Babynameninspiratie #2

Ahhh wat leuk! En gefeliciteerd!! Ik vind Philip met elk soort haar een leuke naam :blush:

8 likes

Gefeliciteerd en een prachtige naam!
Ik associeerde het ook eerder met donker (omdat het een Franse naam is?). Maar ik ken nu een hele schattige blonde Philip met een geel regenjasje en dat klopt ook helemaal.

Gaat vast goedkomen. Een naam gaat steeds meer bij je kind passen.

Succes met je herstel en geniet van deze bijzondere eerste weken.

4 likes

Gefeliciteerd! Mijn zoontje heet ook zo en is hoogblond, dus volgens mij past het perfect :heart_eyes:

1 like

Van petit bateau hihi
Toch nog Frans :stuck_out_tongue:

1 like

Voor de liefhebber, zonet op het jeugdjournaal, een meisje genaamd Moët :clinking_glasses:

5 likes

Dat doet me denken aan deze :sweat_smile:

https://www.tiktok.com/@carnavalgekte/video/7385193682216979744

3 likes

En net was een Stella-Maris in het Jeugdjournaal :upside_down_face:

2 likes

Wat vind ik het lastig om een naam te vinden voor onze dochter. We hebben er een paar die we leuk vinden, maar nog geen 1x allebei het dit is het gevoel gehad. Ik hoop bij jullie nog wat inspiratie te krijgen.

Wat we tot nu toe leuk vinden: Philou/Filou, Jackie, Lieke, Mikki, Maren.

Wat we belangrijk vinden is dat het geen top 20 naam is, maar ook weer niet mega bijzonder/uniek. Het moet goed uit te spreken en te schrijven zijn en geen gekke betekenis in het Engels (Floor, Door etc). Verder maakt taal niet zo veel uit.

6 likes

Marín misschien?

6 likes

Willa, Cato, Ava, Mia

2 likes

Ah wat toevallig! Mijn twee dochters hebben elk een naam in dit rijtje :heart_eyes:

Andere opties:

Madée / Madee
Helen
Jade ( kan zowel Engels als Nederlands uitgesproken)
Lea
Iris
Juna

2 likes

Wij hebben onze naam met Kindr gevonden (die app), hebben jullie die al gebruikt?

4 likes

Fardau (of Fardou)

3 likes

Misschien Manou of Minou in je lijstje?

Ook ik zoek echt nog naar een leuke meisjesnaam. Ik wil juist wel een naam die weinig gebruikt wordt maar niet mega gek te schrijven is zoals bovenstaande namen.

1 like

Isabeau

1 like

Emily

2 likes

Lomée

1 like

Sue
Lucie
Salome
Ruby

4 likes