Babynameninspiratie #2

Heh? Op welke manieren kan je Rosie uitspreken dan, behalve letterlijk Rosie.

6 likes

Row-sea (zeg maar op z’n Engels)?

2 likes

Dit is toch ook de enige manier? Kan zo even geen andere manier bedenken.

7 likes

En op zn nederlands: roooosieeee (evt zelfs nog roooozieeeee)

2 likes

Mja is ook met Sophie. Klemtoon op phie of op so, afhankelijk van de taal

4 likes

Oja daar zeg je wat. Ik kon het zelf niet meer bedenken. Had ook even een error. :face_holding_back_tears:

3 likes

Ja en dit inderdaad, vooral andere R-klank

Ja op zich wel, maar heb wel het idee dat je Sophie eigenlijk in NL op vrijwel dezelfde manier uitspreekt. Maar misschien is dat net meer mijn bubbel.

2 likes

Soms denk ik hier echt, jullie maken het jezelf wel moeilijker dan nodig is :sweat_smile: naar misschien heb ik makkelijk praten met een naam die maar op één manier uit te spreken is.

32 likes

Wout

• Eerder leuk dan niet leuk
  • Eerder niet leuk dan leuk

0 stemmers

4 likes

Doet me denken aan een politieagent.

15 likes

Wout Weghorst, no thaaaanks

6 likes

@JustinBieber en @Cam aan deze beide associaties had ik geen moment gedacht. Ik vind ze niet heel ideaal en twijfelde toch al een beetje, vind hem vooral leuk in combinatie met de achternaam haha. En eigenlijk wil ik niet afstappen van 2 lettergrepen.

Man en ik worden het nog steeds niet eens en maken inmiddels zelfs bijna ruzie.
Nog 2,5 week te gaan.
Louis is hier uitvoerig besproken, wordt hem helaas niet. Mijn 2e favoriet is Liam en die wordt het zo mogelijk nog méér niet voor man.
Hij komt met Izak (is al de 2e naam van onze zoon en ben ik nog steeds blij mee maar vind ik te bijbels voor als eerste naam) en Jacob (ook mooi maar te bijbels).

Ik probeer nu weer even wat andere zijspoortjes.
De enige mening die er toe doet is die van mijn man maar toch leuk om hier ff te testen.

Lotta, Abe en

Lasse

• Leuk
  • Niet leuk

0 stemmers

En mocht iemand nog andere ideeën hebben
 de eisen:
2 lettergrepen
Niet bijbels
Niet te gekunsteld

Sorry voor m’n gezeik haha maar wellicht is dit voor anderen smullen :stuck_out_tongue:bij m’n vorige 2 zwangerschappen las ik ook wel eens zulke dingen en dan was ik zooo blij dat wij zo goed op één lijn zaten, dit leek me echt een nachtmerrie. :neutral_face:

1 like

Ik vind naast Lasse, Otis er ook wel leuk bij passen!

11 likes

Ah ja die is hier al eerder genoemd en ik snap het heel goed! Klinkt lekker. Maar heb helaas echt helemaal niks met die naam. En met heel veel anderen die ook zouden passen. Vind dat zo irritant van mezelf :expressionless:

1 like

Oscar vind ik er ook leuk bij klinken! Beetje Scandinavische vibes.

16 likes

Odin?

8 likes

Ivar, Pelle, Olaf? Ook beetje Scandinavisch

6 likes

@Pininhetweb Imre

3 likes

Melle, Jonas, Mika, Oscar

Succes met beslissen. Lijkt me heel lastig als je er samen niet uitkomt.

4 likes