astrid heeft eigenlijk geen ruimte voor de mannen in haar hoofd denk ik. Hoewel ze nu wat losser is in afl 2 en 3 dan in de eerste.

8 likes

Ik vind alles aan Martijn onaantrekkelijk

13 likes

@Wijntje Sinds jij hebt gezegd dat Alex op rapper Sjors lijkt kan ik dit niet meer anders zien. Vreselijk :joy:

7 likes

Gelukkig vindt ‘ie zichzelf wel heel aantrekkelijk!

10 likes

Ik vind Harm-Jan leuk!

Die vriendin was Astrid zat ook gelijk van ‘ooohh ben jij Harm-Jan!’, lijkt net of ze Alex er voor de opvulling bij hebben gedaan (of voor het spektakel, omdat het moest van RTL)

5 likes

Ik zit nu te kijken, echt goed en knap dat Astrid Alex nu vlot naar huis stuurt. Veel beter dan langer houden!

Edit; goeie van Reality Check podcast: Alexit.

6 likes