Ja! Voor een meisje hadden we al een naam gekozen. Dat zou Maeve worden.
Lenn… ik weet het niet zo. Als het als afkorting van Lennon wordt gebruikt vind ik het niet erg, maar als naam op zich mis ik wat.
Ja! Voor een meisje hadden we al een naam gekozen. Dat zou Maeve worden.
Lenn… ik weet het niet zo. Als het als afkorting van Lennon wordt gebruikt vind ik het niet erg, maar als naam op zich mis ik wat.
Helemaal mee eens! Alleen is man-lief nog niet overtuigd…
Ik heb ook nooit eerder beseft hoe irritant het eigenlijk is als mensen gaan raden. Ik krijg van mijn schoonzus ook heel de tijd appjes: hoe gaat het met Willem? Of vul andere random naam in.
En mijn schoonmoeder die gaat vertellen wat voor soort namen allemaal zielig zouden zijn of wat dan ook. Sowieso dat zij er erg aan gaat moeten wennen straks haha.
Ik ga dat raden in de toekomst niet meer doen bij mensen.
Maeve & Otis. Sex Education fan of toeval?
Ja bij mij hebben ook al 3 collega’s de naam geraden… Weten ze zelf alleen niet.
Ja vind dat zo stom, vriendin had van de week dat iemand die heel dicht bij haar staat zei die “naam” vind ik zo lelijk, snap niet als mensen dat kiezen. Is op dit moment haar nummer 1 naam dus dacht echt van ehh…
Vind het zelf wel leuk om de stijl van de naam te proberen in te schatten bij toekomstige ouders, zeg alleen nooit tegen die mensen zelf wat ik qua namen bij ze verwacht.
Leuk zo heet mijn dochter ook. Valt me wel tegen hoeveel moeite mensen met die naam hebben. Niemand kan het uitspreken en krijg vaak als reactie ‘oh… aparte naam!’.
Nouja wij vinden het prachtig.
Ook mooie namen op jouw lijstje voor je zoon. Zou het moeilijk vinden om te kiezen.
Hahah, ik zou willen zeggen dat het niet zo was. Maar de inspiratie komt inderdaad daar vandaan
Oh wat leuk! Best gek eigenlijk, volgens mij hebben weinig mensen moeite om de naam Mae uit te spreken, maar dan krijgen ze bij Maeve een kortsluiting?
Zo leuk!!
Ik weet nu al dat mijn halve familie de naam niet goed gaat uitspreken. Maarja care. Het is geen super ingewikkelde naam dus ze moeten maar oefenen.
Ja raar toch? Heb echt de raarste dingen gehoord… moov (als in de kleur mauve), meevy, miev, mèvè . De naam wordt natuuriljk wel steeds populairder dus hoop dat als ze wat groter is dat meer mensen het dan gewoon normaal kunnen uitspreken.
Ja klopt
Vind ik ook! En een van mijn favoriete geurtjes.
Ik was met mijn neefje in de speeltuin. En toen was er een meisje genaamd Java. Had het nog nooit gehoord als naam, maar vond het wel passen bij het meisje. Heb de naam hier ook nog niet voorbij zien komen.
Wat vinden jullie van de naam Phil?
Leuk als afkorting van Philip, maar op zichzelf staand wat minder voor mij
Dr Phil
Phil Collins