Jildou of Nine?
Persoonlijk eens, aan de andere kant… als je dat al 2x hebt is het ook gek als je dat bij de derde niet doet (persoonlijke mening hier, haha)
Oh nee, ik vind dat júist leuk! Bijv Fedde, Teske en Jente (wat iemand hierboven zei), allemaal met e — e maar wel allemaal een andere beginletter en een andere middenklank. Vind dat echt heel leuk bij elkaar.
(Vind naam uit de username Minte trouwens ook leuk??? Maar misschien is dat je eigen naam hahaha)
Bedankt, er zitten zeker al leuke namen tussen!
Alleen hebben we al Bente, Jinte, Myrthe en Wende in de familie dus dat valt af, Jente dus ook. Zelf vind ik Jette dan nog net kunnen naast Jinte. Fardau/Jildou te Fries en Nine echt heel leuk. Alleen word het nu vaak als Niene geschreven om de verwarring met het cijfer 9 te voorkomen. Die spelling vind ik echter niet mooi, dus zou dan wel voor Nine kiezen maar het erg jammer vinden als het steeds gespeld moet worden.
Brechtje, Janne en Diede ook erg leuk. Waarbij Diede mijn favoriet is. We wonen zelf in Friesland en daar spreken ze het alleen nog al eens uit als Dieeeede, dat vind ik echt vreselijk ![]()
Silke, Imme, Mare, Vonne
(en
Jette ook)
Ninthe vind ik ook erg leuk! En net iets anders omdat de naam niet begint met de e als tweede letter
En Nynte? Ninthe? Nynthe? Jette past wel echt goed bij Teske en Fedde
Yfke of Rune misschien?
Ik ken Rune als jongensnaam.
Suze, Lieke, en zoals hierboven genoemd is Nynke/Nienke dan ook leuk!
Ik ken iemand die een dochter Rune heeft, volgens mij is het unisex!
Zeggen mensen vaak Nine als in het Engels cijfer negen? Vind dit namelijk ook een hele leuke naam maar wel bang hiervoor haha
Mare, Marthe
June, Niene
Ik zou dan juist een naam kiezen die op een andere klank eindigt of met 1 lettergreep zoals Maud, Hanna, Elin, Ada, Liv, Lea, Fenna, Nina.
Nee echt nog nooit gebeurd in 3,5 jaar
- Lily
- Louise
- Nine
- Ottelie
- Philippa
0 stemmers
Jikke vind ik een hele leuke naam.
Ik zou bijna het geslacht alvast willen weten omdat ik een tweede meisjesnaam bedenken zo lastig vind. Ik wil een klassieke maar eenvoudige naam. Namen die ik leuk vind maar nog niet helemaal de wow factor hebben voor ons allebei, zijn bv Lily, Louise, Nina, Ottelie, Philippa, Ella, Sara. Wat zouden jullie toevoegingen zijn?
Julie, Isabelle, Aimée, Cato, Eloïse
Janne, Cato, Aurelie, Alma, Lena