Babynameninspiratie #2

Haha heel eerlijk, dat heb ik ook.
Abe vind ik dan toch weer net een andere categorie.

Jeppe ken ik uit de Zweedse serie Rita. Dat is haar zoon. Weet nog dat ik dat toen ik de serie een paar jaar terug zag wel een hele leuke naam vond. Maar nu met Abe vind ik dat teveel… tja ik weet niet zo goed hoe ik dat moet omschrijven. Ik kom er hierdoor achter dat ik toch wat “serieuzers”, meer klassiek/tijdloos zoek. Bedankt iedereen voor alle suggesties, ik ga er nog eens over nadenken!

3 likes

Ja ik ook, ik vind Finn er ook wel leuk bij, maar kan me ook voorstellen dat je die naam niks vindt.

Laat je wel weten wat het uiteindelijk wordt? :joy: @Pininhetweb

2 likes

Kalle, Okke of Linus

1 like

Ik weet niet hoe ik dit op een niet lullige manier moet vragen, maar zijn dit echt namen?

Fries misschien? Echt nog nooit van gehoord

32 likes

Ik las te snel en dacht dat er Kakke stond
Maar het zijn allebei gewone bestaande namen

22 likes

Oh… ik denk dat een kind dat Kalle heet echt geplaagd gaat worden met Kale (sorry als ik nu iemand beledig die dr kind zo heeft genoemd)

Ik vind het wel grappig dat ze zegt op zoek te zijn naar iets serieus, tijdloos en klassiek en dan dit soort suggesties komen :sweat_smile:

10 likes

Kalle is een normale naam in Scandinavië.

4 likes

Leo? Omdat je Louis leuk vond, is dat misschien een variant?

Als je wat klassieker zoekt misschien Hugo, Philip, Alex, Pepijn, Julius, Otto, Quinten, Warre of Marnix? Ik hoorde laatst Maron, dat vond ik ook wel mooi (en nog nooit gehoord).

5 likes

Jurre misschien? Dat is meer Fries volgens mij maar zit qua klank wel in de hoek van Hidde

3 likes

Melle?

1 like

Felix of Zeger

3 likes

Bonne, Lieuwe, Casper, Willem, Rocco, Tessel

Thijs (wel maar 1 ipv 2), Ruben, Thomas, Casper, Pepijn, Arno zijn missschien de wat “tijdlozere serieuzere opties”?

Of Jurre, Fedde,

2 likes

Even weer wat namen polls:

• Noor
  • Nora
  • Norah

0 stemmers

• Pien
  • Fien
  • Fiene

0 stemmers

• Julia
  • Juul
  • Julie

0 stemmers

• Saar
  • Sara
  • Sarah

0 stemmers

• Luca
  • Luuk
  • Loek
  • Lucas

0 stemmers

• Olivier
  • Oliver

0 stemmers

• Seb
  • Sep
  • Siebe
  • Syb
  • Sybren
  • Siem

0 stemmers

1 like

Ik ken een finse Kalle en je spreekt het uit als Kjalle, misschien een leuk weetje…

1 like

Haha dat wil ik best doen, heb hier toch al veel te veel verteld en jullie doen zo goed je best :ok_hand:

3 likes