Babynameninspiratie #2

Wout

• Eerder leuk dan niet leuk
  • Eerder niet leuk dan leuk

0 stemmers

4 likes

Doet me denken aan een politieagent.

14 likes

Wout Weghorst, no thaaaanks

6 likes

@JustinBieber en @Cam aan deze beide associaties had ik geen moment gedacht. Ik vind ze niet heel ideaal en twijfelde toch al een beetje, vind hem vooral leuk in combinatie met de achternaam haha. En eigenlijk wil ik niet afstappen van 2 lettergrepen.

Man en ik worden het nog steeds niet eens en maken inmiddels zelfs bijna ruzie.
Nog 2,5 week te gaan.
Louis is hier uitvoerig besproken, wordt hem helaas niet. Mijn 2e favoriet is Liam en die wordt het zo mogelijk nog méér niet voor man.
Hij komt met Izak (is al de 2e naam van onze zoon en ben ik nog steeds blij mee maar vind ik te bijbels voor als eerste naam) en Jacob (ook mooi maar te bijbels).

Ik probeer nu weer even wat andere zijspoortjes.
De enige mening die er toe doet is die van mijn man maar toch leuk om hier ff te testen.

Lotta, Abe en

Lasse

• Leuk
  • Niet leuk

0 stemmers

En mocht iemand nog andere ideeën hebben
 de eisen:
2 lettergrepen
Niet bijbels
Niet te gekunsteld

Sorry voor m’n gezeik haha maar wellicht is dit voor anderen smullen :stuck_out_tongue:bij m’n vorige 2 zwangerschappen las ik ook wel eens zulke dingen en dan was ik zooo blij dat wij zo goed op één lijn zaten, dit leek me echt een nachtmerrie. :neutral_face:

1 like

Ik vind naast Lasse, Otis er ook wel leuk bij passen!

10 likes

Ah ja die is hier al eerder genoemd en ik snap het heel goed! Klinkt lekker. Maar heb helaas echt helemaal niks met die naam. En met heel veel anderen die ook zouden passen. Vind dat zo irritant van mezelf :expressionless:

1 like

Oscar vind ik er ook leuk bij klinken! Beetje Scandinavische vibes.

14 likes

Odin?

8 likes

Ivar, Pelle, Olaf? Ook beetje Scandinavisch

6 likes

@Pininhetweb Imre

3 likes

Melle, Jonas, Mika, Oscar

Succes met beslissen. Lijkt me heel lastig als je er samen niet uitkomt.

2 likes

Hidde of Melle?

2 likes

Bedankt allemaal! Het zijn goeie suggesties maar ik voel 9 van de 10 namen gewoon niet helaas.
Van deze suggesties vind ik Hidde wel echt leuk maar die hebben we helaas al in de nabije omgeving.

2 likes

Ik vind ‘oud Hollandse’ namen hier ook goed bij passen (en zelf heel leuk, maar dat terzijde natuurlijk) iets als

Karel, Pieter, Hugo, Wietse, Friso?

2 likes

Nathan, Isa, Ivan, Aster, Arlo, Midas, Astor, Nolan?

3 likes

En ‘gewoon’ Wouter?

Jona, Felix, Fedde, Levi, Luca, Benja, Boaz, Melle, Milan , Tobi, Maxim, Ruben, Bram

3 likes

Dit zijn de namen die wij op ons lijstje hadden, de meeste hebben 2 lettergrepen want dat was ook een van onze wensen.
Abel Olaf Oscar Guus Aram Fedja Viggo Nathan Fergus Joram Jesper Fedde Lennart Ivar Ivan Fender Finnis Jorn Ronan Arthur Conan Jarec Fedor Filip David Espen Jelte Ferron Silvan

4 likes

Misschien Jidde (maar dat lijkt wel veel op Hidde) of Jibbe?

4 likes

Tjibbe
Imre

1 like

Ik moet denken aan Matti/Mattie, wel Bijbels maar niet te (vind ik zelf). Maar misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik een heel guitig lief jongetje ken dat zo heet

Of om in de Finse sferen te blijven, Timo?

3 likes