Ik denk dat ‘Six’ meer ‘Sies’ wordt en dat ‘tene’ dan wordt uitgesproken als het laatste deel van ‘Chaudfon TAINE’ van het water. Ik denk dat een andere spelling wellicht handiger was geweest. Leuk is het natuurlijk niet, maar ik snap het op zich wel.
Ah ik vind dat een heel mooie naam
Dankje
Ik moest ook gelijk aan Nine denken en die naam zou voor ons heel hoog staan mochten we ooit een dochter krijgen. Ik zou het écht niet leuk vinden als iemand me dan zou appen met: hey hoe is het met 9? Doe gewoon niet.
Mijn schoonmoeder noem ik 10ie
Had er graag en poll van gemaakt, maar dat lukt me niet (help, lukt het iemand anders er een poll van te maken?).
Welke naam vinden jullie het mooiste voor een meisje?
Fiep
Abbey
Josje
Bobby
Guusje
Coosje
Famke
Bep
Jet
- Julie
- Lot/Lott
0 stemmers
Om de hormonen te dimmen
Weet niet of het belangrijk is voor je dat een naam internationaal goed ligt, maar Lot kan lastig zijn in het Engels of Frans
- Sunday (afkorting Sunny)
- Sydney
- Summer
- Layne
- Scout
- Tate
- Novem
0 stemmers
- Emily
- Chloe
- Laura
- Noa
0 stemmers
- Imae
- Gaia
- Noea
- Scottie
- Maeve
0 stemmers
Ik heb altijd zo’n error bij julie
Dus hoe zou jij Julie uitspreken
- Zjulie
- Djulie
- Julie (dezelfde j als in julia)
- Anders
0 stemmers
Als je Zjulie zegt, hoe leg je dan de klemtoon?
- ZJU-lie
- Zju-LIE
0 stemmers
Ik weet het niet zeker heel slecht met klemtonen.
Lastig uitleggen, maar als je het redelijk Nederlands uitspreekt, dan is het waarschijnlijk ‘ZJU-lie’, als je het wat zangeriger / Frans uitspreekt, dan is het waarschijnlijk Zju-LIE.
Nee niet zangerig dus denk inderdaad ZJUlie dan!
Ik ken iemand die zo heet en spreekt het op z’n Frans uit, vind ik zelf ook het mooiste.
Kenza
- Meer een meisjesnaam
- Meer een jongensnaam
- Evenveel meisjes- als jongensnaam
0 stemmers
Lees dit nu in de wetenschap dat je een jongen krijgt Als je onze inspiratie nodig hebt horen we het wel he!
Ik heb een collega wiens dochter zo heet en een andere collega uit Italië kan er maar niet over uit dat hij zijn kind zo heeft genoemd.
Denk dat als je het eenmaal weet, het lastig is om je kind nog zo te noemen. Althans, dat had ik met Feya/Fea, dat is blijkbaar ‘lelijk’ in het Spaans
Ja er zijn ook genoeg mensen die Dick heten dus dan valt er van alles eigenlijk wel mee