Babynameninspiratie #2

Hidde of Melle?

2 likes

Bedankt allemaal! Het zijn goeie suggesties maar ik voel 9 van de 10 namen gewoon niet helaas.
Van deze suggesties vind ik Hidde wel echt leuk maar die hebben we helaas al in de nabije omgeving.

3 likes

Ik vind ‘oud Hollandse’ namen hier ook goed bij passen (en zelf heel leuk, maar dat terzijde natuurlijk) iets als

Karel, Pieter, Hugo, Wietse, Friso?

2 likes

Nathan, Isa, Ivan, Aster, Arlo, Midas, Astor, Nolan?

4 likes

En ‘gewoon’ Wouter?

Jona, Felix, Fedde, Levi, Luca, Benja, Boaz, Melle, Milan , Tobi, Maxim, Ruben, Bram

5 likes

Dit zijn de namen die wij op ons lijstje hadden, de meeste hebben 2 lettergrepen want dat was ook een van onze wensen.
Abel Olaf Oscar Guus Aram Fedja Viggo Nathan Fergus Joram Jesper Fedde Lennart Ivar Ivan Fender Finnis Jorn Ronan Arthur Conan Jarec Fedor Filip David Espen Jelte Ferron Silvan

4 likes

Misschien Jidde (maar dat lijkt wel veel op Hidde) of Jibbe?

4 likes

Tjibbe
Imre

1 like

Ik moet denken aan Matti/Mattie, wel Bijbels maar niet te (vind ik zelf). Maar misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik een heel guitig lief jongetje ken dat zo heet

Of om in de Finse sferen te blijven, Timo?

4 likes

Ole
Tobin
Melle
Olin

3 likes

Jeppe

2 likes

Timo
Olaf
Otte
Morris
Benji
Joris

Onni, Florin, Oos

6 likes

Seppe?

Wiebe?

1 like

Had zelf elmar, emas of ewan op mn lijst staan voor een jongen. Vond edin ook heel leuk. Wel allemaal met e, maar dat is echt toeval. Mats is wel met een andere beginletter. :sweat_smile:

Misschien Joren of Boris

2 likes

Oh ik zie bij Boris echt zo’n schattig jongetje met ondeugende pretoogjes voor me.

4 likes

Ja klopt haha. Een derde zoon ga ik niet krijgen, maar anders kwam hij op het lijstje.

6 likes

Bruno, Morris, Fedde